Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Kjøpe Stevia fra utlandet?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-09-08, 23:18   #1
Panterpia
Medlem
 
Panterpia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nordlenning
Innlegg: 71
Panterpia er på en erverdig vei

Kjøpe Stevia fra utlandet?

Ja, jeg vet at Stevia ikke er tillatt for salg annet enn som prydplante i Norge, så jeg tråler litt på nettet for å se om man finner en utenlandsk butikk som selger og er villig til å selge til Norge.

Jeg er spesielt interessert i Stevita med smakstilsetning - aiai så god krem og kaffe det kan bli av det.........

Er det noen som med hell har bestillt fra utlandet? Og vil fortelle hvor?

Ser egentlig ikke for meg at jeg dyrker selv og koker opp doser til søtning.

__________________


My Weight Chart:
>
Panterpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - fri meg fra kroppsfettet :) Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 23:23   #2
Adriane
Medlem
 
Adriane sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 398
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

Litt på kanten svar.
Kjøpte en boks med 50 g Stevia i Strømstad for 2 uker siden. Butikken ligger vis a vis systemet om det kan være til hjelp.

Adriane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 23:43   #3
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

Det er nettbutikker i Norge som selger Stevia. Søk her på forumet så finner du innlegg jeg har skrevet om Stevia.

Mvh Grovsnus
Ha en fin dag

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 00:32   #4
Paradis-Oscar
Medlem
 
Paradis-Oscar sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 252
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

Jeg så da vitterlig Stevia på Helios her om dagen?

...eller drømte jeg det, mon tro?

__________________
Poscar = hunnkjønn ;-)
Paradis-Oscar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon & Ren mat Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 08:05   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

Stevia er tillat i Norge... Som dyrefôr!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 09:29   #6
Petit Fleur
Medlem
 
Petit Fleur sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 50
Petit Fleur er ny på veien

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

Jeg kjøpte Stevia her http://www.stevia-de.com/ Det er en tysk butikk som også har engelsk utgave. Kostet 11.9 for 100 gram. Vet ikke om det er dyrt, men det holder lenge siden man ikke skal bruke så mye om gangen. Så jeg er fornøyd.

__________________

Det går stadig nedover.
Petit Fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Selvkomponert Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 14:47   #7
GNN08
Nytt Medlem
 
GNN08 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Oppland
Innlegg: 6
GNN08 er på en erverdig vei

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

Ser det er en gammel tråd, men svarer her fordet, temaet er jo aktuelt igjen nå!! jeg kjøper fra norge på altshop.no der står det info og oppskrifter, pluss at de leverer raskt.

GNN08 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syre/Base Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 14:56   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

Hvordan er denne steviaen? De blir jo gjerne bitre dersom kvaliteten er dårlig, har jeg forstått.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 14:59   #9
GNN08
Nytt Medlem
 
GNN08 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Oppland
Innlegg: 6
GNN08 er på en erverdig vei

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hvordan er denne steviaen? De blir jo gjerne bitre dersom kvaliteten er dårlig, har jeg forstått.

Jeg synes den er veldig bra Men hvis du bruker for mye er det lett at det blir en lakrisaktig bismak, det gjelder all stevia egentlig. Bare pass på å smake deg frem litt, sjokoladekaken som det er oppskrift på på samme siden smaker veldig godt etter min smak hvertfall og den kan man ha i endel stevia uten at det blir noen bismak. Spørs kanskje litt hva man blander det med??

GNN08 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syre/Base Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 15:39   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

Takk for tips! Jeg har ikke spist søtt på tre måneder, er ikke så veldig opptatt av søtt heller, men om jeg skal ha, så vil jeg ikke ha i meg noe kunstig som trigger et eventuelt søtsug, og da er stevia så vidt jeg vet det eneste alternativet!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 15:41   #11
GNN08
Nytt Medlem
 
GNN08 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Oppland
Innlegg: 6
GNN08 er på en erverdig vei

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Takk for tips! Jeg har ikke spist søtt på tre måneder, er ikke så veldig opptatt av søtt heller, men om jeg skal ha, så vil jeg ikke ha i meg noe kunstig som trigger et eventuelt søtsug, og da er stevia så vidt jeg vet det eneste alternativet!

Jupp, det samme gjelder meg. Og jeg har kjøpt stevia med tanke på familien min også, som bruker mer søtt enn meg Vil jo at de skal bruke det sunneste alternativet der ute! Lykke til da

GNN08 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syre/Base Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 18:20   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

Takker!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 19:28   #13
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

er dette flytende??

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 19:31   #14
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

nå så jeg det var pulver også...
er det dette man kan bruke som splenda?
jeg finner ingenting i sverige :s men dette fant jeg

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 20:25   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

Splenda er noe annet, det er merkevarenavnet til sukralose, som enkelt forklart er skallet av sukkeret, det veier mye mindre enn sukker, men er like søtt.
Problemet med splenda er et eventuelt overforbruk, dessuten går det ut i drikkevannet når man tisser ... Det er ikke nødvendigvis så bra for miljøet.

Stevia er en plante, den er veldig mye søtere enn sukker (typp 200 ganger om jeg ikke husker feil). Den påvirker ikke blodsukkeret, og skal heller ikke vekke søthunger, som andre søtstoffer gjør.
Den er helt naturlig, i motsetning til de fleste andre sukkererstatninger. Et hellig unntak er sukrin, men det vet jeg ikke så mye om.
Den finnes helt riktig i både pulver og væskeform.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 20:45   #16
Adriane
Medlem
 
Adriane sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 398
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

35 ganger søtere leste jeg?

__________________
"I love work, it fascinates me - I can watch it for hours"
Adriane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 21:03   #17
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

250 ganger sötere...
jeg bydde på noen på auksjon nå hehe så jeg får prövd det ut

takk for forklaring

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 19:04   #18
vossajinto
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 177
vossajinto er på en erverdig vei

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

Sukralose er kjent under merkenavnet Splenda og er 400–800 ganger søtere enn sukrose (sukker). Sukralose fremstilles av vanlig sukker som gjennomgår en kjemisk prosess.

Sitat:

Sucralose was discovered in 1976 by scientists from Tate & Lyle, working with researchers Leslie Hough and Shashikant Phadnis at Queen Elizabeth College (now part of King's College London).[6] The duo were trying to test chlorinated sugars as chemical intermediates. On a late-summer day, Phadnis was told to test the powder. Phadnis thought that Hough asked him to taste it, so he did.[6] He found the compound to be exceptionally sweet (the final formula was 600 times as sweet as sugar). They worked with Tate & Lyle for a year before settling down on the final formula.

Sitat:

It is manufactured by the selective chlorination of sucrose (table sugar), in which three of the hydroxyl groups are replaced with chlorine atoms to produce sucralose.

__________________



vossajinto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 00:15   #19
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

Jeg sitter her å tenker på å bestille stevia nå, men lurer da på om jeg kan bli tatt i tollen og risikerer å ikke få pakka mi ? eller må betale masse?

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 07:47   #20
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Jeg sitter her å tenker på å bestille stevia nå, men lurer da på om jeg kan bli tatt i tollen og risikerer å ikke få pakka mi ? eller må betale masse?

Dette er en gammel tråd men jeg sr innlegget ditt er nytt så jeg svarer deg jeg. Stevia er tillatt i norge så det blir ikke tatt i tollen, men det hender det bruker utroooooolig lang tid i tollen - de tror helt sikkert at det er coke og må teste det

Jeg har bestilt Stevia fra ulike plasser og det er ulik kvalitet på de, mange blir rett og slett for bitre. Den beste jeg har hatt til nåog som har utrolig bra kvalitet har jeg bestilt fra Sverige fra FriendlyShop :
http://www.friendlyshop.nu/

De har også grønn Stevia og Yerba Mate te og en helt fantastisk service. Min første pakke var ennå ikke kommet ettter 3 uker så jeg sendte en mail og lurte på om de hadde sendt pakken og om den evt var registrert. Jeg fikk svar med en gang og de sendte meg en ny pakke uten spørsmål - denne kom frem etter 2 dager.

De sender pakken umiddelbart så dersom ikke tollen bruker for lang tid kommer den i løpet av 2-3 dager. Dersom du ikke kjøper for mer enn kr. 200,- slipper du også unna moms/toll.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 11:24   #21
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Dette er en gammel tråd men jeg sr innlegget ditt er nytt så jeg svarer deg jeg. Stevia er tillatt i norge så det blir ikke tatt i tollen, men det hender det bruker utroooooolig lang tid i tollen - de tror helt sikkert at det er coke og må teste det

Jeg har bestilt Stevia fra ulike plasser og det er ulik kvalitet på de, mange blir rett og slett for bitre. Den beste jeg har hatt til nåog som har utrolig bra kvalitet har jeg bestilt fra Sverige fra FriendlyShop :
http://www.friendlyshop.nu/

De har også grønn Stevia og Yerba Mate te og en helt fantastisk service. Min første pakke var ennå ikke kommet ettter 3 uker så jeg sendte en mail og lurte på om de hadde sendt pakken og om den evt var registrert. Jeg fikk svar med en gang og de sendte meg en ny pakke uten spørsmål - denne kom frem etter 2 dager.

De sender pakken umiddelbart så dersom ikke tollen bruker for lang tid kommer den i løpet av 2-3 dager. Dersom du ikke kjøper for mer enn kr. 200,- slipper du også unna moms/toll.

hva koster portoen for en boks? noen som vet?

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 15:16   #22
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

hva koster portoen for en boks? noen som vet?

Jeg betalte 68,50 svenske kroner i porto da jeg kjøpte en boks hvit og en boks grønn stevia. Så lenge du handler for mindre enn 200 norske kroner slipper du også unna moms/toll Dvs at jeg betalte ca NOK 250 for de to boksene Stevia inkl frakt.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 02:01   #23
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

Jeg kjøpte stevia på helsekost men jeg ble litt skuffa.. jeg føler at det skal ikke mye til (det er en bra ting) men når jeg da drikker teen min med stevia oppi kjenner jeg ikke at teen min er søt?? men etterpåsmaken kan være kjempesøt..
Vil jo at det jeg drikker skal være søtt ikke ettersmaken. Kjempe ekkelt, blir liksom BARE søt smak ingenting annet.. Er dette normalt ?

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 05:31   #24
Biggie Small
Medlem
 
Biggie Small sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 55
Innlegg: 292
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Jeg kjøpte stevia på helsekost men jeg ble litt skuffa.. jeg føler at det skal ikke mye til (det er en bra ting) men når jeg da drikker teen min med stevia oppi kjenner jeg ikke at teen min er søt?? men etterpåsmaken kan være kjempesøt..
Vil jo at det jeg drikker skal være søtt ikke ettersmaken. Kjempe ekkelt, blir liksom BARE søt smak ingenting annet.. Er dette normalt ?

Jeg har bestilt PureVia fra Ebay, en blanding av Sukrin og Stevia som visstnok er uten bismak og uten kjøleeffekten! CocaCola skal bruke den i en gjeng frukt/mineralvann drikker. Pepsi har sin egen versjon kalt TruVia..

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 09:12   #25
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kjøpe Stevia fra utlandet?

Opprinnelig lagt inn av Biggie Small, her.

Jeg har bestilt PureVia fra Ebay, en blanding av Sukrin og Stevia som visstnok er uten bismak og uten kjøleeffekten! CocaCola skal bruke den i en gjeng frukt/mineralvann drikker. Pepsi har sin egen versjon kalt TruVia..

I Norge??

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarboforum i utlandet? Georgine Lavkarbo generelt 15 14-02-08 21:35
Er det ulovlig å kjøpe kosttilskudd fra utlandet? (Nille?) Iset Kosttilskudd 11 30-05-07 21:38
Bestille i fra utlandet gunda Lavkarbo generelt 3 11-10-05 20:12
medisinstudiet i utlandet..? sommerfugl Generell diskusjon 6 10-07-05 15:09
Kjøpe Atkins bar på nettet fra utlandet? Newperson Lavkarbo generelt 3 06-05-05 19:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no