Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

10 uker på Ketolysekur

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-08-07, 08:06   #1
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

10 uker på Ketolysekur

I dag er det 10 uker siden jeg startet på Ketolysekuren, og det har som sagt ikke gitt meg de forventningene jeg hadde med henhold til vektnedgang. Men jeg har ikke tenkt å gi opp ennå. Jeg skal gi det en sjanse, og prøve noen uker til. Jeg har laget meg en vektnedgangsplan i Excel, og laget ett gjennomsnitt for hver uke. Så den legger jeg ut her, så får dere se. Det har gått saaaaaaakte, så det er tydlig at jeg må være tålmodig.

Jeg startet på: 95,2
1. uke: 93,3
2. uke: 92,9
3. uke: 92,9
4. uke: 92,6
5. uke: 92,4
6. uke: 92,5
7. uke: 91,5
8. uke: 92
9. uke: 91,2
10. uke 91,1

Så dette vil altså si at på 10 uker, så har jeg "bare" gått ned 4 kg.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 08:12   #2
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: 10 uker på Ketolysekur

Kjempeflott resultat synes nå jeg... Du hadde jo gått ned over 20 kg fra før, så derfor raser du ikke like mye ned som oss som begynte med ketolyse da vekta var på topp.
Lykke til med de siste kiloene!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 09:22   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: 10 uker på Ketolysekur

Sier meg helt enig med MorStine her...

Syns du er flink,jeg.
Kroppen din har godt av kostholdet.
Kroppen din trenger å omstille seg, og skjønne hva som skjer...
Du har skjønt at du må være tålmodig. DET er viktig det....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 09:41   #4
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: 10 uker på Ketolysekur

Jeg er selvfølgelig kjempefornøyd med at jeg endelig har gått ned litt, etter å ha stagnert i nesten ett halvt år (etter at jeg gikk ned ca. 18 kg med litt kostholdsendring og mosjon)

Og jeg synes det er utrolig rart at jeg har holdt ut dette, for jeg er IKKE tålmodig. He he. Men jeg er utrolig sta, og jeg har bestemt meg for at dette SKAL jeg klare.

Men jeg skulle bare ønske det gikk litt fortere. *sukk*

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 09:41   #5
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: 10 uker på Ketolysekur

Synes du er kjempeflink jeg. Og tenk hvis du går ned 4 kg i løpet av ti uker i snitt så blir det ca 20 kg på et år. Og 20 kg på et år er jo kjempebra.

Selv klarer jeg ikke noe mer enn det, blir glad hvis jeg klarer det.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 09:43   #6
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: 10 uker på Ketolysekur

Opprinnelig lagt inn av Tussi jenta, her.

Synes du er kjempeflink jeg. Og tenk hvis du går ned 4 kg i løpet av ti uker i snitt så blir det ca 20 kg på et år. Og 20 kg på et år er jo kjempebra.

Jeg har allerede holdt på i over ett år med slanking, så begynner å bli litt utålmodig vet du. Jeg skal ned ca. 15 kg til. 4 av de kiloene burde jeg ha gått ned før 10. september. (da skal jeg på konsultasjon til bryst reduksjon)

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 09:48   #7
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: 10 uker på Ketolysekur

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg har allerede holdt på i over ett år med slanking, så begynner å bli litt utålmodig vet du. Jeg skal ned ca. 15 kg til. 4 av de kiloene burde jeg ha gått ned før 10. september. (da skal jeg på konsultasjon til bryst reduksjon)

Skjønner du begynner og bli utolmodig, vet godt hvordan det er. Kan jo tenke at fortsetter det i det tempoet her så er du ferdig slanka til neste sommer.

Men skjønner så godt hvordan du har det, har slanket meg flere ganger før og nå har jeg slanket meg siden april og føler det går treigt jeg og, men vi må vel heller se på at det ross alt går rett vei.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 09:50   #8
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: 10 uker på Ketolysekur

Ja, vi får trøste oss med at det går riktig vei, og ikke gi oss. *Henter masse motivasjon!!*

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 09:54   #9
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: 10 uker på Ketolysekur

Vi har alle platåer under vektreduksjon, så forhåpentligvis løsner det snart slik at du går litt mere ned gjennomsnittlig i uka.

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 21:10   #10
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: 10 uker på Ketolysekur

Det håper jeg også, Trixie!!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 22:28   #11
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: 10 uker på Ketolysekur

Noen kropper går fort ned.. andre trenger mer tid.

Jeg er imponert over tålmodigheten din, pågangsmotet og din evne til å ikke gi opp

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 22:29   #12
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: 10 uker på Ketolysekur

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Jeg er imponert over tålmodigheten din, pågangsmotet og din evne til å ikke gi opp

Tusen takk! Jeg er imponert over tålmodigheten min jeg også. He he

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
"10 uker - 10 kilo (selv gikk jeg ned 14! Ola)" Eva Lavkarbobøker 3 18-07-11 20:00
Hjelp!! Sydenferie i fire uker Kanari Spørsmål og svar 3 20-07-06 22:02
4 uker etter... Agate Spis deg ned i vekt med Skaldeman 17 17-02-06 21:05
Induksjonsfase over 2 uker? caja Induksjonen 7 15-03-05 21:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no