Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Prøvere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-07-11, 10:13   #201
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Prøvere

Nå på sommeren kan du jo trene i vann, da blir man ikke begrenset av skader

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 02:39   #202
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nå på sommeren kan du jo trene i vann, da blir man ikke begrenset av skader

Litt usikker på den. Er ulnar nerven jeg har skadet, så lillefinger og ringefinger er numme, og mye smerter derfra og mot albuen. Google gir ingen svar
Kan jo prøve, når vi får tilbake solen igjen

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 19:17   #203
Harmoni
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 14
Harmoni er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Vi har fått ny time i oktober til prøverør, desto enda mer tid til å gå ned enda mer.
Merker det er litt tyngre å holde seg til lavkarbo nå, dels tror jeg fordi jeg ikke har funnet noen gode brøderstattere. MEN har dog oppdaget atkinsbarer, nesten ikke karbohydrater jo. Woop Bestiller fra usa så er det kjempebillig i tillegg.
Lykke til alle sammen

Harmoni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 21:37   #204
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Prøvere

Jeg ville vært forsiktig med slike erstatningsprodukter. Den inneholder ingen næring, kun dårlige tilsetningstoffer. Disse kan være uheldigg for hormonene. Og stabile hormoner er det viktigste for å bli gravid....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 05:59   #205
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Harmoni, her.

Vi har fått ny time i oktober til prøverør, desto enda mer tid til å gå ned enda mer.
Merker det er litt tyngre å holde seg til lavkarbo nå, dels tror jeg fordi jeg ikke har funnet noen gode brøderstattere. MEN har dog oppdaget atkinsbarer, nesten ikke karbohydrater jo. Woop Bestiller fra usa så er det kjempebillig i tillegg.
Lykke til alle sammen

Har du prøvd å lage nannahs knekkebrød ?de er knallgod og så lager du opp en del så da er det masse godt pålegg du kan ha på dem.Veldig enkelt

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 06:07   #206
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Harmoni, her.

Vi har fått ny time i oktober til prøverør, desto enda mer tid til å gå ned enda mer.
Merker det er litt tyngre å holde seg til lavkarbo nå, dels tror jeg fordi jeg ikke har funnet noen gode brøderstattere. MEN har dog oppdaget atkinsbarer, nesten ikke karbohydrater jo. Woop Bestiller fra usa så er det kjempebillig i tillegg.
Lykke til alle sammen

Atkinsbar er supergodt <3
Lykke til med forsøket

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 15:52   #207
Harmoni
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 14
Harmoni er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Bøtt, her.

Har du prøvd å lage nannahs knekkebrød ?de er knallgod og så lager du opp en del så da er det masse godt pålegg du kan ha på dem.Veldig enkelt

ja de er gode men har gått veldig lei av de nå.
kunne tenkt meg no rundstykker eller noe så det er litt lettvint med lunsj på jobb...har dere forslag så rop ut

Harmoni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 15:53   #208
Harmoni
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 14
Harmoni er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye, her.

Atkinsbar er supergodt <3
Lykke til med forsøket

Tusen takk. Blir spennende å følge din ferd

Harmoni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 19:37   #209
dakota
Medlem
 
dakota sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: I vest
Innlegg: 135
dakota er ny på veien

Sv: Prøvere

Da er vi "igang" igjen! Med det mener jeg at jeg fikk mensen igår og begynte straks på Progynova igjen. Så da blir det UL om 12 dager og innsetting om 13-14 dager Håper, håper, håper alt går bra denne gang!

__________________
dakota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 20:19   #210
taritroll
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1
taritroll er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Hei!
Fra og med i dag, er jeg oxo en prøver
hadde egentlig bestemt meg for at jeg skulle ned ihvertfall 10 kg før vi begynte å prøve, men klarer ikke vente..
Er ny på lavkarbo, men vekta beveger seg allerede. og det blir helt uaktuellt å gå opp 25 kg dette her svangerskapet(gjorde det sist)
Ble veldig fort gravid sist, så dette er spennende

taritroll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 09:23   #211
Cho
Støttemedlem
 
Cho sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 18.132
Cho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastisk

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av taritroll, her.

Hei!
Fra og med i dag, er jeg oxo en prøver
hadde egentlig bestemt meg for at jeg skulle ned ihvertfall 10 kg før vi begynte å prøve, men klarer ikke vente..
Er ny på lavkarbo, men vekta beveger seg allerede. og det blir helt uaktuellt å gå opp 25 kg dette her svangerskapet(gjorde det sist)
Ble veldig fort gravid sist, så dette er spennende


Velkommen og lykke til med prøvingen

__________________
Cho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingenting Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 14:52   #212
Femella
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 11
Femella er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Takk for velkomsten!

:-)

__________________
Femella - nå er jeg i gang!



Femella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 21:52   #213
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Sukk. Merker at tanta oppfører seg rart etter lavkarbostart. Hun er på vei vekk og BAM så kommer hun tilbake igjen :O
Er virkelig "spent" på hvor lang tid det vil ta å bli gravid denne gangen. Brukte godt over et år på å bli gravid første gang. Mistet da, men 2 måneder etter var jeg gravid på ny. Nå er det to måneder siden aborten og jeg er ikke gravid på ny, men det er ok. Synes tanken på å bli gravid igjen er skremmende. Noen som har/har hatt det på samme måte?

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 13:42   #214
Harmoni
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 14
Harmoni er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye, her.

Sukk. Merker at tanta oppfører seg rart etter lavkarbostart. Hun er på vei vekk og BAM så kommer hun tilbake igjen :O
Er virkelig "spent" på hvor lang tid det vil ta å bli gravid denne gangen. Brukte godt over et år på å bli gravid første gang. Mistet da, men 2 måneder etter var jeg gravid på ny. Nå er det to måneder siden aborten og jeg er ikke gravid på ny, men det er ok. Synes tanken på å bli gravid igjen er skremmende. Noen som har/har hatt det på samme måte?


Ja, kjenner meg igjen i det du sier.
Vi mista sønnen vår når jeg var 5 mnd på vei og jeg kjenner at det er med litt frykt vi prøver. Mitt høyeste ønske er å bli gravid igjen men er samtidig veldig redd, for at noe skal gå galt,eller at noe lignende skjer igjen. Jeg er lovet veldig hyppig oppfølging men det er nok mange følelser å kjenne på når man blir gravid.

Harmoni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 22:32   #215
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Harmoni, her.

Ja, kjenner meg igjen i det du sier.
Vi mista sønnen vår når jeg var 5 mnd på vei og jeg kjenner at det er med litt frykt vi prøver. Mitt høyeste ønske er å bli gravid igjen men er samtidig veldig redd, for at noe skal gå galt,eller at noe lignende skjer igjen. Jeg er lovet veldig hyppig oppfølging men det er nok mange følelser å kjenne på når man blir gravid.

Får ekstra oppfølging vi og, men tror det er snakk om tidlig ul i uke 12. Det blir jo da ca 8 uker å vente. Aner ikke hvordan det skal gå til. Tiden gikk i sneglefart og jeg var kjemperedd for å miste.

Lykke til med kommende graviditet

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 13:46   #216
Siria
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 15
Siria er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Har også lyst til å være med her. Vi er i første PP nå.

Jeg har pcos, men har spist meg ned i vekt med lavkarbo over flere år. Hadde nesten regelmessige sykluser i et år med lavkarbo etter at jeg sluttet på pillen. I fjor hadde jeg regelmessig i et halvt år, så var det stopp og jeg fikk ikke mensen igjen før denne våren.

Har alltid levd lavkarbo, men begynte på ketolyse i slutten av juli. Etter en uke i ketose fikk jeg positivt utslag på eggløsningstesten, datt nesten av stolen. Har også alle tegnene som følger med det. Så nå prøver vi. Men problemet vårt er at mannen min ikke kan gjennomføre samleie, så vi benytter oss av hjemmeinseminering. Er derfor ekstra spent på om det vil funke.

Skal ha legetime til uke, og vil be om metformin da. Håper på å bli gravid i løpet av høsten, selv om jeg merker at håpet ikke er stort pga alle utfordringen vi har.

Siria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 14:08   #217
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Prøvere

Hei Siria og velkommen til oss!
Dere har litt flere utfordringer enn vanlig, ja. Men har hørt suksesshistorier om hjemmeinseminering, det blir spennende å følge med dere.

Masse lykke til med prøvingen!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 15:15   #218
Siria
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 15
Siria er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Tusen takk Nå er det forøvrig best å gjøre det? Fikk påvist EL på mandag, og inseminerte mandag, tirsdag og onsdag. Har mye EL slim i dag også, så bør vi gjøre det i dag eller er det greit å vente til i morgen?

Siria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 15:21   #219
nypålavkarb
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 93
nypålavkarb er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

vi har prøvd i nøyaktig 4 år og 6 dager nå.
Alt fra pergotime dobbelt kur i 6 mnd til å ikke tenke på det..
HHåper det skal klaffe nå når vi begge har begynt på lavkarbo

nypålavkarb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 16:02   #220
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Siria, her.

Tusen takk Nå er det forøvrig best å gjøre det? Fikk påvist EL på mandag, og inseminerte mandag, tirsdag og onsdag. Har mye EL slim i dag også, så bør vi gjøre det i dag eller er det greit å vente til i morgen?

Hmmmm. Har hengt litt på et babyforum, og der sier de at de med PCOS ikke bør stole på eggløsningstester, da de kan gi missvisende svar fordi kroppen prøver seg på en eggløsning men ikke klarer det. Får du oppfølging fra gyn slik at du vet helt sikkert at du hadde eggløsning? Eller er det slik at du på lavkarbo har klart å stabilisere hormonene i slik grad at du kan stole på el test? (spør fordi jeg ikke vet, ikke for å dømme deg på noen måte )

Om testen var positiv på mandag men ikke tirsdag så vil det jo si at du da hadde eggløsning da. Man teller fra første dag med negativ test etter å ha fått positiv test. Egget lever kun i 24 timer mener jeg, så om du fortsetter eller ikke kommer vel egentlig an på om du vil prøve å "sikre deg" at du ikke misset sjansen

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 16:51   #221
Siria
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 15
Siria er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Jeg trodde ikke testen betydde at du hadde eggløsning når du fikk positivt utslag, men at du vil få det 24 - 48 timer etter positivt utslag. Det er det som står i bruksanvisningen.

Jeg har lest flere si at folk med pcos ikke kan stole på testene, men når jeg har alle de andre tingene som følger med velger jeg å stole på dem. jeg synes det er veldig mye skremselspropaganda i enkelte forum ( ikke ment til deg) . Får ikke oppfølging av gynekolog, men jeg merker på kroppen også når jeg har EL. Det er noe av de samme smertene jeg har de gangene jeg har mens, akkompagnert med EL - slim etc.

Jeg har ikke vært hos legen og testet, skal til legen til uken. Hadde den timen før jeg testet positivt.

Siria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 17:08   #222
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Siria, her.

Jeg trodde ikke testen betydde at du hadde eggløsning når du fikk positivt utslag, men at du vil få det 24 - 48 timer etter positivt utslag. Det er det som står i bruksanvisningen.

Jeg har lest flere si at folk med pcos ikke kan stole på testene, men når jeg har alle de andre tingene som følger med velger jeg å stole på dem. jeg synes det er veldig mye skremselspropaganda i enkelte forum ( ikke ment til deg) . Får ikke oppfølging av gynekolog, men jeg merker på kroppen også når jeg har EL. Det er noe av de samme smertene jeg har de gangene jeg har mens, akkompagnert med EL - slim etc.

Jeg har ikke vært hos legen og testet, skal til legen til uken. Hadde den timen før jeg testet positivt.

Har ikke PCOS selv så derfor spør jeg deg For en skal jo i grunn ikke stolle blindt på forum og info på nettet.

En positiv test trenger ikke nødvendigvis si at du får el da og da, for du kan ha positiv test flere dager på rad. Men når testen da er negativ igjen så betyr det da at el har funnet sted. (regner med at du vet at en el test ikke er positiv med mindre test streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken) Kjekt å føle på kroppen når el er, den egenskapen kunne jeg godt ha hatt selv!

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 18:57   #223
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Siria, her.

Tusen takk Nå er det forøvrig best å gjøre det? Fikk påvist EL på mandag, og inseminerte mandag, tirsdag og onsdag. Har mye EL slim i dag også, så bør vi gjøre det i dag eller er det greit å vente til i morgen?

Det skal i teorien holde å gjøre det annenhver dag, sæden skal kunne overleve i ca 5 dager, så dere kan godt vente til i morgen. Men i sæden blir ikke utvannet på noen måte av mange utløsninger, så gjør det så ofte dere vil

Opprinnelig lagt inn av nypålavkarb, her.

vi har prøvd i nøyaktig 4 år og 6 dager nå.
Alt fra pergotime dobbelt kur i 6 mnd til å ikke tenke på det..
HHåper det skal klaffe nå når vi begge har begynt på lavkarbo

Hei og velkommen til oss! Håper dere lykkes snart!

Noenkiloformye og Siria - Testen viser LH-stigning, men det er ikke alltid at et egg slipper, særlig ikke for oss med PCOS. Men man kan få påvist progesteron etter EL hos legen, eller bekrefte EL med temperaturstigning. I følge Stork (tror jeg det var) skal man regne 24 - 48 timer etter første positive test.

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 22:05   #224
Siria
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 15
Siria er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye, her.

Har ikke PCOS selv så derfor spør jeg deg For en skal jo i grunn ikke stolle blindt på forum og info på nettet.

En positiv test trenger ikke nødvendigvis si at du får el da og da, for du kan ha positiv test flere dager på rad. Men når testen da er negativ igjen så betyr det da at el har funnet sted. (regner med at du vet at en el test ikke er positiv med mindre test streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken) Kjekt å føle på kroppen når el er, den egenskapen kunne jeg godt ha hatt selv!

Nei, det står mye "hear - say" på nett. Jeg tok testen i 7 dager. Dag 8 var den positiv, de to dagene etter var den negativ og etter det testet jeg ikke lenger. Hvis du som pcos slår ut pga sykdommen, tror jeg at testen da vil være positiv flere dager, men jeg vet ikke. Jeg bruker Clear Blue Digital. Her kommer det en runding om testen er negativ, og et smilefjes om den er positiv, da slipper du å tolke streker selv.

Jeg har lært og lytte til kroppen min etter at jeg la om til lavkarbo, men noen tegn er jo også synlige

Siria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 00:37   #225
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Siria, her.

Nei, det står mye "hear - say" på nett. Jeg tok testen i 7 dager. Dag 8 var den positiv, de to dagene etter var den negativ og etter det testet jeg ikke lenger. Hvis du som pcos slår ut pga sykdommen, tror jeg at testen da vil være positiv flere dager, men jeg vet ikke. Jeg bruker Clear Blue Digital. Her kommer det en runding om testen er negativ, og et smilefjes om den er positiv, da slipper du å tolke streker selv.

Jeg har lært og lytte til kroppen min etter at jeg la om til lavkarbo, men noen tegn er jo også synlige

Ja hallo, er blitt så vandt til billig testene at jeg helt glemte at det finnes noe annet Jeg er enig med deg i at det nok ville ha slått ut flere dager, det er noe sånt jeg har hørt fra PCOS jentene fra babyforumet og. Utrolig spennende, håper insemineringen lyktes

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no