Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Pepsi max på ketolyse?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-11-08, 12:02   #1
Superslimithink
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 31
Superslimithink er på en erverdig vei
Question

Pepsi max på ketolyse?

jeg er i ketose, og har drukket litt pepsi max... kjenner jeg til tider er sugen på noe "godt" og da hjelper d med litt pepsi max.... er dette dumt?
Vil det sette ned farten på slankingen?

Superslimithink er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 12:05   #2
Sirius
Medlem
 
Sirius sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslojente i Bergen
Alder: 41
Innlegg: 222
Sirius har en fantastisk aura rundt segSirius har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pepsi max på ketolyse?

Varierer fra person til person... Noen opplever at det stopper vektnedgangen, andre ikke

__________________
Karbojunkie in recovery
Ikke lavkarbo for vektnedgang, men for de andre frynsegodene!
Mål: Stabilisere blodsukkeret, curbe cravings, drikke nok vann, trene jevnlig, få ro i sjelen...

Bilder av matretter
Sirius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins vedklikehold - for life! Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 21:59   #3
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi max på ketolyse?

Jeg drikker opptil 2 liter hver dag, og er fortsatt i ketose

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 01:19   #4
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi max på ketolyse?

åååh..pepsi max

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 14:37   #5
Superslimithink
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 31
Superslimithink er på en erverdig vei

Sv: Pepsi max på ketolyse?

jeg ser også at jeg er i ketose, men er jo ikke sikkert jeg går ned i vekt fordom vel....

Superslimithink er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 14:41   #6
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Pepsi max på ketolyse?

Pepsi max inneholder aspartam som har lang historie som negativ helsepåvirker. Drikk vann ! Slanking inneholder mest av alt en kostholds og vaneforandring. Man er sunnere og slankere uten brus, det er alle innerst inne enig i. Så drikk vann !

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 14:42   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi max på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Superslimithink, her.

jeg er i ketose, og har drukket litt pepsi max... kjenner jeg til tider er sugen på noe "godt" og da hjelper d med litt pepsi max.... er dette dumt?
Vil det sette ned farten på slankingen?

Ja, det kan bremse vektnedgang hos noen.
Og det kan trigge søtbehovet hos noen. Så er du sugen på søtt, og får i deg kunstig søtt, så blir man ofte enda mer søtsjuk

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 14:48   #8
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Pepsi max på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Superslimithink, her.

jeg ser også at jeg er i ketose, men er jo ikke sikkert jeg går ned i vekt fordom vel....

Enkelte ting må man rett og slett prøve selv. leser man her inne, så ser man at det finnes alle mulige slags "partystoppere"; lightbrus, Ifa-pastiller, sukkerfri sjokolade, lavkarbobrød, melkeprodukter, søtstoffer etc. Om det gjelder for deg, vet du rett og slett ikke før du har prøvd.

Hvis du skal teste, bør du trekke fra eller legge til én og én ting av gangen over en viss periode og se hva som skjer. Sånne ting går det dessverre ikke an å være utålmodig med, selv om du bare spiser og drikker ting du "tåler" kan vektnedgangen svinge en god del fra uke til uke.

Det er dog ikke tvil om at kroppen din har best av å få i seg mest mulig naturlige matvarer, uansett om det får opp farten på nedgangen eller ei. Drikkevann vil alltid være bedre for kroppen din enn Pepsi Max. Samtidig ønsker vel de færreste å bli helt fanatiske (det gjør i alle fall ikke jeg ), så hvis du synes et glass PM i ny og ne er godt, og det ikke stopper vektnedgangen din, er det ikke noe i veien for å drikke litt.

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pepsi Max Anitra Ketolysekuren 2 20-10-08 23:20
Pepsi max ... pelleline Ketolysekuren 17 28-06-08 20:44
Pepsi max Nillomien Atkins kosthold 2 10-03-07 16:05
Pepsi Max! annemerete Ketolysekuren 13 09-03-07 12:53
Pepsi Max Fleskepølsa Induksjonen 12 08-02-04 00:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no