Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Går litt tom

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-01-12, 18:42   #1
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Går litt tom

Noen som har noe innspill her.

Jeg går på lavkarbo og har lagt meg på 20-40g, men rett før jul så var jeg i ketose. Hadde vel egentlig tenkt å gå i ketose nå også men trives med mer.
Men da over til poenget. Jeg har gått hjemme i permisjon nesten et år. Nå har jeg begynt å jobbe igjen 40 % som består av intens vasking hver kveld til ca kl tolv om kvelden. Så siste uka har jeg vært helt tom. Og en matlyst som ikke ligner grisen. Hva er best å spise før jeg reiser på jobb? Jada jeg spiser fett men hva annet kan jeg spise for å ikke gå så tom. Jeg spiser middag i fire tida. Men akkurat som jeg trenger noe kraftigere til kvelds nå enn noen egg, omelett eller lignende.... eller er det bare jeg som trenger en stund å tilpasse meg?

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 19:09   #2
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.208
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Går litt tom

Et par stekte koteletter i kjøleskapet er aldri feil...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 19:10   #3
superkisen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 29
superkisen er på en erverdig vei

Sv: Går litt tom

Intens vasking er trening. Før og etter trening bør man innta karbo og protein. Så jeg ville nok lagt største parten av karboinntaket før du drar på jobb (da har du lett tilgjengelig og effektiv energi) og etter du kommer hjem ifra jobben. Mye grønnsaker, protein og fett, det burde mette deg og gi deg energi, prøv det.

superkisen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 16:26   #4
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Går litt tom

Det som er så dumt er at jeg begynner så seint. Jeg spiser middag i tre-fire tida. Så når jeg kommer hjem fra jobb så er jeg super sulten å hiver i meg det første jeg finner. Ikke bra. Jeg som alltid har full kontroll liksom. Er litt usikker på hvordan jeg skal spise nå når jeg sliter meg såpass ut hver dag. Vekta har gått jevnt ned men nå så har den gått litt opp. Går utifra at det er muskler som jeg ikke hadde så mye av fra før. Men litt irriterende syns jeg. Men når sant skal sies så merkes ikke de kg på klærne. For de sitter heldigvis løst som før.
Jepp litt trøstendes ord til meg selv.... hehe

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 21:52   #5
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.208
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Går litt tom

Da er det viktig at det første du finner er lavkarbovennlig da!

Ha en skål salat klar i kjøleskapet, noen kokte egg, koteletter, kyllinglår etc. Da er det lett å kaste i seg korrekt mat, i stedet for ting som du egentlig ikke bør spise..

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg trenger litt hjelp fra dere som kan litt, om jeg spiser rett eller ikke? TreningsFrøkna Mer enn 30 kg overvekt 10 07-02-11 18:49
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring digger Ketolysekuren 4 07-01-09 22:35
Kan noen hjelpe meg og regne litt på noe? Er litt usikker på en ting h.e.l.e.n.e Ketolysekuren 4 25-08-08 22:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no