Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
08-02-11, 12:27 | #1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Jeg bor i Dimmelsvik i Kvinnherad kommune
Alder: 53
|
Nå har jeg fått lest "bibelen" og har fått tablettene men sliter med å få de nedJeg har alltid hatt problemer med å svelge tabletter. Jeg har ingen medisinsk årsak til det. Kan svelge store biter med andre ting. Hjelper ikke med 10 l vann eller tykkere drikke. |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse |
08-02-11, 19:04 | #2 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
|
Sv: Nå har jeg fått lest "bibelen" og har fått tablettene men sliter med å få de nedjeg har også kjempe problemer med å svelge de tabletene. hoster og brekker meg. Nå har ungene begynt å etterligne meg når jeg skal svelge piller... |
08-02-11, 21:22 | #3 |
Medlem
|
Sv: Nå har jeg fått lest "bibelen" og har fått tablettene men sliter med å få de nedSåpass ja . De andre 2 tablettene på kuren går greit men det er den fæle kromsmaken tror jeg |
08-02-11, 22:38 | #4 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
|
Sv: Nå har jeg fått lest "bibelen" og har fått tablettene men sliter med å få de nedstår at de skal svelges hele, men jeg tror ikke det skader å dele de i to |
08-02-11, 23:01 | #5 |
Medlem
|
Sv: Nå har jeg fått lest "bibelen" og har fått tablettene men sliter med å få de ned
Det er det jeg gjør men det er da den grusomme smaken kommer og jeg må bare spytte den ut igjen. Høres sikkert sært ut av meg men jeg har hatt det slik siden jeg var barn |
09-02-11, 02:45 | #6 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
|
Sv: Nå har jeg fått lest "bibelen" og har fått tablettene men sliter med å få de nedJeg klarer ikke å svelge tabletter heller, har aldri klart det. Men jeg knuser de i en pilleknuser og tar de på en skje med sukrin og vann, da glir de ned. |
Min kostholdsfilosofi: LCHF |
09-02-11, 02:50 | #7 |
Medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 41
|
Sv: Nå har jeg fått lest "bibelen" og har fått tablettene men sliter med å få de nedTabletter er umulig å svelge dem i seg selv. Jeg pleier å svelge dem sammen med vann. |
09-02-11, 04:59 | #8 |
Juniormedlem
Medlem siden: Dec 2010
Alder: 31
|
Sv: Nå har jeg fått lest "bibelen" og har fått tablettene men sliter med å få de ned
sleit også med pille svelging før, ta heller og ta en veske og fyll munnen med det, se opp i taket og åpne munnen slik at munnen din er en skål med vann, slipp pilla nedi og svelg, dette funka for meg ^^
09-02-11, 12:05 | #9 |
Medlem
Hvor: Oslo
|
Sv: Nå har jeg fått lest "bibelen" og har fått tablettene men sliter med å få de nedSøstern min hadde store problemer med å svelge piller da hun var liten, hun slet med jernmangel så foreldrene mine fant en fin metode. De pakket pillen inn i iskrem, på den måten skled det lett ned i halsen.
09-02-11, 12:09 | #10 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
|
Re: Nå har jeg fått lest "bibelen" og har fått tablettene men sliter med å få de nedJeg har egentlig aldri slitt med å svelge tabletter, men det er noe med formen på krom-kalium pillene som gjør at dem som oftest er vanskelige å svelge. Enkelte ganger går det fint, vet ikke hvorfor...
09-02-11, 14:34 | #11 |
Medlem
|
Nei du tuller |
09-02-11, 14:37 | #12 |
Medlem
|
Skal prøve dette jeg. Jeg fikser ikke store biter i myk konsistens. |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"? | Borealis | Lavkarbo generelt | 4 | 02-11-10 15:14 |
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? | tonemor | Ketolysekuren | 1 | 29-08-08 11:59 |
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! | Agurk | Lavkarbobøker | 2 | 07-01-08 15:21 |
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? | cilemora | Lavkarbo generelt | 7 | 01-01-08 02:41 |
Er det noen her som har fått "drahjelp" av medisinering? | Lollypop! | Lavkarbo generelt | 24 | 21-11-07 15:07 |