Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Sellerirot fries

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-01-11, 19:24   #26
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Sellerirot fries

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

Jeg har også laget noe lignenede som fløtegratinerte poteter men med sellerirot. Ble godt det også.

det hørtes godt ut Da er det jo ikke meningen at det skal bære sprøtt heller
Har du oppskrift?

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 19:26   #27
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Sellerirot fries

Tror jeg nok, det var ut fra en bok.
*går for å finne oppskrift*

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:00   #28
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Sellerirot fries

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Ja, det er berre å gå i gong og ete meir sellerirot! Den er kjempegod steikt i smør med salt, pepar og muskat (etter at den er oppdelt og forkokt) eller mosa med fløte og allereie nemnde krydderier og smør.

Eg var i kontakt med Bama for litt sidan og spurte kvifor dei deler opp sellerirota og sel den i plast - noko eg meiner forringar den, for den blir fortare brun når den er oppdelt. Samtidig er vi kanskje etterkvart fleire som gjerne vil kjøpe og bruke meir sellerirot. Eg bur jo i Belgia og er van med å kjøpe ei heil rot på godt over ein kilo til kanskje eit par euro. Får de tak i heil rot der de bur? Bama sa eg kunne bestille det på matbutikken heime i Norge. Men skal tru kva det vil koste?

Her i Norge selger dem begge deler. På rema 1000 selger dem hele roten uten at den er delt opp. Koster 50 kroner kiloen

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:19   #29
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Sellerirot fries

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Her i Norge selger dem begge deler. På rema 1000 selger dem hele roten uten at den er delt opp. Koster 50 kroner kiloen

På Rema 1000 her har de bare de halve som er kledd i plast! Tror jeg! Mulig jeg kanskje skal lete litt rundt grønnsaksdisken da! Nå som jeg har lyst til å lage mer fries, pure OG fløtegratinert av denne flotte grønnsaken!

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 21:36   #30
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Sellerirot fries

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Her i Norge selger dem begge deler. På rema 1000 selger dem hele roten uten at den er delt opp. Koster 50 kroner kiloen

Trur det kjem an på kor du er i landet. På Rema 1000 der eg kjem frå har dei knapt nok sellerirot, og når dei har, så er dei biiiittttesmå og gjerne oppdelt. Dei eg er van med å kjøpe er omtrent same storleik som hovudet mitt, eg har verken medisinball- eller skrumphovud!

Opprinnelig lagt inn av Idamor, her.

På Rema 1000 her har de bare de halve som er kledd i plast! Tror jeg! Mulig jeg kanskje skal lete litt rundt grønnsaksdisken da! Nå som jeg har lyst til å lage mer fries, pure OG fløtegratinert av denne flotte grønnsaken!

Spør dei om dei kan ta inn heil til deg. Viss vi er fleire som spør, så er det kanskje mogleg at sellerirot blir meir vanleg? Kanskje også billigare?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 21:44   #31
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Sellerirot fries

Lagde fries for første gang for noen dager siden, og det har allerede blitt gjentatt. Helt genialt!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 21:48   #32
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Sellerirot fries

Dette har virkelig falt i smak hos mange

En STOR takk til LCHF-bloggen

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 22:11   #33
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Sellerirot fries

Hel sellerirot fås kjøpt på innvandrerbutikker. Ikke er det særlig dyrt heller, 16 kr stk eller så hos tyrkern på Tøyen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 23:50   #34
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Sellerirot fries

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hel sellerirot fås kjøpt på innvandrerbutikker. Ikke er det særlig dyrt heller, 16 kr stk eller så hos tyrkern på Tøyen.

Bølga for Tyrkern på Tøyen! Det er rimeleg normal pris! Berre synd det er litt langt til Oslo...

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 04:27   #35
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sellerirot fries

Jeg elsket dette, utrolig godt og samboeren ble frelst også. En sikker hit fremover.

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 07:03   #36
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Sellerirot fries

Dette har jeg veldig lyst til å prøve!
Men! Har sjekka litt rundt, og det ser ut til at sellerirot i rå tilstand inneholder ca 2,8 gram kh. Men det virker litt som en kjennsgjerning at rotgrønnsaker får høyere gi/karbohydratinnhold av å varmebehandles, og det eneste jeg finner info om er rå. Noen som vet?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 07:14   #37
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Sellerirot fries

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Dette har jeg veldig lyst til å prøve!
Men! Har sjekka litt rundt, og det ser ut til at sellerirot i rå tilstand inneholder ca 2,8 gram kh. Men det virker litt som en kjennsgjerning at rotgrønnsaker får høyere gi/karbohydratinnhold av å varmebehandles, og det eneste jeg finner info om er rå. Noen som vet?

Fann ein stad at det stod at det er lite stivelse i sellerirot, og det ser ein jo når ein prøver å steike dei, dei blir ikkje sprø som til dømes poteter. Info om kokt sellerirot

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 07:23   #38
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Sellerirot fries

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Fann ein stad at det stod at det er lite stivelse i sellerirot, og det ser ein jo når ein prøver å steike dei, dei blir ikkje sprø som til dømes poteter. Info om kokt sellerirot

Hehe, ja, det skjønner jeg jo. Jeg vet ikke hva som faktisk f.eks skjer med gulerot i praksis, som gir den høyere GI/karbohydratinnhold når den kokes/stekes, bare lurte på om det samme skjer med sellerirot. I følge den andre linken din har kokt sellerirot da (etter jeg trekte fra kostfiber) 4,7 gr kh, og i følge samme tabellen for rå har den plutselig ca 1,4. Nei, dette førte til enda mer forvirring . Men for å gjøre det enkelt for meg selv, så er den i all hovedsak tydeligvis under 5 gr kh, både rå og kokt. Det burde jo holde for meg, og betyr at det også funker for Ketolysefolket!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 07:30   #39
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Sellerirot fries

Hehe, godt poeng! Første linken stod det vel at det ikkje var forska så veldig på det.
Sellerirota er ikkje dum, altså!

Får måle blodsukker før inntak, og etter!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 07:35   #40
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Sellerirot fries

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Hehe, godt poeng! Første linken stod det vel at det ikkje var forska så veldig på det.
Sellerirota er ikkje dum, altså!

Får måle blodsukker før inntak, og etter!

Jepp! Men jeg skjønner ikke den nye blodsukkermåleren min . Jeg får spørre Aeryth .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 08:27   #41
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Sellerirot fries

Dere som har anledning til å "Svenskehandle"....store fine og hele sellerirøtter der...og ikke minst MYE billigere

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 10:10   #42
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Sellerirot fries

Jeg ELSKER sellerirot. Dette har virkelig gjort at ketolysedietten er en sann fryyyyyyyyd hehehe.

Lagde en pureblanding av blomkål og sellerirot i går, du verden så deilig det var. Nam nam

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 16:56   #43
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Sellerirot fries

fant en "knoll" sellerirot på rema her, 39 kr kg.. og knollene er ca en drøy halvkilo ikke så ille pris det da. skal prøve disse "chipsa" i løpet av uka tenker jeg. og ifølge klistrelappen har sellerirota 2.8 carber per 100...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 17:23   #44
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Sellerirot fries

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

fant en "knoll" sellerirot på rema her, 39 kr kg.. og knollene er ca en drøy halvkilo ikke så ille pris det da. skal prøve disse "chipsa" i løpet av uka tenker jeg. og ifølge klistrelappen har sellerirota 2.8 carber per 100...

merkelig at rema har så stor forskjell i pris altså. her på gjøvik tar dem 50 kroner kiloen.

fant ut at ica er billigst her etter det jeg har sett. 7 kroner for 250 gram. Det blir altså 28 kroner kiloen.

Det er oppdelt innpakka i plast da, så er ikke hele hode. Men jeg spiser dem samme dag, så da gjør ikke det så mye

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 20:35   #45
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Sellerirot fries

Jeg kjøpte hel "knollselleri" på coop obs i sta. Er dette det samme som sellerirot?
Den så helt lik ut som selleriroten som er delt opp å pakket inn. Usikker på hvor mye den veier, matvekta mi går bare til 500 g, og den veier ihvertfall endel mer enn det
Betalte 16 kroner for hele (det sto ingen kilopris, kun per stk).
250 gram oppdelt sellerirot som var pakket inn kostet ca 18.

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 00:11   #46
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Sellerirot fries

Opprinnelig lagt inn av knh, her.

Jeg kjøpte hel "knollselleri" på coop obs i sta. Er dette det samme som sellerirot?
Den så helt lik ut som selleriroten som er delt opp å pakket inn. Usikker på hvor mye den veier, matvekta mi går bare til 500 g, og den veier ihvertfall endel mer enn det
Betalte 16 kroner for hele (det sto ingen kilopris, kun per stk).
250 gram oppdelt sellerirot som var pakket inn kostet ca 18.


Vel, det heiter "knolselder" (uttalast KNOLL) på nederlandsk, så det er nok det samme ja. Eg forstår framleis ikkje kvifor dei absolutt på dele opp. Ta kontakt med Bama og be dei slutte med det! Kanskje det funkar betre om fleire enn berre eg spør??

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 00:19   #47
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Sellerirot fries

okay, takk

Den jeg kjøpte var ikke oppdelt

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 00:37   #48
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Sellerirot fries

Bra! Men kor stor var den...? Er van med dei som er på storleik med store kolrabi/kvitkål... Og ikkje pakka i plastikk.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 01:04   #49
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Sellerirot fries

Den var omtrent på str med en kålrot ja men ikke en stor kålrot. mindre enn hodekål.

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 20:00   #50
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Sellerirot fries

Var innom prix her i stad, og der har de hel sellerirot til 19 kr stk. På størrelse med kålrot, og pakket i plast.

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sellerirot-chips Mill Kake/dessert og snacks 5 04-07-10 20:25
Sellerirot Adriane Middag 2 04-06-09 17:07
Fløtegratinert sellerirot? Up-and-down Middag 1 09-12-08 18:37
Sellerirot- ravioli Gerd Middag 2 18-01-08 11:16
Bakt sellerirot? LilleVille Oppskrifter 14 21-09-07 16:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no