Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-02-11, 23:02   #51
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Det hører hjemme overalt å avlive myten om at fett er det som får en ned i vekt. Jeg skjønner at hun nok blir usikker når hun få to motstridende råd, men jeg råder ikke til å kutte ned på fettet. Hun må selv finne ut om hun overdriver inntaket eller ikke.

Seriøst, så du kan dette bedre enn leger og opphavsmenn av de ulike lavkarboretningene? Du har større forskningsmateriale, erfaring og kunnskap enn Dr. Annika D, Dr. Torkil, Atkins osv?

I et ketogent kosthold er hovednæringen fett. Enkelt og greit.

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 23:03   #52
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Ada Emilie: Synes du ikke snart du har gitt nok råd om ting du ikke har peiling på???

Nå har du fått det inn med teskjed og dråpeteller....vær så snill....skjønn når det er på tide å gi seg!

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 23:54   #53
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Jeg har ikke tenkt til å gi meg. Det er mange her inne som sier de må begrense kaloriene om de skal ned de siste kiloene. Erfaring teller mer enn all verdens teorier og "sånn vil jeg det skal være" tankegang.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 08:10   #54
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Jeg har ikke tenkt til å gi meg. Det er mange her inne som sier de må begrense kaloriene om de skal ned de siste kiloene. Erfaring teller mer enn all verdens teorier og "sånn vil jeg det skal være" tankegang.

Din erfaring går på å fjerne "pyntekiloer", ikke reell overvekt. Visst er det de som må justere inntaket etterhvert som de går ned, men, om noen spør om råd og har Ketolyse som kostholdsretning så svarer vi ut i fra det
Enkelt og greit.
Vi får vel tro at bla Dr. Torkil har mer kunnskap og et større grunnlag for sine anbefalinger enn hva du og jeg har

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 08:29   #55
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Lavkarbopulver vs lavkarbomat

Til TS: Du må nok innom bodypower for å finne riktig pulver - om du ønsker å bruke det. Det finnes whey tech-pulver fra flere forskjellige leverandører - disse er ganske rene og har vanligvis lavt karbinnhold.

I forb. med trening, eller det å få i seg nok og godt protein etter trening for å restituere/bygge muskler best mulig holder det egentlig å få i seg en liten bit kyllingfilet - det blir det samme som å ta en shake. (Les innholdsfortegnelsen neste gang - så ser du ant. gram protein per serving)
Det er ikke det at det er så innmari mye protein i en liten proteinshake - men den er jo unektelig lettere å svelge ned (drikke) enn noe du må tygge. For byggere og de som skal ha i seg mye mat, er proteinshakene mer et supplement enn erstatter, og da blir de en enkel måte å få i seg litt ekstra proteiner.

Konklusjonen må bli (tror jeg ): Mat er best - proteintilskudd er enkelt.

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbomat og åreforkalkning JanR Nyheter / media 2 24-01-10 16:12
Lavkarbomat til bål-grilling Iselilja Spørsmål om matvarer og oppskrifter 9 25-11-09 20:28
Er det dyrt med lavkarbomat? Zincite Lavkarbo generelt 3 25-08-09 15:47
lavkarbomat/atkins fredrik Spørsmål og svar 0 18-11-08 23:18
Lavkarbomat på jobben Silvandar Lavkarbo generelt 4 14-06-04 19:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no