Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Septembertråden - 2012

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-09-12, 20:51   #101
Camilla82
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 208
Camilla82 er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

wahaj: Håper formen blir bedre

Jeg prøvde en oppskrift nå, lapper, jeg bytta ut soyamel med mandelmel, stekte i smør, nam de var skikkelig gode!
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=40817

__________________
Mamma til to gutter 05 og 08

Camilla82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 08:04   #102
wahaj
Medlem
 
wahaj sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 35
Innlegg: 136
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Septembertråden - 2012

Siden jeg måtte få ræva i gir så gikk jeg tur i går, ble kun 46 min, men bedre enn ikke noe. Har store planer om å gå tur i dag og, dog kjappere tempo enn i går.

Skal bake brød igjen i dag. Og til middag tenkte jeg å lage kjøttdeig, løk, brunsaus og blomkålstappe Er spent på om blomkålstappa er noe.

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 10:13   #103
Pingvin
Juniormedlem
 
Pingvin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bærum
Innlegg: 41
Pingvin er på en erverdig vei

Sv: Septembertråden - 2012

Å idag skal jeg avgårde for å få massert rygg og nakke! Er så stiv at jeg har ikke kunnet trene på over en uke, og det vises på vekta. Stillstand i snart to uker!
Har problemer med å få i meg nok fett, så tror kroppen er i litt sparebluss.

__________________
Tread softly cause you tread on my dreams



Pingvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 17:51   #104
Lulupus
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 11
Lulupus er på en erverdig vei

Sv: Re: Sv: Septembertråden - 2012

Opprinnelig lagt inn av Bluwari, her.

Utslag kan komme dagen etterpå også er du fremdeles i målbar ketose, har kroppen klart å behandle utskeielsen din -bør ikke gjøres ofte! da tar det bare lengre tid mellom hver gang man kommer inn i ketosen igjen...

Takk for svar Jeg datt ut jeg :-( Og ikke aner jeg hvordan jeg kom meg inn i ketosen til å starte med, så vet ikke hvordan jeg kommer tilbake. hehe

Lulupus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 18:57   #105
Camilla82
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 208
Camilla82 er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

Usj, gått opp i vekt jeg
I dag har jeg vært hos legen å fått antibiotika, har visst fått stafylokokker, ser ut som noen har skutt på meg på overkroppen! Lekkert...
Detter man ut av ketose av antibiotika?

Skulle på en fest på lørdag, kose meg med litt drikke, men da kan jeg vel glemme det. Er ikke så ofte jeg drikker så det er litt kjipt, men veldig typisk. he he

__________________
Mamma til to gutter 05 og 08

Camilla82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 08:50   #106
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Septembertråden - 2012

Hei alle sammen.. travel dager her, så ikke mye oppdatering fra meg..
Jeg tar meg bare en lite kikk på jobb, så dette blir ikke langt.. Har ikke trent enda, men holder på å rydde i kjelleren hjemme, så jeg svetter godt Så det er da noe

Matveien går det bra med.. skal i min første bursdag i dag siden jeg begynte, men jeg har laga meg jordbærfromasj, som jeg tar med meg
Jeg vet ikke om jeg får i meg nok fett, men bruker meierismør til stort sett alt, så satser på det

Du kan godt drikke litt på lavkarbo Jeg fant meg sommersby applelite cider med 0.9 gr KH pr dl. Holdt meg helt unna karber den dagen og drakk to stk. Så har det blitt noen tequila og noen drinker med sukkerfri brus og ren sprit.. det er lov Kan også blande med saft

Jeg har drukket to ganger de siste 2 ukene og allikevel gått ned over 3 kg, så jeg kan ikke si at det har stoppa noen vektnedgang hos meg

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 12:31   #107
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

Opprinnelig lagt inn av wahaj, her.

Siden jeg måtte få ræva i gir så gikk jeg tur i går, ble kun 46 min, men bedre enn ikke noe. Har store planer om å gå tur i dag og, dog kjappere tempo enn i går.

Skal bake brød igjen i dag. Og til middag tenkte jeg å lage kjøttdeig, løk, brunsaus og blomkålstappe Er spent på om blomkålstappa er noe.

You go girl

Pingvin: Håper det løsner i nakken sånn at du får trent.

Jeg er så sliten i dag. Sleper meg rundt alt er tiltak. Håper jeg er i bedre form imorgen.
Her står Nannahs langstekte svineribbe i ovnen. Gu' som jeg gleder meg til middag

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 15:13   #108
wahaj
Medlem
 
wahaj sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 35
Innlegg: 136
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Septembertråden - 2012

Ble jogging i går. Eller, kan jeg kalle det joggetur når det er 3 min jogging av 23 min? Iallfall sleit jeg meg ut :P

I dag ble det litt mer jogging. Rask gange + jogging i 30 min, 3,66km. Nå har jeg så vondt i beina at det er forferdelig å gå rundt, så noe rett har jeg gjort

Middagen i går var super Blomkålstappa var en suksess.
I dag er det litt tomt, men lurer kanskje på no lasagne greier med ost.
I allfall har vi masse kjøttdeig vi kan bruke.

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 20:46   #109
Camilla82
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 208
Camilla82 er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

wahaj: Så flink du er

Jeg har ikke kommet i gang med trening enda, skal flytte etterhvert, men får ikke ut fingern! Det er overtagelse her 1 november og vi har tatt over hvert vårt, så det er jo bare å begynne, men med 2 barn så skjer det så mye i ukene.

Jeg er ikke i form, kvalm og fryser, mulig det er penicilinen jeg reagerer på. Stekte med svinefile med masse grønnsaker og krydder, nam

__________________
Mamma til to gutter 05 og 08

Camilla82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 22:02   #110
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

Camilla: Det er mye god trening i flytting! Tunge ting som skal løftes! Og det er begrenset med trening man får skvist innimellom i hverdagen med 2 barn.

Dagens middag var utsøkt; svineribbe med smørstekt blomkål og brokkoli. Det blir reprise til frokost i morgen og så skal jeg på lang sykkeltur igjen

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 08:04   #111
wahaj
Medlem
 
wahaj sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 35
Innlegg: 136
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Septembertråden - 2012

Tok en gåtur i går i tillegg, med barn og hund. Ble 3,44 km på 44 min. En rolig tur, mao. Er heldigvis litt bedre i beina i dag, men fytti så gangsperre jeg hadde i går kveld.

Ble ikke mat på meg i går. Null matlyst. Spiste heller baconsvor. MEN, nå er det helt stopp. Nå er det kun mat som gjelder.

Gått opp 2,1kg (forhåpentligvis kun vannvekt pga det månedlige), så spørs om jeg vil veie meg på mandag... :P

Lurer på om jeg skal lage meg lapper etterpå, eller om jeg skal ta salat, får se, får se.

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 20:35   #112
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Septembertråden - 2012

Wahaj: Så flink du er å bevege deg Håper at vekta kommer av det månedlige.. Det er jo sagt at en går opp litt rundt den tiden

Jeg har ikke vært så flink i dag.. men ikke noe høykarbo.. ble en nutrilett low carb bar på meg i dag, så salat til lunsj.. Lagde eget tacokrydder og laga taco med fløte-taco saus til familien.. falt i smak hos alle sammen Jeg droppa lefsene og spiste bare kjøtt ost og litt grønnsaker.. Ingen mais

Spent på veiedag på mandag... Var i bursdagsbesøk hos folk som ikke har sett meg siden jeg begynte å slanke meg og de så stor forskjell Veldig kjekt å høre

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-12, 20:13   #113
wahaj
Medlem
 
wahaj sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 35
Innlegg: 136
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Septembertråden - 2012

Jogget i dag. 5,14km på 40,30min. 7,62km/t.
Har funnet ut hvorfor jeg er så støl i leggene. Jeg løper feil.... Så må bli mer obs på det.

Skal snart gå tur med hunden, før jeg skal krype ned i et varmt badekar med hårkur og ansiktsmaske, med pc og serie på.

Ha en god lørdagskveld til dere som titter innom, og dere andre og forsåvidt

Edit: Gåtur på 4,18km, 35,41min, 7km/t
Blir ikke bad, men kjapp dusj og film


Sist redigert av wahaj : 15-09-12 kl 21:34.
wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 12:50   #114
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Septembertråden - 2012

Opprinnelig lagt inn av wahaj, her.

Jogget i dag. 5,14km på 40,30min. 7,62km/t.
Har funnet ut hvorfor jeg er så støl i leggene. Jeg løper feil.... Så må bli mer obs på det.

Skal snart gå tur med hunden, før jeg skal krype ned i et varmt badekar med hårkur og ansiktsmaske, med pc og serie på.

Ha en god lørdagskveld til dere som titter innom, og dere andre og forsåvidt

Edit: Gåtur på 4,18km, 35,41min, 7km/t
Blir ikke bad, men kjapp dusj og film

Jeg kan ikke jogge jeg, får benhinnebetennelse etter noen få ganger.. ganske irriterende, men vi er vel ikke skapt for jogging alle mann

Lørdagen ble en prøve for meg.. jeg bakte sjokoladekake (høykarbo) til familien.. Den så steikende god ut, men jeg klarte å la den være Så nå har jeg vært gjennom 3 prøvelser og kakemonsteret er kurert (litt hvertfall.. ) Hehe..

I dag er det rydding og vasking i heimen.. Har 5 kattunger i hus, så gulvvask og støvsuging må til hver dag for tiden.. Vasker klær, rydder kjeller, har vaska trekkene på alle putene i sofaen +++

I kveld skal jeg kose meg med en atkins bar.. kjøpte den med peanut caramel... Håper den er god..

Hva er deres planer for dagen??

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 14:02   #115
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

Jeg røk på en smell igår Det ble litt grovbrød, litt is og mye ost og kjeks. Så nå er jeg ute av ketosen og det er helt min egen feil. Så får jeg se om jeg kan komme meg inn iden igjen da.

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 14:49   #116
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Septembertråden - 2012

Opprinnelig lagt inn av Wonder woman, her.

Jeg røk på en smell igår Det ble litt grovbrød, litt is og mye ost og kjeks. Så nå er jeg ute av ketosen og det er helt min egen feil. Så får jeg se om jeg kan komme meg inn iden igjen da.

Jaja.. alle kan gå på en smell.. det viktigste er å innse det og fortsette med kosten Yo can do it

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 14:51   #117
wahaj
Medlem
 
wahaj sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 35
Innlegg: 136
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Septembertråden - 2012

Har også ryddet og vasket leil i dag.
Nå er barna ute på trilletur med avlastningsfam. Og kjæresten på jobb, så jeg er alene med serie

Blir nok no middag etterhvert, og bare slappe av ellers.

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 15:03   #118
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Septembertråden - 2012

Opprinnelig lagt inn av wahaj, her.

Har også ryddet og vasket leil i dag.
Nå er barna ute på trilletur med avlastningsfam. Og kjæresten på jobb, så jeg er alene med serie

Blir nok no middag etterhvert, og bare slappe av ellers.

Flink Herlig ¨å starte ny uke med rent hus..

Eg fant laks i fryseren, så det blir middagen her i dag.. de andre i familien får poteter til, jeg spiser salat til og litt rømme

Gikk forresten på vekta i dag tidlig.. føler eg har spist så lite denne uka at hele forbrenningen må ha gått i stå, men jaggu.. nede på 83.1 kg, så det er ned 1.1 kg fra mandag kanskje klarer jeg under 70 før jul

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 06:46   #119
wahaj
Medlem
 
wahaj sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 35
Innlegg: 136
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Septembertråden - 2012

veier 2 kg mer denne uken, men skylder på syklus og trening... :P så får jeg være flinkere denne uken, drikke mer vann, litt mindre salt ect.

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 09:33   #120
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

Wahaj: Flink du er! Stå på!

Misslinda: Da har vi samme mål da! Under 70 til jul.

Her er det som forventet stillstand på vekten, men jeg er bare strålende fornøyd med at den ikke har gått opp

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 10:40   #121
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Septembertråden - 2012

Vekta mi viser 79.8 i dag og jeg har flytta på den og veid meg flere ganger.. begynner å lure på om det har klikka helt for vekta..

Men skal ikke klage hvis det ikke er nedgang neste uke hvertfall

Stå på wahaj.. hold ut, så løsner det nok

Hvor mange kilo har du til du er under 70 kg Wonder Woman?? Er det realistisk av meg å skulle klare det på 12 uker liksom??

Lagde forresten laks med eggesmør i går.. det var godt og fett det Kanskje det er det som er cluet.. å spise mer fisk ? Hmmm...

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 16:32   #122
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

Misslinda: Så morsomt når man tror det har klikket for vekten Vi ligger ganske likt nå. Skulle tro at det er mulig å nå 60 tallet på 12 uker. For min del er det under 1 kg i uka for å nå det.

Jeg veide 78,3 kg idag. Jeg skal ikke langt ned på 60 tallet. Så rundt 9 kg nedgang så er jeg fornøyd.
Jeg har laget meg noen delmål på veien, nå er det først 75 kg og så 72 kg. Når jeg når 75 kg skal jeg til frisøren og farge eller ta krøller og på 72 kg så må jeg vel ha litt påfyll i klesskapet

Jeg er så godtsugen i dag, angrer veldig på at jeg skeiet ut i helgen.

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 17:23   #123
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Septembertråden - 2012

Opprinnelig lagt inn av Wonder woman, her.

Misslinda: Så morsomt når man tror det har klikket for vekten Vi ligger ganske likt nå. Skulle tro at det er mulig å nå 60 tallet på 12 uker. For min del er det under 1 kg i uka for å nå det.

Jeg veide 78,3 kg idag. Jeg skal ikke langt ned på 60 tallet. Så rundt 9 kg nedgang så er jeg fornøyd.
Jeg har laget meg noen delmål på veien, nå er det først 75 kg og så 72 kg. Når jeg når 75 kg skal jeg til frisøren og farge eller ta krøller og på 72 kg så må jeg vel ha litt påfyll i klesskapet

Jeg er så godtsugen i dag, angrer veldig på at jeg skeiet ut i helgen.

Ja, det er litt vittig. samboeren min lo ganske godt av meg og.. det må jo ha klikka for an tenkte jeg, flytta rundt på den og styrte på.. hehe.. men veide meg nå i ettermiddag og den viste 80.3 etter to måltider, så det må jo stemme det da :P Hehe.. Veldig kjekt..

Jeg har som endelig mål å nå 60, men det er til våren igjen.. tvillingsøsteren min skal gifte seg og jeg skal være forlover, og jeg vil ikke være noen tjukk blubbe på alle bildene fra den dagen.. vi er veldig nære søstre.. Hehe.. Nå begynner hun å bli stresset for at jeg skal bli tynnere enn henne.. Ganske vittig.. hun ligger på 71-72 kg selv.. men hun er noen cm høyere enn meg og..

Ja, men det er viktig å unne seg noe en gang i uka.. jeg laga meg sitron fromasj første uka, har en del igjen i frysen, så laga jeg meg jordbær fromasj den uka som var, mer igjen i frysen av den og.. Men i helga så kjøpte jeg meg en atkinsbar.. fikk dekka det suget jeg hadde med den uten å ødelegge dietten.. så jeg fortsetter med en sånn i uka tenker jeg

Når jeg har nådd 70 kg skal jeg til frisøren også, såser jeg om jeg unner meg en ny julekjole Men jeg har myyye kjoler liggende fra da jeg var litt over 70 kg, så jeg har mye klær å gå på mens jeg går nedover

Men nå skal jeg opp til søsteren min å se brudekjolen hun kjøpte seg i helga.. Hun skulle bare prøve, men så viste det seg at butikken hun var i skal stenge og hun fikk kjempepris på drømmekjolen, så hun tok den med seg hjem.. Gleder meg til å se den

Ha en fin kveld

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 10:14   #124
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

Jeg har begynt å gå ned i vekt igjen- da er utskeielsen ute av kroppen, heldighvis.

Idag har jeg planlagt hjemmelagd kylling nuggets http://www.hobbykokkentor.com/2011/0...g-nuggets.html og grillede grønnsaker til middag. Gleder meg, men nå er det ut av sofaen og gjøre litt yoga

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 11:52   #125
Camilla82
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 208
Camilla82 er ny på veien

Sv: Septembertråden - 2012

Hei
Jeg har skeiet ut i helga, det var planlagt og er over på lavkarbo kost igjen nå
Har funnet ut at jeg må lage ukesmenyer, ihvertfall på middagene, så i kveld må jeg ut å handle! Ellers er det et psykisk kjør for tiden, jobbpress-stress, og et brudd på hjemmebane som ikke er helt avklart....er redd jeg har tatt feil valg, men nå har vi solgt å kjøpt hvert vårt. Skal ha en lang prat i kveld, så får vi se. Vært sammen i 13 år, og i sommer har vi hatt det veldig bra sammen, så tanken er vel å prøve en siste gang.

Middagen i dag blir nok hjemmelagde kjøttkaker :nam:

__________________
Mamma til to gutter 05 og 08

Camilla82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny Giv 2012, blir DU med? Kanutten Lavkarbo generelt 457 07-08-12 18:16
Julitreningstråden 2012 nellie Trening 126 01-08-12 14:05
Ryp 2012 Aline Trening 171 10-05-12 22:28
Februartrening 2012 ToreH Trening 379 01-03-12 22:39
Februarstartertråd 2012 bjorg Lavkarbo generelt 43 28-02-12 12:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no