Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-09-09, 08:09   #226
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Mokki! Jeg måtte le når jeg leste det site innlegget ditt! Flott at vekta viste mer ned gang når du gikk på i dag tidlig.

Jeg har egentlig bestemt meg for å kun veie meg 1 dag i uka...men det er så vanskeligvil se hvordan det går. Men det er så innmari dumt nå det varierer slikt!

I dag har jeg holdt meg hjemme, når jeg sitter helt stille er formen bra. Men bare jeg røre på meg så er jeg kvalm og svimmel. Ruslet tidlig hjem fra jobben i går. Skal i bryllup i morgen, så jeg håper at jeg får ristet fra meg dette.

Vi skravels jenter, ha en fin dag

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 08:43   #227
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

da er jeg på vei til enda en kiro time! mye bedre nå da synes jeg.. så håper d holder seg slik! jeg snikveide meg i dag, 100 g ned siden tirsdag....... men.. kremt.. er d flere som har problemer med at en aldri må pomelomme? enda jeg spiser grønt hver dag, og masse fett:S må vel ta tablett snart.. så d ikke blir et helvette..mandag var sist jeg pommelomma *flau*

du kan jo si at du begynte på nytt etter utskeielsen mokki! for d blir jo egentlig sånn.. og da er jo resultatet slett ikke værst! du skal jo ta uke for uke,og 6-700 g er helt gjennomsnittlig vektnedgang da :P

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 08:49   #228
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av malleleo, her.

da er jeg på vei til enda en kiro time! mye bedre nå da synes jeg.. så håper d holder seg slik! jeg snikveide meg i dag, 100 g ned siden tirsdag....... men.. kremt.. er d flere som har problemer med at en aldri må pomelomme? enda jeg spiser grønt hver dag, og masse fett:S må vel ta tablett snart.. så d ikke blir et helvette..mandag var sist jeg pommelomma *flau*

du kan jo si at du begynte på nytt etter utskeielsen mokki! for d blir jo egentlig sånn.. og da er jo resultatet slett ikke værst! du skal jo ta uke for uke,og 6-700 g er helt gjennomsnittlig vektnedgang da :P

OI, det er lenge. Forsiktig så du ikke blir hel forstoppet. Jeg har egentlig ikke noe problem, men min mage har stabilisert seg veldig. kunne gå flere ganger om dagen jeg. Nå er det ikke slik lenger.
Om du sliter veldig med hard mage kan du ta duphalac eller laktulose (er det samme). Men dette er jo søtt så vet ikke helt hvordan det virker inn på ketose.. Men det er hvertfall med på å holde magen i sving..

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 08:57   #229
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Kjenner meg igjen i pommelomm historien din Malleleo. Jeg var gjerne 1 gang pr dag, men nå kan det gå 3-4 dager mellom hver gang.....fiber er jo bra for slikt....men det er kanskje vanskelig med fiber og lav karbo?

Bra du tok opp tema, for jeg har lurt på det samme!

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 09:08   #230
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Fant dette i en annen tråd:
Det som hjelper er å redusere fiberinntaket (hvis du spiser mye grønnsaker), evt. øke inntaket av vannløselig fiber (hvis du spiser veldig, veldig lite grønnsaker);

  • ta magnesiumtilskudd (meget effektivt) og kaliumtilskudd (som lavkarbere ofte får lite av; binder vann til avføringen);
  • spise mer fett;
  • drikke kaldt vann flere ganger om dagen (dette "sjokkerer" maven og får den til å tømme seg);

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 09:09   #231
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

linfrø tatt med vann hjelper også på magen. HUsk å drikke masse, men det er jo kjent på lavkarbo.

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 09:43   #232
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Et aldri så lite bilde av dagens frokost


norwegiaost, taffelost, blomkål, brokkoli, baby plommetomater, fenalår og to kokte egg. Eeeeelsker kokt egg med smør på, men etter at jeg begynte på lavkarbo har det blitt lite kokt egg. Mest stekt egg elle romelett eller slikt. Og i dag nyyyyter jeg frokosten i et stille hus.

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 17:23   #233
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

wow den frokosten så go og sunn ut

skal ta 2 avførings piller i kveld.. d lactulose greierne er d alt for mye sukker i... drikker jo ca 2 l vann 0g litt pepsi max hver dag, så d burde holde..

noen som vet om fiberhusk kan være positivt i denne sammenhengen? får i gang systemet..

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 22:35   #234
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av malleleo, her.

wow den frokosten så go og sunn ut

skal ta 2 avførings piller i kveld.. d lactulose greierne er d alt for mye sukker i... drikker jo ca 2 l vann 0g litt pepsi max hver dag, så d burde holde..

noen som vet om fiberhusk kan være positivt i denne sammenhengen? får i gang systemet..

Her er en tråd om harde mager!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 12:47   #235
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

takk, kitt! veldig bra tråd!

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 12:50   #236
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Iiiiiihihihihihi!!

Sneik meg til å veie meg en dag før jeg egentlig skal. Og noen har nådd det første delmålet! Minus fem kilo! Hah! * *hoppe rundt i glede*

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 13:48   #237
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

grattis

jeg og snikveide meg i dag 0,5 kg siden tirsdag så jeg nærmer meg mitt første delmål med stormskritt

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 14:06   #238
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av malleleo, her.

grattis

jeg og snikveide meg i dag 0,5 kg siden tirsdag så jeg nærmer meg mitt første delmål med stormskritt

Takk! vi er bra flinke, altså

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 21:16   #239
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Gratis jenter! Flinke er dere!

Jeg klarete å knuse vekta i går! Og IKKE på pga vekten min, men jeg la den på benken når jeg skulle støvsuge, og vips så lå den kust i ca tusen knas på gulvet *gaah*

I dag har har jeg unnet meg en liten sprekk, var på bryllupdmiddag til mamma. Så spiste middag, og litt kake. I morgen er det bursdag, tror det blir en kake bit da også. Men nå koser jeg meg med baconsnaks.

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 10:07   #240
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

god morgen alle sammen!
stidd opp med snuppa i dag ryggen er litt bedre så nå får jeg til å løfte med litt smerter dog..

jeg bestemte meg for at i går skulle jo få lov til å spise så mye lovlig søtt som jeg ville, så ingenting i fram til neste helg! jeg tror d er lurt for meg at en dag i uka må jeg få lov til å spise krem osv elrs blir d annenhver dag, og d er jo sånn snikspising som innebærer masse dårlig samvittighet, og trøstespising osv
Jeg er jo alt for glad i krem med en liten ts options kakao pulver i ! himmelsk!
så nå er jeg livredd for at jeg ikke har gått ned noe på tirsdag

skal legge inn litt bilder i dagboka etterpå med bilder av noen retter vi har laga for å bevise at ketolyse innebærer masse god mat!

i går ble d lammekoteletter, salat, bbrokkoli, og litt bearnes.. sauer ikke såå godt hehe

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 10:18   #241
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Så flinke dere er.

Vekta mi står stille fortsatt, men så¨ar jeg jammen spist sikkert 6 atkinsbarer de siste ukene og i går klarte jeg å spise 1/3 av en sukkerfri sjokoladeplate( sånn som er søtet med maltitol av alt..)...

Nå prøver jeg å spise en omelett til frokost og fikk litt avsk* for omelett... Men jeg orker ikke å lage meg noe anna, så jeg får vel bare spise den opp..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 11:22   #242
Imali
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 23
Imali er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Jeg har vært på vekten i dag, har veiedag på søndagene hver uke. Jeg har gått ned 2 kilo siden forrige søndag og er skikkelig stolt! Jeg slet litt med tanken på å spise så mye fett for å gå ned i vekt, den gamle kalori telleren i meg var ikke helt enig. Derfor er det skikkelig deilig å se at det virker

Så om 8 kilo til er jeg 80 kilo! Kan ikke huske sist jeg veide 80 kilo.. har fremdeles 25 kilo totalt til å gå ned, men men.. jeg er jo på vei.

Ha en flott søndag!

__________________




Mål 1: Nå 80 kilo!
Imali er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 11:26   #243
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Imali, her.

Jeg har vært på vekten i dag, har veiedag på søndagene hver uke. Jeg har gått ned 2 kilo siden forrige søndag og er skikkelig stolt!

Fantastisk resultat - gratulere så mye
Ha en flott søndag videre

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 11:41   #244
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Fårikålsøndag
Har invitert venner på fårikål i dag, så i går kokte jeg en stooooor gryte med fårikål - tror det er 25 liter
Var på Åge-konsert i går kveld, og kom hjem til et hus som lukter fårikål og måtte selvsagt prøvesmake..... NAM!!!!! Er veldig kjekt at denne type mat er ok, for dette er skikkelig godt.

I dag skal jeg lage Heistad sjokoladepudding som dessert til meg selv, for en av gjestene har med karamellpudding til alle andre.
Ellers blir nok dette en planleggingsdag, for jeg har endelig funnet tilbake til litt motivasjon - så nå skal jeg gå gjennom skap og skuffer, sette opp en handleliste og planlegge måltidene for uken som kommer.

Keep on smiling

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 11:57   #245
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

mmmmmmmmmm fårikål misunne.... det er helt ok? jeg har så lyst til å lage det jeg også en dag, er jo bare så godt!

i morgen skal jeg og min kjære i bursdag for første gang siden vi begynte , merker at det jeg gruer meg til er event. mas fra verten og sånn... " kom igjenn og kos dere osv..." tenkte jeg skulle lage litt fun light gele og ta med det tar jo ikke lange tiden og diske opp med i kveld så...

blir skummelt men vi er blitt noen sterke mennesker etter 7 uker snart

ønsker alle en god søndag... og kos deg med middags gjester

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 14:25   #246
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

hei igjenn=)

nå skal jeg til og spise søndags lunch, og tenkte å legge ut bilde(syntes mokki sin talerken så veldig god ut) går for det meste i dette hos meg da:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC01599.JPG (307,4 KB, 19 visninger)
__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 18:59   #247
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Da er min skeie helg over. Har spist litt normal mat i dag ogs, så i morgen er det pånigjen Skulle gjere ha vist hordan helgen har hatt innvirkning på kiloen, men det var at denne vekta har falt i gulvet da.

Ja, ja ellers lite å melde fra denne kanten.

Foresten det tenkt jeg på malleleo, link til dagboken?

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 19:17   #248
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

tror den skal ligge i signaturen min nå skal prøve å bli flinkere til å ta bilder av maten vi ordner! for siden vi er to så blir d til at d blir ordna orntli some regel hele tiden

vet du hva, når jeg leser om at du har skeia ut i helga, så vet jeg faktisk ikke hva jeg ville ha skeia utmed jeg for jeg har jo lyst til å skeie ut med krem og sjokolade( og d har jeg gjort, men samtidig holdt meg i ketose)

laga faktisk is i helga! ble spist opp i går da.. suksess den sukkerstoppen gikk bra du

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 19:25   #249
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Tihi, jeg så dagboklinken nå Har den liget der hele tiden? Er jeg så blind?

Jeg kjenner hadde det ikke vært for bryllupet i går og bursdagen i dag så hadde jeg holdt meg til kuren. Har en hjemmeladg is som er aldeles nydlig, og krem med kako eller bringebær er aldeles nydelig

Jeg har samlet en hel haug med lavkarbo oppskrifter, og tror jeg endte med 34 A4 sider Så nå kan jeg kose meg med mange nye oppskrifter

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 19:41   #250
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

hehe, nei, du er ikke blind jeg la den der når du spurte om d

ja, hadde vært tøft for meg og om jeg skulle i brylupp o.l.

våre vanligste retter er
-fløyelsgrøt
-pannekaker
-pizzalasagne
-koteletter m/soppstuing,brokkoli og evt.saus(bearne, brun)
-taco
-svinefile m/tilbehør som over
-kyllingfile m/ tibehør som over
-all kylling i forkjellige former
har prøvd brokkolimos.. fysj

og vi er leie!

noen forslag til middag i morgen?

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
30+kg


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
30+ kg, en liten gruppe? Supramundane Mer enn 30 kg overvekt 150 26-09-09 21:56
Karbo i gruppe 25+ supha Spis deg ned i vekt med Skaldeman 2 07-06-09 13:56
Liten presentasjon! (Ser at den ble ikke så liten allikevel ...) ~Buble~ Ketolysekuren 7 07-01-09 22:29
Ny rådgivende gruppe for diabetes og kosthold Lemen Artikler 1 08-02-07 00:17
Pilates-gruppe Marianne Trening 64 13-09-05 09:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no