Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

LK restauranter?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-06-13, 14:52   #1
Maria29
Seniormedlem
 
Maria29 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Drammen
Alder: 41
Innlegg: 857
Maria29 er ny på veien
Post

LK restauranter?

Noen som vet om noen lavkarbo cafeer/restauranter i Oslo? Leita gjennom noen tråder her,men de var ganske gamle.

Fortell også gjerne hva du spiste

__________________
Marias journal

Maria29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Variert Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 15:15   #2
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: LK restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Maria29, her.

Noen som vet om noen lavkarbo cafeer/restauranter i Oslo? Leita gjennom noen tråder her,men de var ganske gamle.

Fortell også gjerne hva du spiste

Dette er ingen kritikk!!! Men, selv om en tråd er gammel så kan man jo bare fortsette i den. Den kommer seg opp på lista. Dette tror jeg er viktig for å beholde oversikten og at man slipper å bla seg gjennom mange tråder når man er ny eller leter etter ett bestemt tema.

Når det gjelder restauranter så har jeg ikke peil, men har aldri hatt noe problem å gjøre maten på hvilken som helst restaurant relativt lavkarbo. Med unntak av kanskje kinamat som har utrolig mye sukker i "alle" sauser...

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 15:20   #3
Maria29
Seniormedlem
 
Maria29 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Drammen
Alder: 41
Innlegg: 857
Maria29 er ny på veien

Sv: LK restauranter?

Ah takker,tenkte ikke på det jeg. Skal huske det til neste gang

__________________
Marias journal

Maria29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Variert Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 18:43   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: LK restauranter?

Det startet en kafè husker jeg, men jeg husker ikke hva den heter. Google på det. Jeg har kjøpt lavkarbosmørbrød hos Baker Hansen på Ullevål stadion en gang.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 18:50   #5
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: LK restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Det startet en kafè husker jeg, men jeg husker ikke hva den heter. Google på det. Jeg har kjøpt lavkarbosmørbrød hos Baker Hansen på Ullevål stadion en gang.


Cafeen som startet i Parkveien, Low Carb & Coffee, er allerede stengt igjen, såvidt jeg vet.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 20:27   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: LK restauranter?

Tapas er det enkleste om du skal ha skikkelig lavkarbo. Ellers er det ganske enkelt å gjøre maten "riktig", bare ligg unna kjederestauranter som fridays, Egon o.l. De har forsåvidt alternativer de også, men det finnes så mange bedre plasser å bruke pengene sine i Oslo
Vil slå et slag for Trancher på Grunerløkke. Det eneste de serverer er entrecote, men den er langtidsgrillet og smaker helt fantastisk. Så velger man tilbehøret selv, min favoritt er aspargesbønner og chimichurri-saus

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 21:37   #7
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: LK restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ellers er det ganske enkelt å gjøre maten "riktig", bare ligg unna kjederestauranter som fridays, Egon o.l. De har forsåvidt alternativer de også, men det finnes så mange bedre plasser å bruke pengene sine i Oslo

Egon er ikke av de verste, etter min mening, har erfaring med at de er ganske lettbedt når det gjelder å bytte ut poteter med mer grønnsaker f.eks. Men forstår at Oslo har mye mer å by på enn det. Hvis jeg er på gjennomreise og har dårlig tid, derimot, er Egon på Byporten et helt greit alternativ.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 10:29   #8
Levita
Medlem
 
Levita sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 422
Levita er en juvelLevita er en juvelLevita er en juvel

Sv: LK restauranter?

Var på Døgnvill burger på Vulkan i går. Nydelige, ordentlige burgere med kvernet kjøtt - og evt. bacon - fra Idsøe, og velger du uten brød, får du coleslaw ved siden av i stedet (hurra for Døgnvill som gjør det automatisk!). Burgerne kommer i flere varianter, med cheddar, blåmuggost, tallegio, portobellosopp, chorizo, det nevnte baconet... Pommes frites må uansett kjøpes ved siden av, så velger du da grønn salat som "sideorder" i stedet, har du en utrolig mettende og god middag. Kanskje ikke "fine dining", men herremin så godt og mettende!

Ellers synes jeg at jeg finner noe som kan bli lavkarbo overalt nesten, så sant de ikke bare har pasta og pizza - be om litt ekstra grønt i stedet for poteter/ris. De aller fleste er greie

Levita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 20:24   #9
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: LK restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Cafeen som startet i Parkveien, Low Carb & Coffee, er allerede stengt igjen, såvidt jeg vet.

Ser sånn ut ja. Så synd! http://www.lowcarbandcoffee.no/

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 20:33   #10
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: LK restauranter?

Jeg syntes det var litt stive priser der... I tillegg hørte jeg at det ikke var det beste stedet for store mennesker å sitte, så jeg tror kanskje det hadde litt å si.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 20:34   #11
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: LK restauranter?

-Ikke for det, ikke alle som lever lavkarbo er store, men mange er jo det.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 22:29   #12
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: LK restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Jeg syntes det var litt stive priser der... I tillegg hørte jeg at det ikke var det beste stedet for store mennesker å sitte, så jeg tror kanskje det hadde litt å si.

Tja, det var vel mest det at det var et sånn knøttlite lokale med bare en ganske liten bordbenkgreie og 4-5 sånne høye krakker å sitte på, og det la jo igrunn ikke opp til at folk skulle kunne sitte der en stund og kose seg med et kakestykke eller en salat eller noe av det de serverte. Det var i bunn og grunn en takeaway-løsning, med ubeleilig plassering, og ikke akkurat det publikum egentlig ønsket seg.... tror jeg. JEG hadde dratt dit mer enn den ene gangen jeg gjorde hvis det hadde vært et sted hvor jeg faktisk kunne sitte på "deit" med boka mi og flotte meg med en muffin til kaffen.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 22:43   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: LK restauranter?

Og de hadde brukt noe annet enn papptallerkner og plastbestikk!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 23:27   #14
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: LK restauranter?

Uff, de stolene på den plassen var rett og slett grusomme Og jeg er enig med Carisma. Det føltes rimelig stusslig å få maten servert på engangstallerken.. Jeg skjønner ikke hvorfor de valgte en annen plass i byen og starta en plass der det faktisk var mulig å SITTE?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 07:19   #15
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: LK restauranter?

Høres ikke ut som om jeg gikk glipp av noe når jeg ikke rakk å besøke den kefèen før de stengte. Engangstallerkner og harde stoler høres ikke hyggelig ut.

Jeg synes ikke det er vanskelig å spise lavkarbo ute, det er ikke så ofte jeg har behov for det, men det går an å bestille hamburger uten brød, kyllingsalat ( ha gjerne en porsjonstube med majones i veska), biffsnadder uten pomes frites, be om ekstra grønnsaker osv. Noen kompromisser blir det i blant, men jeg har ikke behov for å spise pasta osv for å bli mett.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 05-07-13, 23:26   #16
shaya
Juniormedlem
 
shaya sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sogndal
Innlegg: 14
shaya er på en erverdig vei
Smile

Sv: LK restauranter?

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Dette er ingen kritikk!!! Men, selv om en tråd er gammel så kan man jo bare fortsette i den. Den kommer seg opp på lista. Dette tror jeg er viktig for å beholde oversikten og at man slipper å bla seg gjennom mange tråder når man er ny eller leter etter ett bestemt tema.

Når det gjelder restauranter så har jeg ikke peil, men har aldri hatt noe problem å gjøre maten på hvilken som helst restaurant relativt lavkarbo. Med unntak av kanskje kinamat som har utrolig mye sukker i "alle" sauser...

Jeg pleide alltid å bestille chinamaten bare i olje og ikke noe saus eller ris, er jo for det meste grønnsaker og kjøtt utrolig godt og

__________________


DELMÅL 1
shaya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 17:44   #17
bettylue
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 96
bettylue er på en erverdig vei

Sv: LK restauranter?

Ja det jo dumt den LCHF kafeen ble nedlagt fremfor å ta noen grep. Hadde tenkt meg dit, men da var den allerede stengt.

Vi savner et slikt sted i Bergen også. Om dere kommer til Bergen en gang så er i alle fall Bølgen & Moi et godt lchf valg, de lager alle rettene om til kundens ønsker om det er glutenfritt eller hva. Jeg trengte ikke forklare engang, bare sa jeg helst ville ha burger uten brød og de spurte om det var lchf og sa det fikser vi
Og det gjorde de til gangs, dobbel burger på grønn salat med himmelsk cheddar og bacon, tomat og mere til. No problem! Tror de andre misunte meg litt En stund siden jeg var der, men håper de har fortsatt den gode servicen med mat for alle.

bettylue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 19:20   #18
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: LK restauranter?

Å, da skal jeg gå på B&M neste gang - høres veldig fristende ut!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 19:49   #19
bettylue
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 96
bettylue er på en erverdig vei

Sv: LK restauranter?

Ja nå har de jo flyttet siden sist, men tok vel kokkene med seg får en tro. Håper du får samme servicen jeg fikk! Fortell gjerne når du har vært der

bettylue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 21:14   #20
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: LK restauranter?

Skal prøve å huske det

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 00:11   #21
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: LK restauranter?

Jeg vil også anbefale Trancher. Kjempegod entrecote, i den størrelsen du vil, og valgfritt tilbehør. Yummy!

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 08:50   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: LK restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Hedda:), her.

Jeg vil også anbefale Trancher. Kjempegod entrecote, i den størrelsen du vil, og valgfritt tilbehør. Yummy!

Jeg, derimot, vil ikke anbefale Trancher. Ikke bare fikk vi dårlig service, kjøttet var trevlete, og både jeg og kjæresten min ble matforgiftet. Ikke overraskende etter at vi senere har fått høre hvordan de frakter og oppbevarer kjøttet sitt ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 09:11   #23
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: LK restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg, derimot, vil ikke anbefale Trancher. Ikke bare fikk vi dårlig service, kjøttet var trevlete, og både jeg og kjæresten min ble matforgiftet. Ikke overraskende etter at vi senere har fått høre hvordan de frakter og oppbevarer kjøttet sitt ...

Jøss, det var rart. Har vært der mange ganger og kun hatt gode opplevelser.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 09:14   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: LK restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Hedda:), her.

Jøss, det var rart. Har vært der mange ganger og kun hatt gode opplevelser.

Ja, ikke vet jeg. Men vet det er andre enn oss som har hatt negative opplevelser. Ødela i hvert fall vår kveld, som var et jubileum, fullstendig.
At de frakter kjøtt i lasterom som har blitt brukt til søppel, uten kjøling, og deretter trancherer kjøttet (det vil si at de steker det på en temperatur som er for lav til å drepe eventuelle uheldige bakterier) kan nok være en forklaring.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 09:17   #25
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: LK restauranter?

Det er jo veldig strenge kontroller på sånt, vet at Mattilsynet ofte er ute på kontroll i Grünerløkka-området, så synes det høres veldig rart ut hvis de ikke følger retningslinjer. Restauranter og spisesteder som har dårlig hygiene blir raskt stengt her, har jeg inntrykk av.

Veldig synd hvis det er slik du sier. Og veldig kjedelig når et jubileum blir ødelagt på den måten. Tok dere kontakt med restaurantsjefen angående dette?

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bør restauranter få servere tykke? Dilly Generell ernæringsdebatt 5 23-02-08 20:41
Hjelp! Restauranter i Oslo med Atkins e.l. eltveite Lavkarbo generelt 2 29-11-05 14:04
Restauranter og kafeer med lavkarbo-meny Marianne Lavkarbo generelt 11 11-01-05 12:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no