Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hva drikker dere til måltidene? Kun vann?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-09-08, 14:58   #1
Superslimithink
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 31
Superslimithink er på en erverdig vei

Hva drikker dere til måltidene? Kun vann?

Jeg har begynt på Ketolyse og lurer på hva jeg kan drikke....

Superslimithink er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 15:04   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva drikker dere til måltidene? Kun vann??

Det aller beste er å drikke vann
Jeg drikker vann til hvert måltid. Er godt!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 16:35   #3
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva drikker dere til måltidene? Kun vann??

Vann her også.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 17:19   #4
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Hva drikker dere til måltidene? Kun vann?

Opprinnelig lagt inn av Superslimithink, her.

Jeg har begynt på Ketolyse og lurer på hva jeg kan drikke....

Jeg drikker stort sett bare vann. En sjelden gang imellom kan jeg ta litt lightbrus. Du kan i prinsippet drikke vann, lightsaft (sjekk karbene), lightbrus (vær obs på at appelsinvarianter gjerne har karbohydrater - gjelder både brus og saft), te og kaffe (med karbene i kaffe skal telles med) - men det aller beste for kroppen din er vann

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 17:54   #5
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Hva drikker dere til måltidene? Kun vann?

Jeg drikker også nesten bare vann
I helgene kjøper jeg en halvannen liter med cola light, men den blir ofte liggende til den er tam.. Da går den i vasken.

Jeg har alltid en 2 liter's mugge med vann stående i kjøleskapet, å den fyller jeg både en og to ganger om dagen. Da smaker vannet nydelig!

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 18:16   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva drikker dere til måltidene? Kun vann?

Vann vann vann! Og kaffe. Og whisky. Men ikke til maten da.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 18:30   #7
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva drikker dere til måltidene? Kun vann?

Det er mange flinke her altså, flinke vanndrikkere.
Har egenltig aldri hatt vann som en favoritt, men synes selv jeg har blitt SUPERFLINK.
Har gått fra å drikke kun tab x-tra til å drikke ett glass tab for hver liter vann jeg drikker, hehe!
Jeg er rett og slett det man kaller brus-avhengig, får en veldig hodepine og humøret blir skikkelig ekkelt uten tab en dag, mange påstår at det har med koffeinen å gjøre.......vet ikke jeg, men jeg kommer garantert til å ha litt tab i hverdagen. Ren kaffe tåler jeg ikke, da går jeg rett i bakken(hmmmm, har ikke tenkt på det, men hvis jeg drikker en kopp kaffe hver gang jeg våkner etter å ha svimt av, vil jeg jo svime av igjen.......da går jeg sikkert ned i vekt i rekordfart, HAHAHA!!!)

Sist jeg gikk på diett gikk jeg ned 17 kilo og drakk tab hele tiden med unntak av under trening, og det var også lavkarbo(atkins light,hoppet over første nivå, gikk rett på nivå 2).
Men det er veldig forskjellig hva folk tåler i forhold til vektnedgang, noen tåler lightprodukter godt, andre tåler bare noen spesielle, og noen tåler ingen.
Men det er vel ingen hemmelighet at vann er sunnest!!!!

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 19:59   #8
vilya
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 38
vilya er på en erverdig vei

Sv: Hva drikker dere til måltidene? Kun vann?

Jeg drikker for det meste vann. Og litt fun light ferdigblandet iste (som er søtet med sukralose). Også unner jeg meg en liten flaske cola zero i helgen.

vilya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 20:04   #9
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hva drikker dere til måltidene? Kun vann?

Kaffe med matfløte, bon aqua og vann (rødvin av og til)

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva drikker dere ute på byn? annabanana Ketolysekuren 58 14-06-08 11:35
Drikker dere melk? karbolia Ketolysekuren 30 02-05-08 08:12
Hvor mye vann drikker dere? mofe Generell ernæringsdebatt 12 20-08-06 21:28
Drikker du mye vann? Nena Generell ernæringsdebatt 8 27-02-06 22:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no