Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-08-11, 20:23   #2051
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Er man syk så er man syk, da er det viktigst å bli frisk og ikke minst unngå sopp og slikt. Biola er ikke det verste man kan Skeie ut med heller og ellers finnes det jo tyrkisk yoghurt som jeg vet folk på lavkarbo spiser.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 20:25   #2052
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

God bedring forresten

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 20:31   #2053
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

God bedring forresten

takk:-)...ok kjøpe noe youghurt i morgen da:-)

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 18:51   #2054
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Off, nå sliter jeg altså...pga halsbettennelse, er matlysten lik null, og hver gang jeg svelger er enormt ubehagelig...nå kan man kjenne at antibiotikaen virker??

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 19:32   #2055
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja ja, da har dagens næringsinntak vært fra i natt en gang, fire saftis..og en av min sønns safari youghurt-..........

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 16:13   #2056
seldal23
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: sandnes
Innlegg: 1
seldal23 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei.
Jeg er i min første dag i Eurodietten. Hadde nettopp Asparges suppe til middag, synes alle produktene er så luftige, masse skum. Er det noe jeg gjør galt. eller er de bare sånn? Setter prispå svar
Ha en fin dag =)

seldal23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Euro diett Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 16:44   #2057
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opplevde ikke det jeg nei, men jeg brukte ikke shakeren noe, bare rørte sammen med gaffel. Likte egentlig fint lite, så jeg bruker mest kjeks, barer og grønnsaker for min del

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 08:15   #2058
Metalgirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 26
Metalgirl er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Puh. Nå kjenner jeg at jeg er rimelig lei. Savner lavkarbo så tarmene hyyyler... var hos Hexeberg forrige uke, og han var fornøyd. Skal fortsette å gå dit og veie meg hos en ernæringsfysiolog fremover. Litt billigere Har nok gått opp 1 kg igjen. Var i begravelse, og der serverte de tapas. Så jeg spiste lavkarbo. Selvfølgelig mer enn jeg hadde trengt... også begynner jeg så tidlig på jobb for tiden, at 5 måltider på en dag overhodet ikke er nok... OGSÅ har jeg vært sulten heeeeele tiden. Og legg på dårlig samvittighet for at jeg ikke har trent, så har dere humøret mitt om dagen. Pluss PMS. URK!!! Gruer meg til å gå på vekta etter helgen, utdrikningslag på lørdag... har fått utvidet Eurodietten frem til bryllupet, så de neste 4 ukene SKAL jeg være beinhard. Må bruke dietten for alt den er verdt og slutte å "skeie ut" med lavkarbo innimellom. Hexeberg sa at hvis man trener mye, så kan man spise ekstra, men da må det være lavkarbo. Men nå har jeg ikke trent siden søndag, så da blir det ikke noe ekstra på meg... jaja. Får cheere meg opp litt med å glede meg over de kiloene som ER borte

__________________


Metalgirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 12:12   #2059
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

ED skal være individuelt tilpasset, om du er sulten hele tiden er det lite tilpasset deg??Bare en tanke. Sier Hexberg det er helt greit å kjenne sult hele tiden??Ta gårsdagen min da :mye fysisk på jobben i 8 timer og husarbeid, møtevirksomhet ++ på kvelden, oppe fra 05.30 til 23.45. Spiser såklart mer en slik dag enn en rolig en, kroppen sier klart ifra om det, at den behøver mer. 6 måltider i går ja, hvorav 4 var ED og 2 lavkarbo(kjøtt og grønnt, ikke så store porsjoner)

MG har du fortalt Hexberg at du alltid er sulten??

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 13:30   #2060
Metalgirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 26
Metalgirl er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg har ikke vært kjempesulten før jeg begynte å spise MER lavkarbo i stedet for ED. Dvs f.eks to måltider kjøtt/fisk/egg i stedet for 1. Så det er vel min egen skyld tror jeg. Trigget smaksløkene og magesekken til å ville ha mer. Har ikke vanligvis vært så sulten, men jeg skal definitivt spise mer når jeg trener, det er jeg ikke i tvil om. Var nok bare PMS'en som spilte meg et puss. Utdrikningslaget var jo en orgie i vin, øl, cider, irish, punsj og shots... er fremdeles helt shaky i kroppen. Så nå er det vannvogna deluxe hele uka. Så bilder av meg selv på utdrikningslaget, og det var ikke helt heldig antrekk jeg hadde på meg for å si det sånn (måtte kjøpe meg et antrekk på loppemarked). Takk og lov at jeg i det minste hadde gått ned 11 kg før jeg kjøpte det antrekket. For det var jaggu meg stuffet hval så det holdt!!!!! Grøss og gru. Måtte få slettet endel av bildene på facebook bare fordi bilringen ble SÅ sinnssykt påtrengende. Jaja. 11 kg til så snakker vi....

__________________


Metalgirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 18:11   #2061
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så gøy med utdr.lag da når skal du gifte deg igjen?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 21:32   #2062
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Da er jeg kommet over i fase 2:-)....har hatt en uke hvor jeg har levd på banan og youghurt, ble smittet av min sønn, Herpes:-((....og det var ekstremt vanskelig å spise dietten etter dette, men nå etter noen dager med tvangsspising, kommer det seg, jeg bare nektet å mislykkes, pga en bitteliten virus inf;-)........uansett, folk ser jeg har tatt av, det er jo veldig kjekt,....skal veie meg hos Trude Hetland på onsdag, spennende:-))...fortsatt lykke til til dere andre

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 21:42   #2063
hallokjelke
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 18
hallokjelke er på en erverdig vei
Talking

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei hei alle sammen!

Da kommer forhåpentligvis postmannen med mine Eurodiet-produkter i morgen, så da er jeg klar som ett egg for posefestival i noen måneder fremover.
Skal ned over 30 kilo, så den største utfordringen blir å holde ut og etterhvert forhåpentligvis finne en eller annen form for treningsform som jeg liker.

Glad for at det er andre her inne som jeg håper jeg kan høste litt erfaringer fra


tudelu

__________________


hallokjelke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 22:26   #2064
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

masse lykke til hallokjelke

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 21:54   #2065
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Lykke til dere.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 22:50   #2066
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av hallokjelke, her.

Hei hei alle sammen!

Da kommer forhåpentligvis postmannen med mine Eurodiet-produkter i morgen, så da er jeg klar som ett egg for posefestival i noen måneder fremover.
Skal ned over 30 kilo, så den største utfordringen blir å holde ut og etterhvert forhåpentligvis finne en eller annen form for treningsform som jeg liker.

Glad for at det er andre her inne som jeg håper jeg kan høste litt erfaringer fra


tudelu

Lykke til på ferden

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 19:53   #2067
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Da har jeg vært hos Hetland, på første kontroll:-)
Startvekt : 94,8 26/7
89,3 31/8 -5,5 altså:-)


Skal fortsette på fase to frem til 5 oktober som er neste kontroll:-)

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 19:54   #2068
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Da har jeg vært hos Hetland, på første kontroll:-)
Startvekt : 94,8 26/7

89,3 31/8 -5,5 altså:-)


Skal fortsette på fase to frem til 5 oktober som er neste kontroll:-)

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 21:31   #2069
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så flott

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 09:27   #2070
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei!
Da er jeg 2,5 timer inne i 30 nye dager på fase 1 ...:-) Har kjent de siste dagen at jeg har gruet meg for å sette i gang, men nå er jeg altså i farta. Målet er ned 7-8 kilo totalt, inkludert 40 dager i fase 2. Spent på vektutslagene denne gangen, da jeg jo har gått ned rundt 30 kilo allerede og ikke kan regne med at det går av like fort nå.
Men er det noen som har samlet noen "oppskrifter" på mat man kan lage i fase 1? Trenger litt inspirasjon, merker jeg.
Ha en god dag alle på forumet!

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 14:55   #2071
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

ggrotingeling har laget en tråd med oppskrifter til fase2, tror ikke det finnes noe slikt til fase 1. Lykke til med denne runden Elinemor

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 22:35   #2072
hallokjelke
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 18
hallokjelke er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei alle sammen!

Takk for søte lykke-til-meldinger!

Har nå overlevd tre dager på denne dietten og synes i grunnen at det går ganske greit. Har prøvd pannekake og grønnsakssuppe en av dagene, og seriøst....aldri mer! Kort oppsummert: BLÆH!
Men omelett, kyllingsuppe, barer, soyanøtter, kjeks og kakaodrikk går brillefint
Har ikke vært sulten i det hele tatt, så foreløpig går alt etter planen. En ting jeg lurer på med disse grønnsakene. Ser i papirene jeg har fått fra Eurodiet at jeg bør spise fem porsjoner grønnsaker daglig. Men hvor stor er en porsjon? Spiser en monstertallerken (middagstallerken med flott topping i pyramideform med salat til lunsj, er det nok?

Tudelu

__________________


hallokjelke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 22:55   #2073
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg spiser så mye grønnsaker som er naturlig hver dag. Har jeg rester etter blomkålmosen til middag, blir det gjerne et måltid med det, er det salatrester etter middag, spiser jeg det. Jeg har familie og prøver å få dietten til å fungere i vår hverdag, har aldri talt etter om det blir 5 gr.saks måltider på en dag.


Sist redigert av streber : 01-09-11 kl 23:13.
streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 22:55   #2074
hallokjelke
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 18
hallokjelke er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Og med det samme jeg er her inne....

Ser av det som er blitt skrevet her tidligere at noen av dere har begynt å trene kombinert med denne kuren. "30 days Shred" eller hva den heter? Har den stor effekt? Er det stor forskjell i vektnedgang på de som trener og ikke?

Har vært støttmedlem på både Elexia og Sats og tar gjerne imot tips om hva som har fungert for andre for å komme i gang. Kan nevne at jeg er småbarnsmor, så det avgrenser seg litt

__________________


hallokjelke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 22:59   #2075
hallokjelke
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 18
hallokjelke er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja, det må jo passe inn i familierytmen på en eller annen måte og sånn sett er jo salat genialt. Bare litt redd for at jeg spiser for lite

__________________


hallokjelke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no