Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Pupper

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-02-11, 15:30   #26
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Pupper

Opprinnelig lagt inn av RaoulDuke, her.

*Host* Jeg klikket på linken ved ett uhell, jeg sverger!

(Men jeg er glad for at mine har forsvunnet )

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 15:31   #27
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Pupper

Opprinnelig lagt inn av RaoulDuke, her.

*Host* Jeg klikket på linken ved ett uhell, jeg sverger!

(Men jeg er glad for at mine har forsvunnet )

Knis! Snakker vi moobs, eller? I så tilfelle er det litt greit å bli kvitt dem, ja!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 15:42   #28
RaoulDuke
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 30
RaoulDuke er på en erverdig vei

Sv: Pupper

Nuff said (Noen burde gi stakkaren litt info om lavkarbo )

RaoulDuke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 16:58   #29
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Pupper

Mine bør i grunn krympe i rekordfart sånn at jeg kommer inn i noen mindre BH-er. La oss bare si at jeg lever farlig med noen av dem jeg bruker nå. Litt som å henge i en tynn, tynn tråd, so to speak.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 18:28   #30
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Pupper

"GLOBES OF LOVE!!! " or "mini-tits " sitat Peanut, min helt

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 18:41   #31
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Pupper

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg løper straks inn når trådtittelen har det forlokkende ordet "pupper"!
Mine har kanskje blitt litt mindre, men jeg har jo gått ned i sneglefart, at de heldigvis har holdt formen ganske godt. Ellers kan jeg på det varmeste anbefale en isometrisk øvelse for å heve hyllene noe. Man kan jo ikke trene selve puppene, ettersom de består av fettvev, men huden fra armhulene til brystet kan man stramme opp, og det hjelper jo noe!
Jeg trykker håndflatene sammen med fingertuppene pekende oppover, som en mediterende buddhist so to say, sånn ca ti cm foran brystet og klemmer sammen alt jeg kan i ti sekunder, sånn at jeg virkelig kjenner det tar. Det er så lett å gjøre, og jeg klemmer til sikkert ti ganger om dagen. Det blir det bra pupp av!

Takk for at du minte meg på denne øvelsen igjen! Den hadde visst glidd ut av hukommelsen. Du får passe på å skrive om den med jevne mellomrom, hvis ikke skylder jeg på deg når jeg får hengepupper

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 19:30   #32
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Pupper

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Takk for at du minte meg på denne øvelsen igjen! Den hadde visst glidd ut av hukommelsen. Du får passe på å skrive om den med jevne mellomrom, hvis ikke skylder jeg på deg når jeg får hengepupper

Haha! Ja, for all del!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 19:44   #33
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pupper

Opprinnelig lagt inn av HeleneV, her.

... Men rompa derimot... Gud bedre, så stor at det har en egen måne svirrende rundt...

Kjenner meg godt igjen her ja

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 20:26   #34
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Pupper

Interesant tråd. Hiver meg med. Mine pupper har minsket og jeg håper de blir mindre. Henger gjør de også, men har ellers valker og de blir ikke borte ser det ut til. Får bare slanke meg videre.

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 20:35   #35
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Pupper

Kommentar fra gubben for noen år siden: Du trenger da ikke bh, du kan bare la dem hvile oppå magen!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 21:24   #36
Grethe B
Seniormedlem
 
Grethe B sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 52
Innlegg: 1.627
Grethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snill

Sv: Pupper

For en herlig og humoristisk tråd!!
Bare så det er sagt.. jeg har pupper for første gang i hele mitt liv... så lenge DET varer

__________________
Hilsen meg.
Grethe B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 23:02   #37
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Pupper

Jaja, har nettopp opplevd den positive siden med krympende fordeler på egen kropp. Jogget meg en tur på gode 5km, og ikke noe vondt i puppene - selv om jeg bare brukte en sånn treningstopp, ikke en faktisk "BH". Etter å ha løpt ned både Mulensvingene og Breistølen i Sandviken er det imponerende. Før i tiden hadde det betydd bounce-ow-bounce-ow-bounce-ow hele vei'n ned.

Og nå er jeg kald, ergo slappfiskene av noen pupper ser bedre ut en ellers. XD Kunne ikke de sett sånn ut hele tiden? *geiper*

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 00:22   #38
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Pupper

He he ja de puppa di puppa TIL BEKYMMER OG BESVÆR

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 00:32   #39
amnesia
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Alder: 30
Innlegg: 84
amnesia er på en erverdig vei

Sv: Pupper

jeg bekymrer meg veldig for puppene mine når jeg går ned i vekt! Bruker størrelse 75g, og er ganske redd for at hvis jeg blir tynnere, kommer huden til å henge nedpå magen!

amnesia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 00:33   #40
LeneM
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 36
LeneM er på en erverdig vei

Sv: Pupper

Er fremdeles en god D, men de har begynt å reise sørover for vinteren tror jeg, om enn litt sent =)

Cocker-spaniel ører er også ett favoritt uttrykk =) (ikke med krøllete hår altså )

Tenkte nok vi trengte litt humor på her og, og ikke bare fokus på kg og cm

__________________


LeneM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman - 50+ Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 00:42   #41
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Pupper

Opprinnelig lagt inn av LeneM, her.

Er fremdeles en god D, men de har begynt å reise sørover for vinteren tror jeg, om enn litt sent =)

Cocker-spaniel ører er også ett favoritt uttrykk =) (ikke med krøllete hår altså )

LOL!!! Bokstavelig talt

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 22:41   #42
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Pupper

jeg har jo allerede små pupper som 110 kg.. hvordan skal dette gå

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 23:03   #43
Thea1980
Medlem
 
Thea1980 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 69
Thea1980 er på en erverdig vei

Sv: Pupper

Mye heller str 75B og ikke i veien i det hele tatt når jeg trener enn str x? og dobbel sportsBH! Husker på videregående at det var pinlig å dra frem BH nummer to i garderoben....

Fniste litt når Anne Anka gikk ut å sa at det var juks å bruke pushupBH fordi det lurte mannen. Hah! Pushup is my friend:-D

__________________




Thea1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 01:18   #44
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Pupper

Hehe morsom tråd Ser man "pupper" må man liksom titte...

Puppene mine er like store/små uavhengig av vekta. Hva betyr det? Er det bare vev og kjertler inni der?

  Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 12:07   #45
Bombus
Medlem
 
Bombus sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 74
Innlegg: 179
Bombus har en fantastisk aura rundt segBombus har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pupper

Tråder som dette forlenger livet, helt sikkert.

Nei, det eneste som drar seg oppover med alderen er som kjent tannkjøttet.

Bakdelen med fordelene er at de er i veien, mens fordelen med bakdelen at de som har mye av den sannsynligvis kan trøste seg med at de er mindre disponert for diabetes og hjertesynkom. Tror jeg.

__________________


Bombus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, på en måte Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 15:12   #46
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Pupper

Må ærlig si at jeg elsket denne tråden! Lo godt!
Selv har jeg flotte (ehm) lange pupper! Ble fortivlet når jeg oppdaget "blyanttesten". Dere vet, den hvor det sies at man har hengepupper hvis man kan sette en blyant under puppene og den blir værende. Jeg får altså et helt penal under!

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 17:00   #47
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Pupper

Opprinnelig lagt inn av sigboh, her.

Må ærlig si at jeg elsket denne tråden! Lo godt!
Selv har jeg flotte (ehm) lange pupper! Ble fortivlet når jeg oppdaget "blyanttesten". Dere vet, den hvor det sies at man har hengepupper hvis man kan sette en blyant under puppene og den blir værende. Jeg får altså et helt penal under!


Men kanskje de trekker seg litt sammen. Mine har faktisk blitt mindre heng i etter snart et år på lavkarbo..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 18:34   #48
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Pupper

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.


Men kanskje de trekker seg litt sammen. Mine har faktisk blitt mindre heng i etter snart et år på lavkarbo..

Jøss! Det er ikke gærlig. Men tror egentlig ikke det er noe håp for mine! Men nå skal jeg ta reduksjon snart, så da løfter de og trikser litt i samme slengen

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 18:41   #49
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Pupper

Opprinnelig lagt inn av sigboh, her.

Jøss! Det er ikke gærlig. Men tror egentlig ikke det er noe håp for mine! Men nå skal jeg ta reduksjon snart, så da løfter de og trikser litt i samme slengen

Får man det når man er så ung altså? Ja, lykke til med det da! Jeg har nå endelig lært meg å sette pris på de jeg har (liker at de er litt store jeg.. )

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 19:11   #50
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Pupper

Morsom tråd.

Min er forøvrig en H cup som har ammet 2 barn = ligger på magen. Kan ta hele hånden under. Så mye henger den og er bare 25.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Farvel til pupper og ryggproblemer christine76 Mer enn 30 kg overvekt 62 20-06-11 19:35
Ømme pupper på høykarbo TrillTrall Stoffskifte / hormonproblemer 11 08-01-11 00:16
Pupper Camilla82 Fysisk og mental helse 24 12-09-09 00:07
Ødelagte pupper Bergen27 Spørsmål og svar 1 22-06-09 21:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no