Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Den store håndarbeidstråden!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-09-11, 21:11   #751
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Wow! Den ble bare helt utrolig kul!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 21:54   #752
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien
Talking

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Seriøst mye, ja, men jeg er veldig fornøyd med resultatet. Tror det skal være enkelt å tilpasse designet til et annet diagram, det står iallefall noe om det nederst i oppskriften. Ikke alle er like glad i skaller som meg

Veske til tørk - mer eller mindre hele søndagen gikk med til to omganger toving, vrenging og blokking og stort sett:




Ferdig tørket spiller ny håndarbeidsbag til garnjunkie Camomilla:





Matcher kaffekoppen min Har vært og kjøpt garn på Europris i dag - første gang jeg prøver "billig-garn". Håper det skal være greit å hekle grytekluter av - har kjøpt denne hekleoppskriften på grytekluter. Denne også etpar til. Oops.

steik altså, den var

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 22:10   #753
SusanG
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 65
SusanG er på en erverdig vei

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.


Matcher kaffekoppen min Har vært og kjøpt garn på Europris i dag - første gang jeg prøver "billig-garn". Håper det skal være greit å hekle grytekluter av - har kjøpt denne hekleoppskriften på grytekluter. Denne også etpar til. Oops.

Woooooowwwww!!!! Den ble sinnsykt fin! Du kan klappe deg selv på skuldera å være kjempestolt!!! Jeg vet att jeg aldri hadde klart å fullføre noe sånt! Det har jeg ikke tålmodighet til.

Grytekluten så fin ut! Lykke til med heklingen!!!

__________________



Ole Brumm, Om ikke å gi opp:
Hvis hyssingen ryker, prøv en ny
SusanG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo med innslag av supermat og rawfood Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 22:45   #754
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Åh, tusen takk, dere Nesten litt vemodig å se så mye arbeid i havn, midt i fortoner det seg jo litt som et evighetsprosjekt.

Har kommet nesten halvveis på gryteklut nr 1 - garnet er greit nok, men litt løst vevet så det tråder seg litt. Litt spent på hvordan skulderen min greier dette hekleprosjektet, litt vondt i kveld

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 09:19   #755
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Seriøst mye, ja, men jeg er veldig fornøyd med resultatet.

Så utrolig kul den ble!! Bra jobba

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 09:51   #756
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Virkelig utrolig fin, Camomilla

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 09:54   #757
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Da har jeg strikket I-cord langs bunnen på utsiden, og holder på med I-cord langs bunnen på innsiden. I oppskriften så sto det at det er for å få en stødigere bunn, og det blir det sikkert Synes det ble en utrolig fin finish med denne teknikken!




Arbeidet måler forøvrig fra bunnen og til kanten rett over 50 cm og stroppene er ca 80 cm lange. Skal bli spennende å se hvor stor den blir ferdig tovet

Veska ble kjempeflott, håper du koser deg masse med å bruke den
Likte den I-corden langs bunnen, så skal prøve å finne ut av hvordan den kan "strikkes på plass" slik jeg ser du har gjort. Google neste

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 21:15   #758
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Har du lenket mønsteret til den fantastiske vesken noe sted, Camomilla? Følte plutselig behov for en sånn til å putte garnnøstene mine i.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 22:28   #759
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Åh, tusen takk - så koselige tilbakemeldinger

157cm: Her er oppskrift (har vel lenket den for noen innlegg siden, men dette er kjappere): http://www.talklikeapirate.com/knitlikeapirate.html

Teknikker brukt i oppskriften:
Double knitting: http://www.youtube.com/watch?v=u0OLwFBUETc
Kitchener stitch/kitchener grafting: http://www.youtube.com/watch?v=I7jIzwO5Nv4
I-cord bind-off: http://www.youtube.com/watch?v=KEbaZ6COOYk

Dette var de tutorialene jeg brukte i prosessen Maaange fler, selvsagt

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 09:31   #760
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Kjempefin veske! Den kan du være stolt av :-)

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 12:13   #761
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Da er juleforberedelsene i gang. Vin-topp nisser og nisse til 3 l pose. Strikka av cortina på p.nr 7 og 8.



__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 12:34   #762
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Så utrolig søte!
Cortina er herlig garn, og overraskende billig! Jeg strikka denne genseren i Cortina soft.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 12:38   #763
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Så utrolig søte!
Cortina er herlig garn, og overraskende billig! Jeg strikka denne genseren i Cortina soft.

Har aldri tenkt på at det går an å lage plagg av cortina. Hvordan blir de seende ut etter litt bruk? Innbiller meg at de vil bli nuppete, men som sagt har aldri strikka noe større enn ei lue.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 12:42   #764
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av sistegang, her.

Har aldri tenkt på at det går an å lage plagg av cortina. Hvordan blir de seende ut etter litt bruk? Innbiller meg at de vil bli nuppete, men som sagt har aldri strikka noe større enn ei lue.

Cortina soft er nok i tilfelle det som egner seg best. Det er jo også spunnet, mens eskimo f.eks, må man strikke innmari tett for å unngå nupper. Jeg tror ikke den har nuppet seg, men jeg kan jo spørre han som fikk den, for jeg vet han har brukt den en del. (Uten at jeg kan forestille meg at han bryr seg om nupper på gensere. )

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 13:56   #765
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Fine nisser Og kul vin-nisse

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 14:44   #766
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg er veldig glad i å brodere, og her er mitt siste prosjekt som jeg håper på å bli ferdig med til jul. Håper dette til slutt blir en fin juleduk/løper.

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 15:50   #767
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Så søtt broderi!

Jeg har en mengde ting som jeg egentlig er ferdig med nå, og som skal i bloggen, men det tar jo bare en evighet å få det fotografert og hente overskudd til å blogge.
Men inntil videre, to av mine siste prosjekter; et par helt ubrukelige grytekluter (haha, og det VAR bare sånn oppskriften var, men jeg innser at jeg må strikke/hekle et tett stykke og hekle sammen med disse, som jo er veldig fine, for det er jo veldig upraktisk å brenne av seg fingertuppene ...), og endelig ble jeg ferdig med den hettegenseren som også 157 cm strikka. Dessverre ble den litt stram over ryggen min, så den ble for åpen foran, men på min velformede venninne satt den finfint! Jeg har tillatelse til å bruke bildet med ansiktet hennes i bloggen min, så da tipper jeg det går greit her også. Hun er (med vilje) dessuten ikke så lett å kjenne igjen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 002.JPG (92,8 KB, 15 visninger)
Filtype: jpg 003.jpg (510,4 KB, 29 visninger)
__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 15:55   #768
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Ai, genseren ble dødskul i svart, Photobscura! Min har dessverre(?!) blitt for stor iløpet av året, og ser ganske fæl ut på meg, siden spesielt skuldrene henger og slenger. Så den må nok doneres bort, den også...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 16:07   #769
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Så koselig broderi, Supah - det gjør seg nok i et julehus, ja

Photo: Det ligner veldig på etpar grytekluter min mormor hadde - og de var heklet med tett bunn, ja. Sikkert lurt å lage en bakside også Lekker genser!

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 16:11   #770
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Ai, genseren ble dødskul i svart, Photobscura! Min har dessverre(?!) blitt for stor iløpet av året, og ser ganske fæl ut på meg, siden spesielt skuldrene henger og slenger. Så den må nok doneres bort, den også...

Ja, ikke sant? Hun lurer på å kjøpe den av meg, så det er i grunn ganske greit. Vurdere å strikke den igjen til meg selv, bare litt større. Og så vurderer jeg å strikke en stor lomme på den, à la "vanlig" hettegenser.

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Så koselig broderi, Supah - det gjør seg nok i et julehus, ja

Photo: Det ligner veldig på etpar grytekluter min mormor hadde - og de var heklet med tett bunn, ja. Sikkert lurt å lage en bakside også Lekker genser!

Hehe, ja. Det kunne de godt ha opplyst om i oppskrifta, ellers er de jo bare til pynt (hvilket de er per nå).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 18:05   #771
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Ai, genseren ble dødskul i svart, Photobscura! Min har dessverre(?!) blitt for stor iløpet av året, og ser ganske fæl ut på meg, siden spesielt skuldrene henger og slenger. Så den må nok doneres bort, den også...

Hvilken str passer den til, og hvilken farge? Mulig jeg er intr i å kjøpe den om du vil selge....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:30   #772
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg har også lyst til å brodere en sånn duk med nisser på! Helst en stor en til spisebordet, men det er så synd at stoff, garn og mønster er så dyre... Spinning og strikking har litt pause for tiden siden jeg har fått broderi-dilla :-) Denne er ferdig:



Og så er jeg igang med en løper i rødt som jeg håper blir ferdig til jul!

Har ikke vært innom tråden her på en stund, men ser at det er mange som lager masse flotte ting!

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 08:51   #773
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Wow, fantastisk flott løper, Aatinka - brukte du lang tid?

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 21:44   #774
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Wow, fantastisk flott løper, Aatinka - brukte du lang tid?

Nja, jeg ser jeg bestilte pakken i slutten av juli og blogget ferdig løper 12. september, men jeg har stikket litt innimellom også.

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 08:53   #775
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg har lært meg å hekle bestemorruter, og fått helt dilla Så fant jeg disse blomsterrutene og gikk helt bersjærk og resultatet ble vesten nedenfor..

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSCN2994.jpg (373,7 KB, 18 visninger)
Filtype: jpg DSCN2995.jpg (386,5 KB, 19 visninger)
__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Svar

Emneord
hobby, håndarbeid


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noe godt for store og små? Cammis Spørsmål og svar 7 26-01-09 12:29
Store Ifa MokkMokk Lavkarbo generelt 2 23-03-08 14:20
Store IFA Angar Ketolysekuren 6 15-01-08 09:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no