Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Sukk... Skaldeman hvor er du?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-03-07, 07:44   #1
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sukk... Skaldeman hvor er du?

På Ketolyse underavdelingen her, er Torkil stadig vekk å se for å svare på ditt og datt og det gjør han selvom han har et eget forum som man må betale for å se og tilhøre.

Hvor er du Sten Sture? Vet du har det travelt med ny bok etc, men Torkil har det travelt også. Tror du bør ta deg tid til å komme innom en gang i blant. Det ville lønne seg på mange måter.
En gang i uka for å svare på spørsmål etc er vel ikke så mye forlangt? Eller?

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 23:39   #2
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Sukk... Skaldeman hvor er du?

Opprinnelig lagt inn av Brimstone, her.

På Ketolyse underavdelingen her, er Torkil stadig vekk å se for å svare på ditt og datt og det gjør han selvom han har et eget forum som man må betale for å se og tilhøre.

Hvor er du Sten Sture? Vet du har det travelt med ny bok etc, men Torkil har det travelt også. Tror du bør ta deg tid til å komme innom en gang i blant. Det ville lønne seg på mange måter.
En gang i uka for å svare på spørsmål etc er vel ikke så mye forlangt? Eller?

Skaldemann kommer når han kommer. Ingen vits i å mase på ham.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 05:30   #3
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukk... Skaldeman hvor er du?

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.

Skaldemann kommer når han kommer. Ingen vits i å mase på ham.

Mase????? Er det å spørre en gang å mase nå da?

Må da være kjekt å vite at man er savnet?

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 09:12   #4
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukk... Skaldeman hvor er du?

Husk at Torkil her på forumet får den mest målrettede markedsføringen han kan finne og helt gratis.
Tror han er her fordi han er snill, hjelpsom og er interessert også altså for å ha sagt det.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 09:46   #5
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Sukk... Skaldeman hvor er du?

synst ikke dette var masing"...men...

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 12:00   #6
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Sukk... Skaldeman hvor er du?

Hei folkens - hyggelig å høre at Skaldeman er savnet. For tiden skriver han på sin nye bok ... som vi håper å få ut på norsk til neste år.

Ellers så skal jeg hilse og si at han koste seg stort under sitt forrige Norgesbesøk. Vi skal invitere ham igjen, og håper å møte lavkarbofolk på vår ferd!

-- mvh Jan
(4 sider i Hjemmet * denne uken!)

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 14:41   #7
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Sukk... Skaldeman hvor er du?

Opprinnelig lagt inn av janmesi, her.

Hei folkens - hyggelig å høre at Skaldeman er savnet. For tiden skriver han på sin nye bok ... som vi håper å få ut på norsk til neste år.

Ellers så skal jeg hilse og si at han koste seg stort under sitt forrige Norgesbesøk. Vi skal invitere ham igjen, og håper å møte lavkarbofolk på vår ferd!

-- mvh Jan
(4 sider i Hjemmet * denne uken!)

Hvor holder dere til? (si Bergen da )

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 19:04   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Sukk... Skaldeman hvor er du?

Sikkert Oslo, alt er jo der. :sur:

Jeg må huske å kjøpe Hjemmet!! Er det ute nå i dag?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 07:14   #9
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukk... Skaldeman hvor er du?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Sikkert Oslo, alt er jo der. :sur:

Jeg må huske å kjøpe Hjemmet!! Er det ute nå i dag?

Åh fae... søren, det skulle jeg likt å lese. Får ikke tak i Hjemmet her i utlandet

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 18:53   #10
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Sukk... Skaldeman hvor er du?

Fire sider i hjemmet denne uken... og hva ser JEG... jo da, jeg henger meg opp i bildet.... haug med pølser på ett fat ... pølser er jo FY da . Som det står i boka: "søppelmat, de inneholder sukker, vann og stivelse og en brøkdel mindreverdig kjøtt"

PHU... så fikk jeg sagt det


Opprinnelig lagt inn av janmesi, her.

Hei folkens - hyggelig å høre at Skaldeman er savnet. For tiden skriver han på sin nye bok ... som vi håper å få ut på norsk til neste år.

Ellers så skal jeg hilse og si at han koste seg stort under sitt forrige Norgesbesøk. Vi skal invitere ham igjen, og håper å møte lavkarbofolk på vår ferd!

-- mvh Jan
(4 sider i Hjemmet * denne uken!)

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 19:14   #11
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Sukk... Skaldeman hvor er du?

det kommer an på pølsene det du får også
sukkerfrie og mel frie pølser ,100% rent(kan diskuteres)
kjøtt..også lavkarbo pølser på lidl..Max karber jeg
har sett i vanlige pølser er 6 g pr 100 g(har veid,2 vanlige pølser)

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 19:27   #12
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Sukk... Skaldeman hvor er du?

Jeg vet Men uansett så fraråder han pølser i boka, da ser det bare litt rart ut at det første man ser på bildet er PØLSER. Hvorfor jeg ser det... er sikkert for at jeg er SÅ glad i pølser Og de karbene som er i pølsene ER jo sukker (eller blir)... selv om det er kun 2 karb pr 100

Lidelpølsene er gode de

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 23:39   #13
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukk... Skaldeman hvor er du?

Mmmmmm pølser. Favorittmaten min! Er så heldig å ha en slakter her i byen som lager pølser etter sin egen tyske oppskrift. Dvs ingen tilsetningsstoffer, mel etc, bare kjøtt og krydder. Har lagt igjen en del dollar i butikken hans

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 23:59   #14
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Sukk... Skaldeman hvor er du?

MMMMmmmm... hørtes godt ut. Hvilken by er det?... er kanskje kjempe dyrt?

Har lagd "slankekjøttkakene" i dag jeg... men tror jeg stekte de litt lenge.... ble litt harde Forsvinner litt av det gode fettet da?
Får trøste meg med at de var god på smak

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 06:52   #15
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukk... Skaldeman hvor er du?

Jeg har eksperimentert med de slankekjøttkakene, og har funnet ut at hvis jeg bruker 2 deler kjøttdeig og en del medister, samt 3 egg og knust baconsvor pluss krydder, får jeg en konsistens som er lett og jobbe med, så jeg lager heller kjøttboller istedenfor kjøttkaker. Er lettere å klemme i seg kjøttboller enn kjøttkaker... det syns nå jeg

Er dyrt å kjøpe de pølsene hos slaktern, men jeg er verdt det

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 11:52   #16
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Sukk... Skaldeman hvor er du?

Pölser kan vara bra mat. Ni har fina pölser i Norge, det är svenska pölser jag avråder från. Jag brukar titta på köttinnehållet. Har man använt 120 gram kött, eller mer, till hundra gram pölse så är den bra. Då får man inte plats med en massa karbohydrater...

Själv har jag ätit en österrikisk pölse med 170 gram köttråvara till hundra gram pölse. Den var hård som trä, men smakade gudomligt!

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spis deg ned i vekt - Sten Sture Skaldeman Nille Lavkarbobøker 9 04-02-06 16:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no