Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Fråts i vei med Skaldeman's?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-04-07, 16:58   #1
Gladimat
Medlem
 
Gladimat sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 148
Gladimat er på en erverdig vei

Fråts i vei med Skaldeman's?

Jeg har vært kjempesulten i dag, 3. dagen på "diett". (Hva jeg har spist står i dagboka mi http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=12511 ). Jeg tror jeg aldri har spist sååå mye før?

Og etter middag fikk jeg diare. Har løpt fra pc til toalett fire ganger på en halv time. Så, kjære dere snille erfarne medlemmer... er dette normalt? Er det gift som skal ut av kroppen? Har jeg spist for mye? Må nevne at jeg har drukket over tre liter vann i dag så langt, men det dobbelte har kommet ut... (føles slik).

Hilsen en uerfaren sjel...

__________________


Gladimat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 21:47   #2
ZonkTheBear
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 7
ZonkTheBear er på en erverdig vei

Sv: Fråts i vei med Skaldeman's?

Stå på!
Har holdt på siden midten av november og magen min var også merkelig i begynnelsen, det kan jeg love deg. Etter ca 4 dager ble jeg også svimmel med det gikk heldigvis over i løpet av en dag. Etter en stund (1-2 uker) var magen min helt fin og jeg har ikke lenger luft i magen og er sjelden på do mer enn hver annen dag.

Når det gjelder mengden spiste jeg også mye i begynnelsen (2 pakker bacon og 3 speilegg til frokost) men etterhvert som kroppen venner seg til kosten vil du spise mindre samtidig som du blir god og mett. De dagene jeg spiser frokost nå (noe jeg ikke alltid gjør) blir jeg ofte ikke sulten før til middag men det er viktig å venne seg av med uvanene å spise opp det som er på tallerkenen bare fordi det er god folkeskikk men slutte å spise når man er behagelig mett. Det er lett å glemme seg i begynnelsen men etterhvert blir det helt naturlig.

Kosten er uvant i begynnelsen men jeg har nå sett gevinstene med denne dietten med bedre helse og lavere vekt. Stå på og lykke til!

Mvh
ZonkTheBear

PS: Bra at du drikker mye vann! Det er noe som er lett å glemme...



ZonkTheBear er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 06:32   #3
Gladimat
Medlem
 
Gladimat sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 148
Gladimat er på en erverdig vei

Sv: Fråts i vei med Skaldeman's?

Det var betryggende å høre! Jeg ble overrasket da jeg veide meg i dag tidlig... hadde gått NED en halv kilo!! Trodde jeg hadde lagt på meg minst 2 etter all maten i går! Jeg kan godt spise fløte og ost da tenker jeg

Du har jo vært kjempeflink! Gått ned 16 kilo!!!

__________________


Gladimat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 14:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no