Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

What a beautiful day / Brucer`n

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-12-07, 12:30   #1
nystolen
Medlem
 
nystolen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 68
Innlegg: 210
nystolen er ny på veien

What a beautiful day / Brucer`n

Yea-yes - yes. I dag er dagen med stor D. Er så heldig å ha billetter til kveldens konsert her i Oslo. Måtte i høst stå i kø mange timer. Begynner vel snart å bli for gammel for denslags, men jeg klarer ikke å la vær. Nå kommer han tilbake til sommeren, så i natt blir det å stå i kø på nytt. Skal kle på meg masse ull og varmt tøy. Kan bli en kald fornøyelse.
Samtidig med dette viser vekten at jeg nå har gått ned 30,1 kg totalt (22 Grete R - 3 Ketolyse - 5 Fedon). Tror ikke jeg hadde orket å stå i kø med 30 kg extra på kroppen. Det å bli lettere har så utrolig innvirkning på meg på alle mulige måter.
Gleder meg - gleder meg .

__________________
nySTOLen




(22 kg GreteR+3 kg Keotlyse+resten Fedon)
nystolen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver nå Lindberg Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 17:15   #2
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: What a beautiful day / Brucer`n

Kjenenr følelesen ikke av å være -30 kg, men av å få de riktige konsertbilettene

Skal på Bon Jovi 18 juni jeg

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 17:29   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: What a beautiful day / Brucer`n

Var på Bruce konsert i attenhundre og den tid, nærmere i 1988. Åhh som tiden flyr.... Bruce var nettopp blitt kjæreste med Patti da og de flørta vilt og hemningsløst på scenen

Kooooos deg, Brucen er megabra!!!!!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 08:48   #4
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: What a beautiful day / Brucer`n

Man blir aldri for gammel til å gå på konsert, selv skal jeg på Iron Maiden konsert i sommer.

Forøvrig så skal jeg bruke dagen på skaffe billetter til sommerens Bruce konsert for en kompis.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 10:10   #5
nystolen
Medlem
 
nystolen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 68
Innlegg: 210
nystolen er ny på veien

Sv: What a beautiful day / Brucer`n

Konserten var som alltid utrolig bra.
Han skal jo spille på Valle Hovin i juli og billetter til den konserten selges fra kl 9 i dag. Så jeg har stått i kø utenfor Spektrum i natt fra kl 4. Kledde på meg masse ulltøy. Nå er jeg lykkelig eier av konsert billetter.

__________________
nySTOLen




(22 kg GreteR+3 kg Keotlyse+resten Fedon)
nystolen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver nå Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Valentines day.. tips? Fridolina Generell diskusjon 6 04-02-07 18:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no