Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Learning the hard way

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-10-04, 18:55   #1
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Learning the hard way

A 6 year old and a 4 year old are upstairs in their bedroom.

"You know what?", says the 6 year old, "I think it's about time we started
cussing."
The 4 year old nods his head in approval.
The 6 year old continues, "When we go downstairs for breakfast, I'm gonna say something with 'hell' and you say something with 'ass'."
The 4 year old agrees with enthusiasm.

When their mother walks into the kitchen and asks the 6 year old what he wants for breakfast, he replies, "Aw, hell, Mom, I guess I'll have some Cheerios."

WHACK! He flies out of his chair, tumbles across the kitchen floor, gets up, and runs upstairs crying his eyes out, with his mother in hot pursuit, slapping
his rear with every step.
His mom locks him in his room and shouts, "You can just stay there until I let you out!" She then comes back downstairs, looks at the 4 year old and asks with a stern voice,
"And what do YOU want for breakfast, young man?"

"I don't know," he blubbers, "but you can bet your ass it won't be Cheerios."

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-10-04, 21:04   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Hihi.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 18-10-04, 08:24   #3
ryli
Danseløve
 
ryli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 46
Innlegg: 890
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Det blir vel omtrent den samme reaksjonen som jeg hadde fått fra dere hvis jeg hadde skrevet opp cheerios til frokost i journalen min, det.

ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende... Svar med sitat
Gammel 19-10-04, 16:10   #4
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

lol

sitert Ryli:

Det blir vel omtrent den samme reaksjonen som jeg hadde fått fra dere hvis jeg hadde skrevet opp cheerios til frokost i journalen min, det.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 21-10-04, 14:24   #5
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

~*humre*

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hard mage og kramper, samt stillestående vekt. apple Lavkarbo generelt 13 12-04-07 08:01
Vi trenger ikke folk som kan spytte ut fakta. Vi har Google! HP Generell diskusjon 1 13-10-04 12:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no