Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Valentines day.. tips?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-02-07, 15:48   #1
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Valentines day.. tips?

valentines day er den 14 feb..En dag som jag romantikern elsker
Kan vi bytte idèer om va man kan finne på/kjøpe/lage til de vi vil oppvakta??

Mine tips:

  • 2 år sen ringte jag holmenkollen hotell og prutade ned priset masse på en av suitene med bubbelbad Hotellene har nemligen ett "minstepris" de må ha for å dekke de faste kostnaden,men allt over det er gevinst. Bedre å tjene litt,en att rommet står ubrukt. På valentines day drog jag dit å chekket in,hade kjøpt med en champange,startet bobbelbadet og sente en sms til min kjære hvor jag var og att jag ventet på han..Det blev meget lykket
  • en gave trenger ikke betyda rosa,hjerten å nuss i nuss.. førra året kjøpte jag en tykk å koselig morgenkåpe til min kjære...Han blev kjempe glad,å bruker den var dag
Andra forslag:
  • Invitere på middag
  • kjøp en cd eller brenn en med musikk du vet han liker
  • lage gavekort med f.eks 1 times massaje av dig..
Noen annen som har forslag?

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 17:30   #2
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 52
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: valentines day.. tips?

Jeg har kjøpt teater billetter til Berlinerpoplene som han ikke vet om.. men jeg tror jeg sparer de til bursdagen hans i mai.. siden det er en ekstra oppsettning som ikke går før i juni Så slipper han å vente så lenge..ihvertfall..

Han trenger badekåpe... det blir det.. Han lurte på hva jeg ønsket meg til morsdagen, jeg svarte at : jeg ønsker at det var lengre tid mellom morsdag og valentine dagen.. han har brukt slått de to dagene sammen skjønner dere.. ikke helt godkjent..

Ikke det at jeg mange dyre gaver men det er jo koselig å bli satt pris på da.. hvem synes ikke det.. og det er jo to vidt forskjellige ting.. den ene dagen skal jeg bli satt pris på som mor og den andre som kjæreste.. Litt sær kanskje???

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 17:31   #3
Sondre
Medlem
 
Sondre sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 43
Innlegg: 161
Sondre har en fantastisk aura rundt segSondre har en fantastisk aura rundt seg

Sv: valentines day.. tips?

Jeg tar med kona til London, skal bo på et hotell med fint basseng og bra treningsrom som er tilgjengelig for gjestene.

Ellers blir det mye labbing rundt omkring. Mye shopping tenker jeg! Besøke blant annet: London Zoo, Madame Tussaud's, Buckingham Palace, Big Ben, London Eye og Science Museum. Andre gode forslag?

Noen som vet hvordan det er å ta med vitamin og mineral piller på flyet? Tenkte selvsagt å pakke det ned i kofferten, men denne blir også skannet og kan det hende jeg blir stoppet hvis de oppdager en haug av piller? Jeg tar 29 piller om dagen nå, så da blir det nesten 145 piller i kofferten!

Sondre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ray & Terry's Longevity Program - www.fantastic-voyage.net - Leve lenge: http://longevus.blogging.no Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 17:38   #4
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 52
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: valentines day.. tips?

Ett tips er å ha pillene i orginalpakningen.. jeg hadde diverse vitaminer og medisin mot lavt-stoffskifte i kofferten da vi reiste til lanzarote.. de hadde åpnet kofferten og skjekket pillene for de lå ikke helt som jeg pakket dem ned.. Jeg la merke til det for de hadde også tatt batteriene ut av vekkeklokken jeg hadde med???

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 18:20   #5
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: valentines day.. tips?

Takk for tips Sondre og Nomma

Er det noen som har flere tips?

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 18:49   #6
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: valentines day.. tips?

jeg skal lage et bilde. på den ene siden bilde av meg og på den andre siden, en kjærlighets erklæring. enkelt og greit.

sambo hater ideen med valentins dag da han mener at det er butikkenes profitt dag. men egentlig er det jo bare litt ekstra oppmerksomhet. og den trenger jo ikke å koste så masse :P

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 18:54   #7
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: valentines day.. tips?

Opprinnelig lagt inn av Siljevanilje, her.

jeg skal lage et bilde. på den ene siden bilde av meg og på den andre siden, en kjærlighets erklæring. enkelt og greit.

sambo hater ideen med valentins dag da han mener at det er butikkenes profitt dag. men egentlig er det jo bare litt ekstra oppmerksomhet. og den trenger jo ikke å koste så masse :P

det var en fin gave Silje ..ønsker jag kunne planere litt,så kunde jag også lage noe lignende..Men rekker ikke å få ordne det nå..

Kjæresten min er helt umulig når det handler om valentine dag..har alltid blivit skuffa,ettersom han aldrig gidder å legge noen tanker i dette..men gutter er gutter.. Dette året ska jag ikke lage så mye styr..tenkte gi han noe fint,men vente ut i det siste innen jag gir honom det..vill se viss han har husket dagen først å fremst

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]

Sist redigert av Fridolina : 04-02-07 kl 18:55. Årsak: stav feil
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dine beste London-tips! Melania Generell diskusjon 11 28-11-09 19:05
Noen gode tips om lavkarbo ferdighprodukter? Distrea Spørsmål om matvarer og oppskrifter 12 26-01-07 22:27
Noen tips ang alkoholinntak..? Ariel Lavkarbo generelt 1 07-10-06 14:35
Induksjonsmat - friske tips ønskes Fjonken Atkins kosthold 10 02-04-06 12:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no