Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-03-07, 15:43   #151
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Velkommen og lykke til

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 17:51   #152
idaella
Nytt Medlem
 
idaella sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Alder: 49
Innlegg: 4
idaella er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei, jeg er en av oss som trenger og slanke mer enn 30kg
Jeg kom til Norge når jeg var 23 år og veide 56kg! I løpet av 7 år klarte jeg å legge på meg 45 kilo og nå prøver å ta de av. Jeg har ikke noe forklaring på hvorfor dette skjedde med meg, men stress og dårlige vaner tar første plass.

Min plan er å gå ned til 65kg i første omgang og å ta resten som det kommer. Jeg er i starten av min tredje uke på lavkarbo diett som jeg komponerte først selv etter å ha lest flere artikler og nå prøver jeg å følge noe mer strukturert.

Jeg har klart å gå ned 3 kg på litt over to uker og håper på å gå ned 6-7 kg i mnd. Jeg trener 2-3 ganger i uka og skal prøve å øke til 4 ganger med to treninger med lav- og to med høyt- intensitet.

Det er veldig motiverende å se at det er flere som har allerede klart å gjøre det! Gratulerer til dere alle og lykke til til alle som er på riktig vei

__________________



Mellommål I


idaella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 17:54   #153
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei og velkommen hit!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 18:18   #154
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Velkommen! Her er det godt å være

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 05:14   #155
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Nå har jeg 'bare' rundt 20 kilo å kvitte meg med, men du verden for en inspirasjon jeg får ved å lese denne tråden! Vi trenger et ikon


Sist redigert av Brimstone : 10-03-07 kl 05:16. Årsak: Staveleif
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 15:53   #156
cheeca
Juniormedlem
 
cheeca sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Vetsfold, men skal flytte til Oslo-området til sommeren
Alder: 43
Innlegg: 44
cheeca er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei!

Ja, det er sant det at vi over 30 kg overvekt står overfor enorme utfordringer, men vi får være positive og optimistiske på at dette skal vi klare.

Selv vil jeg gjerne ned 40 kg, men får ta en dag av gangen. Har ikke begynt på kuren ennå.

cheeca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingenting Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 16:29   #157
monki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Greåker
Alder: 39
Innlegg: 475
monki er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

hei! jeg skal ned 35 kilo,med hjelp av ketolyse kuren.

monki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 21:43   #158
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Lykke til cheeca og monki!
Ketolysekuren er en bra kur. Den er hard til tider, men de aller fleste oppnår kjappe resultater, og da er det mye lettere å holde motivasjonen oppe

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 23:17   #159
kiwi
Juniormedlem
 
kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 16
kiwi er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Det er vel utfordringer uansett hvilken kur man velger. Men jeg synes ketolysekuren er så bra fordi jeg sjelden er sulten. Får jeg i meg nok fett, er jeg akkurat passe mett store deler av dagen. Utfordringen er å se andre spise sjokolade. Jeg blir fort besatt av sånne tanker så lenge jeg ikke "får lov" til å spise noe.. men så fort jeg tenker at "det er jo bare å gå på butikken og kjøpe sjokolade om det er så viktig", så er det ikke like viktig lenger. Det er kanskje normalt å ville ha det man ikke kan få? Motivasjonen for å holde meg unna sjokolade finner jeg på vekta.

__________________
1. mnd: -7.5 kg
kiwi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 11:01   #160
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei! Her er jeg. Jeg har helt siden jeg meldte meg inn visst at jeg hører til mer, men i dag har jeg veid meg, så nå føler jeg at jeg kan skrive her. Vekten var faktisk ikke så ille som jeg fryktet, men jeg må likevel ned minst 30 kg. Jeg ser hvordan det går med 15 først, og hvordan jeg føler meg da. Jeg har alltid vært tung, og måtte alltid veies flere ganger hos helsesøster når jeg gikk på skolen, fordi ingen trodde på resultatet... Så jeg tror nok jeg skal se litt mer på klesstørrelser enn på vekt. Og apropos det, så har jeg et spørsmål. Hvor kjøper dere klær?? Selv synes jeg klesshopping er veldig vanskelig. Noen tips?

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 11:12   #161
kiwi
Juniormedlem
 
kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 16
kiwi er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Lindex og Kappahl er vel de to "vanlige" kjedene som har størst størrelser. Ellers har jeg kjøpt en del hos Sportmann (Smart Plus), de har mye fint.

__________________
1. mnd: -7.5 kg
kiwi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 11:36   #162
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

www.zizzi.no . Gå inn på concept stores, så finner du hvor de har butikker. De har ikke nettbutikk, men de har endel fine klær til OK priser LItt dyrere enn H&M og KappAhl, men billigere enn mange rene stor-mote.butikker. De har klær i str 42-56.

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 12:11   #163
Snikende Saccosekk
Medlem
 
Snikende Saccosekk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 118
Snikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt segSnikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Klær kjøpte jeg på http://www.herremagasinet.no/ da jeg var på mitt største, men siden jeg allerede har kvittet meg med nesten 20 kg så kan jeg nå handle på dressmann og en del andre butikker som har 2XL. Som gutt har jeg det kanskje enklere, går stort sett i jeans og t-skjorte, og t-skjorte får man jo lett bestilt på nett fra det store utland.

Apropos store klær, jeg har en dress fra herremagasinet som jeg kjøpte for et par år siden som nå er altfor stor! Snakk om luksusproblem. Dressen var ganske dyr i sin tid også, men det gjenstår å se om jeg er liten nok til en dress fra en mer normalstørrelse-butikk ala Dressmann.

Ser herremagasinet fører "festklær fra størrelse 44 til 74", og jeg ligger på vippen 42/44 nå. Dressmann fører så vidt jeg vet opp til 44, så spørs om jeg ikke havner mellom to stoler akkurat nå. Uansett skal jeg ned en del centimeter til før jeg kjøper dress (bryllup i sommer) så en fin dress skal det nok bli på meg også :-)

__________________

startvekt: 165kg - mars 2011
Snikende Saccosekk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank + egen Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 12:33   #164
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Monen, her.

www.zizzi.no . Gå inn på concept stores, så finner du hvor de har butikker. De har ikke nettbutikk, men de har endel fine klær til OK priser LItt dyrere enn H&M og KappAhl, men billigere enn mange rene stor-mote.butikker. De har klær i str 42-56.

Jeg ELSKER Zizzi! Klærne ser bedre utt enn de andre kjedebutikkene, og mye billigere enn andre plus-size butikker. Og hvis man er i danmark og stikker innom en zizzi-butikk så koster klærne faktisk 1/3 til halvparten av det de gjør i norge. Kjøpte f.eks en skinnjakke der til 800 som jeg vet kostet 1599 i norge.
Den ene butikken i 2. etasje på gunerius har merket, men de er litt dyrere, og har litt mindre utvalg enn zizzi-butikken på triaden på lørenskog, som er "ren" bare for det merket.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 12:51   #165
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg ELSKER Zizzi! Klærne ser bedre utt enn de andre kjedebutikkene, og mye billigere enn andre plus-size butikker. Og hvis man er i danmark og stikker innom en zizzi-butikk så koster klærne faktisk 1/3 til halvparten av det de gjør i norge. Kjøpte f.eks en skinnjakke der til 800 som jeg vet kostet 1599 i norge.
Den ene butikken i 2. etasje på gunerius har merket, men de er litt dyrere, og har litt mindre utvalg enn zizzi-butikken på triaden på lørenskog, som er "ren" bare for det merket.

Det er fordi Solobutikkene også har små str Men jeg trodde ikke de var dyrere. Aldri vært der jeg..Men jeg har jobbet 1 år på Zizzi Liertoppen

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 12:55   #166
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Monen, her.

Det er fordi Solobutikkene også har små str Men jeg trodde ikke de var dyrere.

Jeg gikk og sikla på et par plagg der en stund mens jeg var blakk, også oppdaga jeg tilfeldig at de hadde ren zizzi butikk på lørenskog samme dag som jeg fikk lønn.. (uff, så leit.. ) Og da så jeg at de samme tingene kostet 70-100 kr mindre der. En kjole jeg så kostet faktisk nesten 200 mindre. Og det var vanlig pris, ikke salg.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 13:23   #167
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg gikk og sikla på et par plagg der en stund mens jeg var blakk, også oppdaga jeg tilfeldig at de hadde ren zizzi butikk på lørenskog samme dag som jeg fikk lønn.. (uff, så leit.. ) Og da så jeg at de samme tingene kostet 70-100 kr mindre der. En kjole jeg så kostet faktisk nesten 200 mindre. Og det var vanlig pris, ikke salg.

Så rart. Men det er nok antakelig fordi endel av butikkene er franchise, og da styrer de prisene litt selv. Mens vi fikk alt bestemt fra hovedkontoret i Danmark..

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 21:38   #168
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Vil ønske Nillomien, Idaella, Brimstone, Monki, Cheeca og Blåbær velkommen hit...

Zizzi er en av mine favoritt butikker..og den er endelig kommet til Trondheim. endelig får jeg kjøpt stilige jeans..som passer perfekt..

Var på ferie Danmark i august, fant en stormote butikk i Ålborg sentrum.. og kom ut to timer senere
med to fulle handleposer og bare 1200,- fattigere..
De hadde salg på alle sommervarer....prisene var utrolig billige.. men "desverre" begynner mye av klærne jeg kjøpte å bli for store .

ett lite luksus problem kan en vel si...

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 23:59   #169
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Har kjøpt ganske mye klær både på Lindex, KappAhl og bib-avdelingen på HM, men jeg er så lei av de klærne! Og så føler jeg meg alltid som en idiot som må gå i en egen avdeling for å kjøpe klær...

Zizzi har jeg aldri hørt om, så det gleder jeg meg til å sjekke ut! Litt dumt å kjøpe masse klær som forhåpentligvis ikke passer om noen måneder, men det er jo greit å se noenlunde ok ut i mellomtiden også...

Vet at denne posten sikkert hadde passet bedre i skravle-forumet, men jeg måtte jo svare der de andre innleggene var...

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 09:26   #170
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Et lite tips for de som ikke har handla på Zizzi før: str. går fra S-XL, ikke 4XL og sånn Så S er 42/44 og XL er 54/56. Skjønte ingenting da jeg gikk inn første gangen og tok med meg XL, hehe..=) Og klærne er store i str. Jeg bruker 42/44 nå, men veldig mange av toppene deres i S er for store..

Så fortsatte jeg visst å skravle i presentasjonstråden...

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 09:53   #171
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jepp, det er en av grunnene til at jeg er veldig glad i den butikken... plutselig 2 str mindre liksom

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 22:53   #172
Mamseboms
Medlem
 
Mamseboms sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 49
Innlegg: 257
Mamseboms er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg hører vel til her jeg også... har nettopp kommet i gang, men skal ned godt over 30 kilo. Ganske surt, siden jeg hadde gått ned 30, hadde bare 10 igjen.. så gikk jeg opp 25. Sukk...

Intr at dere diskuterer klær... jeg er IKKE flink med klær i str. hest. Jeg gruer meg til å prøve klær, og hater å bruke penger på klær jeg vet at jeg ikke vil ha i skapet.

Har forresten vært jojoslanker i årevis! Og har tidligere gått ned med å spise sunt, regelmessig og variert. Jeg har drukket mye vann, og trent ganske bra. Nå har jeg fått litt sansen for lavkarbo, men vet alt for lite til å vite hvilken vei jeg skal gå... synes det virker litt innvikla. Mye å sette seg inn i.. Ketolyse synes jeg virker skummelt, Atkins litt fanatisk og fedon litt sånn bob bob.. Men jeg leser og leser. Har fedonboka, så har lest en god del der! Håper å få litt mer forståelse jo mer jeg lærer =)

I hovedsak starter jeg med å kutte ut de verste karbobombene, som brød, hvetemel, potet, ris, pasta og de verste sukkerfellene. Jeg eeeelsker sjokolade! Og lider nok til tider av tvangsspising når jeg ikke er motivert. Så jeg har nok litt å jobbe med oppe i hodet mitt også!

Gleder meg til å være her, få mere kunnskap å bare se kiloene forsvinne

__________________



Mamseboms' Blogg
Mamseboms er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo på en måte... Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 09:34   #173
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Velkommen mamseboms.. (hærlig nick, foresten)

Her inne kan du lære mye, og det er lov å spørre hvis det er noe du lurer på..

Jeg begynte på Fedon.. så byttet jeg til atkins.. nå ligger jeg vel sånn midt i mellom.. og det fungerer for meg... Går ikke så fort ned.. men litt etter litt..
En må finne en filosofi som en kan leve med....

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 10:46   #174
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Velkommen hit, Mamseboms, og lykke til

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 19:07   #175
Mamseboms
Medlem
 
Mamseboms sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 49
Innlegg: 257
Mamseboms er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Takk for velkomsten Dette går strålende Jeg trives virkelig her på lavkarbo

__________________



Mamseboms' Blogg
Mamseboms er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo på en måte... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no