Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Svar till ilsken norrman

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-03-06, 10:44   #1
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Svar till ilsken norrman

Från en norrman fick jag följande mail:
Hei. Etter en uke med din diett er jeg ikke fornøyd. Har ikke gått ned et gram i vekt. Har aldri følt meg så feit og dårlig som jeg gjør nå. Jeg veier 91kg og er 1,84m høy.

Jeg er ikke blid.

Roligt mail. Du har gjort min dag, som vi som gillar Clintan säger...

Vill du ha en viktminskningskur kan du vända dig någon annanstans. Jag sysslar med att äta som vi är avsedda att äta för att få den kropp som vi är avsedda att ha. Själva den inledande omställningen tar tre till fem veckor. Äter du tillräckligt mycket så har du då fått en trygg kropp och tänt fettbrasan. Väger du 50 kg för mycket så bränner du trettio kilo det första året, med 6-8 kg de första två, tre veckorna.

Väger du däremot fem kilo för mycket så händer nästan ingenting på vågen, annat än att du driver ut ett par kg vatten de första tio dagarna. Har du inte drivit ut detta vatten följer du inte dieten. Men hänger du i är underhudsfettet och en del av fettet runt de inre organen borta efter ett år. Säg fem, sex kilo bort. Kanske har du samtidigt gått upp tre kilo i vikt, på grund av ökad muskelmängd. Min kost ger en ökad fysisk styrka. Då ser du tre kilos viktnedgång på vågen. Inte mycket att hurra för, kan man tycka, men hälsovinsten är enorm.

Läs min bok en gång till!
./.

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Velkommen til spørsmål & svar HP Spørsmål og svar 955 28-01-17 00:29
Endelig svar fra Sten Sture Skaldeman Felix Spis deg ned i vekt med Skaldeman 3 16-03-06 11:14
Om frågor och svar ssskaldeman Spis deg ned i vekt med Skaldeman 20 26-01-06 01:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no