Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Den store kjøkkenutstyrstråden

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-09, 20:10   #26
Adriane
Medlem
 
Adriane sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 398
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Hører med på ethvert kontor spør du meg


__________________

__________________
"I love work, it fascinates me - I can watch it for hours"
Adriane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 21:26   #27
susasa_s
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 55
susasa_s er ny på veien

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Opprinnelig lagt inn av valleygirl, her.

hvis dette er lavkarbo, så krever jeg oppskriften. nå.

haha!! samme sier jeg

__________________

susasa_s er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 21:49   #28
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Opprinnelig lagt inn av valleygirl, her.

Sjekk www.servicecompaniet.no for reservedeler til mange merker. Har kjøp ny bolle til braun maskin der selv, de har kontor i Gladengveien 8.

Jøss, kjører jo kun noen titalls meter unna der 2 ganger om dagen. Men de har jo selvfølgelig oppe på sære tidspunkt for oss vanlige dødelige med åtte til fire jobb da...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-03-09, 16:24   #29
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Noen som har erfaring med denne?
Litt nysgjerrig på om den er verdt pengene - 400kr

"Microplane mandolin
Mandolin med trinnløs innstilling fra papirtynn til 6,4mm"

Fra matinorden.no

Sitat:

...en håndholdt snitter, som den heter på godt norsk, eller en «mandoline» på fagspråket. Den kutter alt fra papirtynne skiver av frossent kjøtt eller fisk (carpaccio) til litt tykkere skiver til agurksalat, kålsalat og appelsiner til marmelade. Med sine sylskarpe blad kutter den veldig mye raskere og jevnere enn om du kutter for hånden. Det finnes flere typer, den som er vist på bildet er en ener i sin klasse.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-03-09, 22:25   #30
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Noen som har erfaring med denne?
Litt nysgjerrig på om den er verdt pengene - 400kr

"Microplane mandolin
Mandolin med trinnløs innstilling fra papirtynn til 6,4mm"

Fra matinorden.no

Kjenner ikke til den spsielt, nei.
Vil likevel anbefale den jeg bruker som ikke bare skjærer skiver,men også staver, små og større.

Denne her!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:57   #31
Sirius
Medlem
 
Sirius sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslojente i Bergen
Alder: 41
Innlegg: 222
Sirius har en fantastisk aura rundt segSirius har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

den mandolinen ble anbefalt i et eller annet blad jeg nettopp leste, tror det var Henne mars.

__________________
Karbojunkie in recovery
Ikke lavkarbo for vektnedgang, men for de andre frynsegodene!
Mål: Stabilisere blodsukkeret, curbe cravings, drikke nok vann, trene jevnlig, få ro i sjelen...

Bilder av matretter
Sirius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins vedklikehold - for life! Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 12:09   #32
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Snart er sommeren her med grilling! MMMMM

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 06:15   #33
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Ignite! Det der er kjøkkenutstyr for ekte mannfolk. Det er klart man må ha en halv industripark i hagen for at pølsene skal bli ordentlig grilla

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 06:30   #34
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Jeg er forresten helt avhengig av denne.

Jeg er generelt veldig skeptisk til sånne tv-shop-produkter. Men fikk denne magic bullet'en i gave. Slet den ut i løpet av 2-3 år. Den dagen den plutselig stoppet fikk jeg fullstendig panikk og satt på finn.no for å bestille ny 3 minutter etter at den gamle hadde gitt seg.

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 16:03   #35
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Ignite! Det der er kjøkkenutstyr for ekte mannfolk. Det er klart man må ha en halv industripark i hagen for at pølsene skal bli ordentlig grilla

Herlig med kvinner som forstår oss, tørker en gledeståre her

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 17:12   #36
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Jeg er forresten helt avhengig av denne.

Jeg er generelt veldig skeptisk til sånne tv-shop-produkter. Men fikk denne magic bullet'en i gave. Slet den ut i løpet av 2-3 år. Den dagen den plutselig stoppet fikk jeg fullstendig panikk og satt på finn.no for å bestille ny 3 minutter etter at den gamle hadde gitt seg.

Takk skal du ha trillian! Da har jeg mottatt en Magic Bullet Party Pack fra eBay. Sliter med bruksanvisningen og alt ekstrautstyret da... Skjønner ikke hva Wicked Rabbit, Mini Vibe, Hands Free Butterfly eller Big Mr Softy er til. For ikke å snakke om Clone-a-Willy-Kit. Hva ER alt dette for noe??

  Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 18:03   #37
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Takk skal du ha trillian! Da har jeg mottatt en Magic Bullet Party Pack fra eBay. Sliter med bruksanvisningen og alt ekstrautstyret da... Skjønner ikke hva Wicked Rabbit, Mini Vibe, Hands Free Butterfly eller Big Mr Softy er til. For ikke å snakke om Clone-a-Willy-Kit. Hva ER alt dette for noe??



Hvor fikk du kjøpt den pakka sa du???

Satt her i noen sekunder og lurte på om jeg skulle lete fram bruksanvisningen...

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 18:09   #38
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Herlig med kvinner som forstår oss, tørker en gledeståre her

Ren egeninteresse dette her skjønner du. Det er mye viktigere med en lykkelig mann enn feng shui i hagen

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 20:54   #39
Sirius
Medlem
 
Sirius sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslojente i Bergen
Alder: 41
Innlegg: 222
Sirius har en fantastisk aura rundt segSirius har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Jeg DIGGER Magic Bullet jeg også! (den amerikanske infocommertial'en ligger på Youtube, den er legendarisk )

Jeg kjøptde den tro det eller ei på TVshop, men de har den på Gooba.no til en slikk og ingenting.

__________________
Karbojunkie in recovery
Ikke lavkarbo for vektnedgang, men for de andre frynsegodene!
Mål: Stabilisere blodsukkeret, curbe cravings, drikke nok vann, trene jevnlig, få ro i sjelen...

Bilder av matretter
Sirius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins vedklikehold - for life! Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 18:01   #40
Suann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 191
Suann er på en erverdig vei

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Jeg er forresten helt avhengig av denne.

Jeg er generelt veldig skeptisk til sånne tv-shop-produkter. Men fikk denne magic bullet'en i gave. Slet den ut i løpet av 2-3 år. Den dagen den plutselig stoppet fikk jeg fullstendig panikk og satt på finn.no for å bestille ny 3 minutter etter at den gamle hadde gitt seg.

Jeg kjøpte min på Europris
Er helt avhengig av denne duppetitten nå Den gjør min lavkarbohverdag til en lek!

__________________





Suann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-09-11, 22:36   #41
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Jeg er forresten helt avhengig av denne.

Jeg er generelt veldig skeptisk til sånne tv-shop-produkter. Men fikk denne magic bullet'en i gave. Slet den ut i løpet av 2-3 år. Den dagen den plutselig stoppet fikk jeg fullstendig panikk og satt på finn.no for å bestille ny 3 minutter etter at den gamle hadde gitt seg.

Jeg fikk veldig lyst på en sånn nå, men det virker som den er utsolgt overalt. Ellos har en variant som heter "Magic Bullet Big Shot", men det står litt lite info om den på sidene deres - framgår ikke helt hva slags deler som følger med eller om den er veldig forskjellig fra den andre. Noen som vet? Jeg har skrevet til Ellos og spurt og får forhåpentligvis et svar etter hvert, men det hadde vært greit å vite om noen her har noen erfaringer med denne varianten.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 09:44   #42
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Jeg fikk veldig lyst på en sånn nå, men det virker som den er utsolgt overalt. Ellos har en variant som heter "Magic Bullet Big Shot", men det står litt lite info om den på sidene deres - framgår ikke helt hva slags deler som følger med eller om den er veldig forskjellig fra den andre. Noen som vet? Jeg har skrevet til Ellos og spurt og får forhåpentligvis et svar etter hvert, men det hadde vært greit å vite om noen her har noen erfaringer med denne varianten.

Magic Bullet big shot er den samme som magic bullet.

Jeg hadde magic bullet, men den brant opp?

Nå har jeg derimot kjøpt meg en stavmikser med diverse tilbehør som funker vel så bra, om ikke bedre. (og så tar den mindre plass.)

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 13:21   #43
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Magic Bullet big shot er den samme som magic bullet.

Jeg hadde magic bullet, men den brant opp?

Nå har jeg derimot kjøpt meg en stavmikser med diverse tilbehør som funker vel så bra, om ikke bedre. (og så tar den mindre plass.)

Hvilken stavmikser er det du har, da? Jeg hadde en som var helt håpløs som ble kastet for lenge siden. Det var vel noe ræl jeg hadde fått i gave en gang.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 13:28   #44
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Denne.


Utrolig effektiv!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 13:34   #45
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Denne.
Utrolig effektiv!

Må bare elske den!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 13:54   #46
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Må bare elske den!

mhmmmm!!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 14:03   #47
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Denne.


Utrolig effektiv!

Ble litt i tvil her nå da... De har jo 5 forskjellige modeller også. Jeg har jo forsåvidt en foodprocessor fra før.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 14:15   #48
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Ble litt i tvil her nå da... De har jo 5 forskjellige modeller også. Jeg har jo forsåvidt en foodprocessor fra før.


Jeg ville gått for 5´ern. Jeg har også foodprossesor fra før, men denne er så mye mer lettvindt + at den er superlett å rengjøre.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 14:37   #49
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Jeg ville gått for 5´ern. Jeg har også foodprossesor fra før, men denne er så mye mer lettvindt + at den er superlett å rengjøre.

Det er jo 5eren jeg ser på, men det er jo 4 forskjellige modeller av den.
http://www.braun.com/no/household/fo...-5/models.html

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 15:34   #50
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Den store kjøkkenutstyrstråden

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Det er jo 5eren jeg ser på, men det er jo 4 forskjellige modeller av den.
http://www.braun.com/no/household/fo...-5/models.html

Du må jo gå for den store pakken om du først skal kjøpe den, ellers er det jo ikke noen vits i!
Multiquick 5
MR 570 Pâtisserie

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noe godt for store og små? Cammis Spørsmål og svar 7 26-01-09 12:29
Store Ifa MokkMokk Lavkarbo generelt 2 23-03-08 14:20
Store IFA Angar Ketolysekuren 6 15-01-08 09:08
Den store sommertråden!! Siljevanilje Generell diskusjon 1 11-04-06 18:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no