Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ny innsats lavkarbo - nå etter jul

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-01-11, 22:12   #1
kilokrig
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 6
kilokrig er på en erverdig vei

Ny innsats lavkarbo - nå etter jul

Hei
Jeg er ny i forumsammenheng. Jeg har hatt et lavkarbo kosthold i ca. 2 md. og tatt av 6 kg. Jeg har hatt mye nytte av informasjon fra lavkarbo.no, i tillegg til bøker av både Lindberg og Skaldemann.

Jeg har iflg. stix vært i ketose, men i julen forsvant den rosa fargen på stix'en. Jeg føler ikke at jeg har hatt store utskeielser i julen, men multkrem (kunstig søtet) og for mye nøtter.

Er nå klar for ny runde, og lurer på om jeg må påregne 14 dager med ny diett av strengeste sort (der noen gram karbo over 20 g ødelegger alt og man må starte på nytt). ??

Da jeg startet dette begynte jeg litt forsiktig og ble strengere og strengere etter å ha beveget meg fra Lindberg sin bok til Skaldemann, og gikk ned ca. 1 kg pr uke selv om jeg ikke i starten forstod hvor streng man skal være.

kilokrig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 09:26   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ny innsats lavkarbo - nå etter jul

Tja, det må du nesten bare prøve ut selv tror jeg

Jeg hadde nok valgt å starte på induksjonen igjen for å kickstarte litt, men det er ikke sikkert du behøver 2 hele uker?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 11:45   #3
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny innsats lavkarbo - nå etter jul

Det er (nesten) helt umulig å kombinere lindberg og atkins, bare for å ha det sagt.

At stixen ikke ha utslag kan ha med stixen å gjøre og en mengde andre ting. Det trenger ikke å bety at du ramla ut av ketose og det er heller ikke noen stor big deal så lenge du vet at kosten har vært 99% riktig.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 12:34   #4
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Ny innsats lavkarbo - nå etter jul

jeg får ikke utslag på stixen når jeg spiser mye kunstig søtet.. men jeg har likevel gått ned så tror ikke det har noe å si

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Svar

Emneord
ketose


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Etter lavkarbo Chilicat Lavkarbo generelt 4 28-09-06 20:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no