Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvem holder på nå?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-05-12, 14:01   #51
Kroneis
Nytt Medlem
 
Kroneis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Nordland
Innlegg: 9
Kroneis er på en erverdig vei

Sv: Hvem holder på nå?

Starter idag jeg

Kroneis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 00:41   #52
Nelly
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Sørlandet
Alder: 45
Innlegg: 101
Nelly er på en erverdig vei

Sv: Hvem holder på nå?

Jeg har holdt på en uke i morgen. Stixen var LILLA i dag, så er skikkelig i ketose. Er skikkelig tungt for kroppen nå. Kjennes ut som beina er av bly og energien er ikke på topp. MEN jeg vet jo at det kommer seg etterhvert. Er vel tredje gang jeg starter. Min kropp trenger gjerne 4 uker for å omstille seg ordentlig. Så jeg prøver og være så spenstig som muig, og overse mangelen på energi, ikke stresse, for da får jeg litt hjertebank. Drikke masse vann selvfølgelig. Så nyter jeg vektgangen til kroppen min blir vant med fettforbrenning. Jeg veier meg ikke. Orker ikke, for blir litt for opphengt. Men jeg har på følelsen at det går riktig vei. Jeg har nok og ta av, og har egentlig bestemt meg for å være i ketose til jeg er ferdig

Kanskje om noen uker så tør jeg veie meg, men først fokusere på andre ting

Nelly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 10:41   #53
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem holder på nå?

Jeg holder på enda. Begynte 7 mars, og nå, 11 uker etterpå er jeg over 13 kg lettere, og sist, men ikke minst under 100 kg!!! Hurra!!!! Slutter ikke før jeg er i mål

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 19:27   #54
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvem holder på nå?

Opprinnelig lagt inn av Nelly, her.

Jeg har holdt på en uke i morgen. Stixen var LILLA i dag, så er skikkelig i ketose. Er skikkelig tungt for kroppen nå. Kjennes ut som beina er av bly og energien er ikke på topp. MEN jeg vet jo at det kommer seg etterhvert. Er vel tredje gang jeg starter. Min kropp trenger gjerne 4 uker for å omstille seg ordentlig. Så jeg prøver og være så spenstig som muig, og overse mangelen på energi, ikke stresse, for da får jeg litt hjertebank. Drikke masse vann selvfølgelig. Så nyter jeg vektgangen til kroppen min blir vant med fettforbrenning. Jeg veier meg ikke. Orker ikke, for blir litt for opphengt. Men jeg har på følelsen at det går riktig vei. Jeg har nok og ta av, og har egentlig bestemt meg for å være i ketose til jeg er ferdig

Kanskje om noen uker så tør jeg veie meg, men først fokusere på andre ting

Det er ikke noe som heter "skikkelig i ketose" utslag er utslag. Er den mørk drikker du sannsynligvis for lite. Tor du magnesium? Energimangel og hjertebank kan tyde på at du trenger tilskudd. Ta gjerne dobbel dose.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 21:01   #55
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Hvem holder på nå?

Signerer carissima, NellyUtslag er utslag. Magnesium hjelper på energien ja og på "urolige ben" som man fort får i ketose. Energien kommer seg jo som du sier, stort sett etter en tid med omstilling.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 22:47   #56
Martja
Nytt Medlem
 
Martja sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1
Martja er på en erverdig vei

Sv: Hvem holder på nå?

For tre år siden gikk jeg ned 12 kg med ketolyse , det gikk som en drøm og jeg var superfornøyd! Den samme høsten fikk gikk lungebetennelse og sluttet å røyke! La på meg 15 kg :-(
Nå er det tilbake på ketogen diet, håper det skal gå like lett denne gangen, uten røyk og 3 år eldre - visere ;-)

Martja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Torkil P. Andersen Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 20:25   #57
Gerdsf
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 50
Innlegg: 10
Gerdsf er på en erverdig vei

Sv: Hvem holder på nå?

En stund siden jeg har vært her inne nå.
Ser ut som om det er en del som er skikkelig flinke her Jeg holder fremdeles på her jeg også, men det har stoppet litt opp så jeg må nok følge litt nøyere med hva jeg spiser....det blir ikke noe problem

Satser på at jeg er litt lettere og ikke minst smalere til ferien

__________________
Gerdsf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 12:43   #58
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem holder på nå?

Hvordan går det med dere? Jeg har det bare bra, spiser og krymper litt stort sett hver uke. Hadde et mål om å veie 95 kg til vi dro på ferie, men det er bare 2.4 igjen dit, og vi skal ikke dra før i august. Så nå lurer jeg på om jeg skal satse på å runde 20 kg ned til da i stedet for. Det er jo ca 5 kg dit. Noen som blir med?

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 18:50   #59
Bedazzeled
Medlem
 
Bedazzeled sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Bergen
Alder: 46
Innlegg: 55
Bedazzeled er på en erverdig vei

Sv: Hvem holder på nå?

Hei
Jeg er tilbake etter laaang pause. Har tidligere gått ned 27 kg på lavkarbo/ketolyse. Har gått opp igjen 20 kg fordi jeg totalt mangler selvkontroll. Er startet opp igjen mandag denne uken. Foreløpig 4 kg ned, men det er bare juksekiloene(=vann) som jeg kaller det

__________________
Bedazzeled

Sommerutfordring, ned 10 kg til 25/8-12

Bedazzeled er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 09:32   #60
Buck
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Nord-Norge
Alder: 38
Innlegg: 71
Buck er på en erverdig vei

Sv: Hvem holder på nå?

I morgen er min første veiedag Er på runde 2 av ketolysekuren. Kjenner at det er mye tyngre denne gangen. Sliter veldig med å få i meg nok fett, så jeg blir fort sulten. Håper dagen i morgen viser resultatat for første uken. Trenger motivasjon

__________________




Buck er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 22:23   #61
Bedazzeled
Medlem
 
Bedazzeled sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Bergen
Alder: 46
Innlegg: 55
Bedazzeled er på en erverdig vei

Sv: Hvem holder på nå?

Det er ikke lett med det fettet, forslaget mitt er å kjøpe cocosa olje. Ta en skje med det, smaker ikke så alt for ille

__________________
Bedazzeled

Sommerutfordring, ned 10 kg til 25/8-12

Bedazzeled er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 22:11   #62
Putetrekk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 19
Putetrekk er på en erverdig vei

Sv: Hvem holder på nå?

Hei alle sammen!

Jeg er helt i startfasen. Har prøvd ketolyse en gang før, gikk ned 15 kg på 2 mnd. Så dette skal jeg prøve på nytt. Grunnen for at jeg er sier at jeg er i startfasen er fordi jeg ikke har begynte å spise ketogent ennå. Har en del feiringer jeg skal gjennom denne uken, så jeg tenker at dette er uken jeg skal kutte ut godteri og minske inntaket av disse værstingene, godteri, brus, kake osv. Så fra mandag av så er det en ny start.
Jeg velger også å bruke denne uken til å se gjennom oppskrifter, lage handeliste, sette opp middagsplan og forberede meg litt. Jeg kjenner at denne gangen så må jeg psykisk innstille meg mer enn det jeg måtte sist gang.

Håper det går bra med vektnedgangen til alle sammen her inne Lykke til videre! Vi ses!

Putetrekk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 08:28   #63
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem holder på nå?

Hvordan går det med dere? Her går det bra, nesten -17 kg siden starten i mars. Håper det kan motivere andre. God sommer

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 12:16   #64
Maren90
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1
Maren90 er på en erverdig vei

Sv: Hvem holder på nå?

Hei Prøver nå Ketolyse for første gang og startet 1.august

Maren90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nybegynner så det holder! :D Nita75 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 02-11-10 14:28
Holder dette? Frusetruse Spørsmål og svar 2 18-03-10 06:14
Holder på å bli ko-ko i hodet drømmefanger Generell diskusjon 65 17-09-09 07:32
Brokkoli holder deg ung ... Nille Nyheter / media 10 16-03-08 11:56
Holder dette...? cathrine Kosttilskudd 8 30-01-07 13:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no