Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 22-12-11, 23:11   #11976
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har en sånn kamerat. Det er bestevennen til X-en... Vi er begge gift på hver vår kant og har det ikke "sånn". Men humor og kjemi er helt der. Og ja, man åpner seg mer ovenfor folk man stoler på uansett kjønn. Jeg pleier å si at han er "bestevenninna mi"... Det er rett og slett sånn det er - bortsett fra at han tilfeldigvis er mann.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 22-12-11, 23:17   #11977
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg har en sånn kamerat. Det er bestevennen til X-en... Vi er begge gift på hver vår kant og har det ikke "sånn". Men humor og kjemi er helt der. Og ja, man åpner seg mer ovenfor folk man stoler på uansett kjønn. Jeg pleier å si at han er "bestevenninna mi"... Det er rett og slett sånn det er - bortsett fra at han tilfeldigvis er mann.

Jeg har også en "venninne". Vi har reist en del sammen og t.o.m delt rom og seng. Men ingen følelser "på den måten" der heller altså. Og ikke noe fy-fy i senga
Jeg tenker ikke på ham som en mann engang. Han er bare en jeg har kjemi og kan prate med

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 22-12-11, 23:18   #11978
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Vi prater mye sammen, om alt! Og har gjort det i mange år. Han er dessuten nettopp blit pappa og jeg vet at han elsker sin fru, så det er overhodet ikke det at det er noe nytt på gang.

Men ja, det er ikke ofte jeg finner noen å prate så åpent med.. Selv ikke sambo...

Jeg kunne vært øret ditt, men avstand...

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 22-12-11, 23:21   #11979
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg har en sånn kamerat. Det er bestevennen til X-en... Vi er begge gift på hver vår kant og har det ikke "sånn". Men humor og kjemi er helt der. Og ja, man åpner seg mer ovenfor folk man stoler på uansett kjønn. Jeg pleier å si at han er "bestevenninna mi"... Det er rett og slett sånn det er - bortsett fra at han tilfeldigvis er mann.

Høres flott ut! Jeg HAR jo alltid hatt mine beste venner i gutterekkene og har faktisk savnet ei bestevenninne. Så kanskje bestevenninna mi er en mann! Det forklarer faktisk mye og jeg kjøper den.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 22-12-11, 23:23   #11980
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Jeg kunne vært øret ditt, men avstand...

Du eiegod du Lava, vet du det?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 23-12-11, 08:23   #11981
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

.. Selv ikke sambo...

Er ikke det nettopp ltt av greia, at de er en utenforstående? Forøvrig syns jeg det er mye lettere å ha menn som slike fortrolige enn damer.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-12-11, 08:35   #11982
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har hovnet opp liiitt på innerste delen av øyelokket, mot nesen, og det klør mer enn vanlig.
Kan det bare være en allergisk reaksjon som vil gå over?:P
Det kom i går, men kjenner litt mer av det i dag x)

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 23-12-11, 08:47   #11983
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Jeg har hovnet opp liiitt på innerste delen av øyelokket, mot nesen, og det klør mer enn vanlig.
Kan det bare være en allergisk reaksjon som vil gå over?:P
Det kom i går, men kjenner litt mer av det i dag x)

Høres nesten ut som det kan være starten på en sti på øyet
http://nhi.no/oye/oyelokkslidelser/s...olum-3564.html
Ikke særlig godt nei.........

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 23-12-11, 10:04   #11984
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er ikke det nettopp ltt av greia, at de er en utenforstående? Forøvrig syns jeg det er mye lettere å ha menn som slike fortrolige enn damer.

Samme her. Sånn generelt synes jeg menn er dyktigere på "ditt valg, ditt ansvar - og så å rådgi eller hjelpe utifra det" i motsetning til mange kvinner som ofte bedømmer utifra seg selv og sine standarder. Men ... ønsker man sympati og "trøst" mer enn håndfast problemsløsning - så går det som regel raskere å finne det hos en kvinnelig venn.
Disse kjønnsrollene er på ingen måte hugget i stein, men jeg synes jeg ser denne tendensen iallfall.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 23-12-11, 10:08   #11985
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Høres nesten ut som det kan være starten på en sti på øyet
http://nhi.no/oye/oyelokkslidelser/s...olum-3564.html
Ikke særlig godt nei.........

Er det sti på øyelokk eller våtlinje så fikk jeg engang et kjempebra tips for å få talgkjertelen til å åpne seg.
Man tager en ren vaskeklut, håndduk eller noe sånt og lager en tupp. Denne tuppen dypper man i glovarmt vann. Nå tuppen er så avkjølt at den såvidt er tolererbar (må altså være så varm som man tåler uten å få brannskade) legger man dette over området med sti. Er det på våtlinja kan det lønne seg å gni forsiktig med den varme kluten. Gjenta oppvarming og forsiktig pålegging(gniing).
Ser dette står i linken også.

Dette løser opp talget og om man er heldig så begynner gørra å komme ut og "ordne seg selv" etterpå.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 23-12-11, 19:32   #11986
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk for tips!
Er jo kun irriterende, og har vel hatt noe lignende før, når jeg faktisk tenker etter, men at det gikk over.
Skal teste den våt-klut-greia i kveld før jeg legger meg og i morgen ^^

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 23-12-11, 19:44   #11987
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Takk for tips!
Er jo kun irriterende, og har vel hatt noe lignende før, når jeg faktisk tenker etter, men at det gikk over.
Skal teste den våt-klut-greia i kveld før jeg legger meg og i morgen ^^

Gjør det, for det kan virke veldig bra. Og husk å vær veldig nøye med håndhygienen, så du ikke smitter over på det andre øyet også.
Riktig god bedring

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 23-12-11, 23:11   #11988
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

kan jeg fryse oppskåret salami? jeg reiser imorgen og ser plutselig at svenskesalamien går ut på dato mens jeg er borte.. my elavere holdbarhet enn norskkjøpte...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 23-12-11, 23:23   #11989
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

kan jeg fryse oppskåret salami? j

Jepp

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 24-12-11, 09:26   #11990
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor be det av den geniale tråden med Ingrid Espelig Hovig sin artikkel? Slettet? Jeg lagret den heldigvis, var så mye bra og usaklige personangrep der at jeg bare må vise den frem til andre....

Ikke rart vi lavkarbere får mye pisk i media med slike holdninger hehe

 
Gammel 24-12-11, 09:28   #11991
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hvor be det av den geniale tråden med Ingrid Espelig Hovig sin artikkel? Slettet? Jeg lagret den heldigvis, var så mye bra og usaklige personangrep der at jeg bare må vise den frem til andre....

Ikke rart vi lavkarbere får mye pisk i media med slike holdninger hehe

Den ble ihvertfall stengt.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Gammel 24-12-11, 09:31   #11992
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hvor be det av den geniale tråden med Ingrid Espelig Hovig sin artikkel? Slettet? Jeg lagret den heldigvis, var så mye bra og usaklige personangrep der at jeg bare må vise den frem til andre....

Ikke rart vi lavkarbere får mye pisk i media med slike holdninger hehe

Den er flyttet til under "Sofakroken" - og er foreløpig stengt som allerede sagt.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 25-12-11, 11:42   #11993
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg fikk ismaskin til jul, og har nå tenkt å prøve å lage meg lavkarbo-is!
Kan man da bare erstatte sukkeret med sukrin/sukrinmelis?

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 25-12-11, 11:48   #11994
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

jepp, og lykke til http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35805

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 25-12-11, 13:24   #11995
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg syns det er best med en blanding av sukrin og stevia i is. Lager ganske mye is og har prøvd mange gode smakskonbinasjoner. Elsker ismaskinen min.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-12-11, 14:20   #11996
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Da skal jeg prøve meg på det i kveld og forhåpentligvis kose meg med det til litt tv-serie-titting.

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 26-12-11, 13:34   #11997
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg bruker hele tiden en bodumkopp av stål.Den får et tykt sort belegg inni av te og kaffe (med soyamelk) som ikke går vekk ved vanlig vask (har ikke oppvaskmaskin). Har prøvd stålpuss men det funka ikke. Det går an å skrape av med kniv men det er så tidkrevende. Finnes det noe vidundermiddel jeg kan ha oppi som løser det opp?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 26-12-11, 13:36   #11998
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Jeg bruker hele tiden en bodumkopp av stål.Den får et tykt sort belegg inni av te og kaffe (med soyamelk) som ikke går vekk ved vanlig vask (har ikke oppvaskmaskin). Har prøvd stålpuss men det funka ikke. Det går an å skrape av med kniv men det er så tidkrevende. Finnes det noe vidundermiddel jeg kan ha oppi som løser det opp?

Bakepulver

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 26-12-11, 13:39   #11999
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Bakepulver

Å det har jeg. Skrubbe med det i litt fukt da eller la det være oppi en stund?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 26-12-11, 13:43   #12000
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Å det har jeg. Skrubbe med det i litt fukt da eller la det være oppi en stund?

La bakepulveret virke en stund, sammen med vann

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no