Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

B-Vitaminer & Ketolyse

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-02-07, 23:02   #1
Nattesjel
Medlem
 
Nattesjel sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Quebec, Canada
Alder: 41
Innlegg: 148
Nattesjel er ny på veien

B-Vitaminer & Ketolyse

Lurte egentlig bare på om jeg kan fortsette å ta B-Vitaminer (merke: vitaplex) når jeg driver med ketolysekuren (siden jeg ikke får i meg noe poteter eller bananer)? Og hvordan blir det i såfall i sammenheng med vitaminene som jeg skal ta på kuren? Jeg leste at man skal ta de div. vitaminene i ketolysekuren ved forskjellige måltid, hvor i så fall bør jeg ta b-vitamin i forhold til de andre? Får henta boka mi og vitaminene fra ketolyse.no i morgen, så det kan vel hende det står noe i boka, men tenkte jeg skulle spørre nå likevel... er så nyskjerrig.

Tar forøvrig B-Vitamin pga. hud/hår/negler aspektet av vitaminen...

__________________

.•¨¯`•.•¨¯`•. Min Journal .•¨¯`•.•¨¯`•.



Nattesjel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 23:32   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: B-Vitaminer & Ketolyse

Om du spiser etter ketolysekurens regler skal du ikke behøve å ta b-vitamin tilskudd utenom det som er i en vanlig multivitamin. Det er ikke farlig å ta mer, men du trenger det ikke. Om du skal gå på Ketolysekuren anbefaler jeg ketolysepillene, De er perfekt sammensatt for den type kosthold.

Jeg har ikke spist en banan eller poteter siden tidlig på 80-tallet og ved siste blodprøve fikk jeg beskjed fra legen om å IKKE ta b-vitamin tilskudd da jeg hadde for mye b-vitamin i blodet. Jeg spiser masse gønnsaker og fisk, og legen mente dette var årsaken. En av de beste b-vitamin kildene vi har er brokkoli.... I det hele tatt er grønne grønnsaker, belgfukter, fisk og valnøtter gode ting å få i seg.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 05:07   #3
Nattesjel
Medlem
 
Nattesjel sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Quebec, Canada
Alder: 41
Innlegg: 148
Nattesjel er ny på veien

Sv: B-Vitaminer & Ketolyse

Tusen takk for svar!

__________________

.•¨¯`•.•¨¯`•. Min Journal .•¨¯`•.•¨¯`•.



Nattesjel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har fått ketolyse-varer, men drøyer litt med å starte på kuren Melania Ketolysekuren 13 19-05-07 11:17
EAT og ketolyse, noen som har prøvd begge deler? LilleVille Lavkarbo generelt 0 29-11-06 11:30
Hva er grunnen til at dere valgte ketolyse? Titti Ketolysekuren 12 26-10-06 02:34
Ny her .. Ketolyse når man har PCOS og insulinresistens? LilleVille Ketolysekuren 9 16-08-06 23:06
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no