Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-11, 07:24   #976
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av OnMyOwn, her.

Har du cocosa i håret? hvordan virker det? altså hvordan gjør du det?

Jeg tar en teskje (til mitt halvlange tynne hår) med kokosolje mellom hendene og lar det smelte av kroppsvarmen. Masserer det inn i tuppene og litt i bunnen grer litt gjennom med en børste (lurt med en sånn plastbørste som kan skylles lett etterpå ), pakker inn håret i plast, og lar det være i i minst en time. Vasker det ut med shampoo.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 10:54   #977
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

lar dere kokosoljen stå i kjøleskapet eller ikke? har min i kjøleskapet og er såvidt teskjeen min klarer å klore ut litt^^ tok den ut av kjøleskapet et par timer igår før kveldsteen, og da var den perfekt, hehe
spiller det noen rolle om den står ute? Det står jo på emballasjen at den holder seg best i kjøla da..

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 10:55   #978
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

lar dere kokosoljen stå i kjøleskapet eller ikke? har min i kjøleskapet og er såvidt teskjeen min klarer å klore ut litt^^ tok den ut av kjøleskapet et par timer igår før kveldsteen, og da var den perfekt, hehe
spiller det noen rolle om den står ute? Det står jo på emballasjen at den holder seg best i kjøla da..

Min står i et kjøkkenskap, aldri vært noe problem

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 10:57   #979
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Min står i et kjøkkenskap, aldri vært noe problem

haha tror du jaggu ikke jeg leste Kjøleskap først, ikke kjøkkenskap xD og tenkte med en gang at herlighet, selv om du ikke har problem med det, så har jeg

men kjøkkenskap høres topp ut selv om det da blir kottet i gangen, vi har nemlig bare to skap på kjøkkenet, et til kjeler osv, og et til tallerkner osv

Takk for så rasende kjapt svar

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 10:59   #980
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Min står bare framme.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 12:32   #981
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Min cocosa står i romtemperatur den også. Den tåler fint det.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 12:48   #982
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Syns cocosa er best å spise kald, ellers er blir så veldig oljete og mektig, men er jo sant at det er vanskelig å få løs en passe stor bit når hele boksen har stivna. Så jeg har selve boksen stående i kjøkkenskapet, men pleier å ha litt cocosa stående i kjøleskapet også, som har fått stivne i konfektformer av silikon - noen ganger blander jeg i bittelitt mørk sjokolade og vaniljestevia også. Lettere å "dosere" og mer delikat å spise

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 17:31   #983
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hei hei
Jeg har lest meg bakover, men har ikke tålmodighet til å lese enda mer: Men kjøper dere Cocosa på iHerb også? Det er tomt for Cocosa i helsekostforretningen denne lavkarbobølgen altså, den slår om seg!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 17:43   #984
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Hei hei
Jeg har lest meg bakover, men har ikke tålmodighet til å lese enda mer: Men kjøper dere Cocosa på iHerb også? Det er tomt for Cocosa i helsekostforretningen denne lavkarbobølgen altså, den slår om seg!

Nei, kjøper Jarrows Formula, en annen extra virgin kokosolje. Og typ en fjerdedel av prisen, not the least.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 17:43   #985
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Syns cocosa er best å spise kald, ellers er blir så veldig oljete og mektig, men er jo sant at det er vanskelig å få løs en passe stor bit når hele boksen har stivna. Så jeg har selve boksen stående i kjøkkenskapet, men pleier å ha litt cocosa stående i kjøleskapet også, som har fått stivne i konfektformer av silikon - noen ganger blander jeg i bittelitt mørk sjokolade og vaniljestevia også. Lettere å "dosere" og mer delikat å spise

smelter du cocosa og sjokolade i sammen? og lar d stivne?

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 18:03   #986
vibsen
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 95
vibsen er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Er det noen som har blitt "avhengig" av oljene? Jeg husker Photobscura nevnte noe om sug tidligere i tråden, utover det kan jeg ikke huske å ha sett noe. Jeg lurer på om det er oljene som gjør at jeg nå i større grad kan bli "krisesulten" og skjelven sånn som i gamle dager. Jeg opplevde det senest i går, jeg var på seminar og hadde ikke med oljene. Det ekle er at jeg hadde følelsen av å ha lavt blodsukker hele resten av dagen selv om jeg spiste godt og jevnlig. Eventuelt kan det selvsagt være noe annet som foregår i kroppen (jeg håper nesten det, for den huden jeg har nå er bare nydelig), men jeg lurer på om det er andre som har lignende opplevelser.

__________________


vibsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo under 50 g kh pr dag Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 18:12   #987
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av vibsen, her.

Er det noen som har blitt "avhengig" av oljene? Jeg husker Photobscura nevnte noe om sug tidligere i tråden, utover det kan jeg ikke huske å ha sett noe. Jeg lurer på om det er oljene som gjør at jeg nå i større grad kan bli "krisesulten" og skjelven sånn som i gamle dager. Jeg opplevde det senest i går, jeg var på seminar og hadde ikke med oljene. Det ekle er at jeg hadde følelsen av å ha lavt blodsukker hele resten av dagen selv om jeg spiste godt og jevnlig. Eventuelt kan det selvsagt være noe annet som foregår i kroppen (jeg håper nesten det, for den huden jeg har nå er bare nydelig), men jeg lurer på om det er andre som har lignende opplevelser.

Det kan jeg ikke skjønne. Hadde du spist nok protein den gangen?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 18:12   #988
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Kan ikke si det ... Det eneste jeg opplever er at når jeg tar oljene så får jeg litt sånn sug etter å ta de. Ikke sånn at jeg overdoserer, men akkurat som om kroppen sier: "hurra! Mer sånn!"
Kanskje du bare er mer aktiv om dagen sånn at energibehovet øker? Eller forbrenninga har økt?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 18:25   #989
vibsen
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 95
vibsen er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Det kan jeg ikke skjønne. Hadde du spist nok protein den gangen?

Ja, proteiner var det eneste jeg fikk nok av for å si det sånn... Jeg kan lett spise for mye proteiner hvis jeg ikke passer meg, men prøver å holde meg mellom 60 og 100 gram. I går fikk jeg nok lett mye mer enn det. Det var jo knapt nok fett å oppdrive på hotellet, så det ble mye mer proteiner i håp om å stagge skjelvingen noe.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Kan ikke si det ... Det eneste jeg opplever er at når jeg tar oljene så får jeg litt sånn sug etter å ta de. Ikke sånn at jeg overdoserer, men akkurat som om kroppen sier: "hurra! Mer sånn!"
Kanskje du bare er mer aktiv om dagen sånn at energibehovet øker? Eller forbrenninga har økt?

Det er mulig forbrenningen har økt, jeg opplever det samme når jeg brygger på noe eller hvis kroppen jobber med en infeksjon/virus av et eller annet slag. Det som plutselig slo meg nå er at jeg har vært noe mer stresset igjen en periode. Kanskje det kan være knyttet til det? Altså at kortisolet stiger, insulinet stiger og siden jeg ikke spiser noe særlig kh blir blodsukkeret litt lavt. I så fall lurer jeg på om det er noe jeg kan gjøre med det - det er litt upraktisk hvis jeg skal føle at jeg omtrent går i bakken hvis jeg er stresset. Jeg prøvde å øke karbene litt i går, men syntes ikke det hjalp heller. Men da er det antakelig ikke knyttet til oljene i hvert fall, det var godt. Jeg har ikke lyst til å bytte sukkeravhengighet med oljeavhengighet ;-)

__________________


vibsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo under 50 g kh pr dag Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 18:43   #990
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nei, kjøper Jarrows Formula, en annen extra virgin kokosolje. Og typ en fjerdedel av prisen, not the least.

Takk, til og med på tilbud!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 19:01   #991
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Du er ikke bare forkjøla da? Jeg er det nå, og til tider svimmel.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 19:14   #992
vibsen
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 95
vibsen er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Du er ikke bare forkjøla da? Jeg er det nå, og til tider svimmel.

Nei, men det kan selvsagt hende jeg brygger på noe. Det finner jeg jo ut i løpet av et par dager i så fall. Tror jeg skal begynne å notere alt jeg spiser og gjør igjen for å se om jeg kan finne et mønster i det. Det er veldig ubehagelig, og det eneste jeg sliter med i forhold til dette kostholdet.

__________________


vibsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo under 50 g kh pr dag Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 21:57   #993
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Du er ikke forhenværende vegetarianer uten b12 i kroppen? Eller mangel på jern eller folinsyre, som må til for å lage røde blodlegemer? Vært gravid nylig eller gitt blod? Hi hi, jeg spekulerer vilt.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 00:08   #994
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av kiril, her.

smelter du cocosa og sjokolade i sammen? og lar d stivne?

Ja. Smelter sjokolade i vannbad og blander i kokosolje. Prøver å ikke la oljen bli så alt for varm, bare akkurat varm nok til at jeg kan blande den med sjokoladen og helle i former. Er jo dumt å koke den, når man har betalt masse ekstra for rå olje

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 00:28   #995
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Ja. Smelter sjokolade i vannbad og blander i kokosolje. Prøver å ikke la oljen bli så alt for varm, bare akkurat varm nok til at jeg kan blande den med sjokoladen og helle i former. Er jo dumt å koke den, når man har betalt masse ekstra for rå olje

Blir dette godt, som i høykarbo-godt?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 00:43   #996
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Blir dette godt, som i høykarbo-godt?

Det blir godt ja, hvis du liker sjokolade og kokos såklart
Greit å prøve seg fram på blandingsforholdet og hvor mye søtning man liker å ha i. Hvis jeg skal lage meg godis bruker jeg mer sjokolade og søtning enn ellers, da blir det virkelig godt. Går også an å tilsette f.eks nøtter, kokosflak eller kakao nibs.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 00:57   #997
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Det blir godt ja, hvis du liker sjokolade og kokos såklart
Greit å prøve seg fram på blandingsforholdet og hvor mye søtning man liker å ha i. Hvis jeg skal lage meg godis bruker jeg mer sjokolade og søtning enn ellers, da blir det virkelig godt. Går også an å tilsette f.eks nøtter, kokosflak eller kakao nibs.

Kanskje et dumt spørsmå, men kan man spise slik sjokolade ofte bare man holder seg under 15g karbo?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 04:47   #998
OnMyOwn
Medlem
 
OnMyOwn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Porsgrunn
Innlegg: 61
OnMyOwn er på en erverdig vei

Re: Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av vibsen, her.

Er det noen som har blitt "avhengig" av oljene? Jeg husker Photobscura nevnte noe om sug tidligere i tråden, utover det kan jeg ikke huske å ha sett noe. Jeg lurer på om det er oljene som gjør at jeg nå i større grad kan bli "krisesulten" og skjelven sånn som i gamle dager. Jeg opplevde det senest i går, jeg var på seminar og hadde ikke med oljene. Det ekle er at jeg hadde følelsen av å ha lavt blodsukker hele resten av dagen selv om jeg spiste godt og jevnlig. Eventuelt kan det selvsagt være noe annet som foregår i kroppen (jeg håper nesten det, for den huden jeg har nå er bare nydelig), men jeg lurer på om det er andre som har lignende opplevelser.

jeg føler jeg er litt " avhengig" av cocosa..... har det i kaffen om morgenen,det kick-starter dagen min (energimessig). Er det tomt. er ikke morgenen den samme. Dessuten måtte jeg styrte til helsekosten like før stenging en lørdag da jeg ikke orket tanken på å gå resten av helgen uten.
Kan være det bare sitter i hodet , men...

OnMyOwn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 07:06   #999
supersol
Juniormedlem
 
supersol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 34
supersol er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg har brukt cocosa og Udos en tid nå. ! ss av hver (toppet av cocosa) om morgenen. Var hos legen for blodprøver: Triglycerider: 2,86!! Ble litt engstelig for det og tror jeg kutter begge oljene en stund før nye prøver. (Legen satt meg selvsagt på Statiner, brev i posten, men jeg vil ta nye prøver etter noen uker for å sjekke, uten statiner.) Er det noen andre som har opplevd å få forhøyete verdier av kolesterolprøven på Cocosa og Udos?

__________________




supersol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20 g karbo, + et øye på kalorier Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 08:40   #1000
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Kanskje et dumt spørsmå, men kan man spise slik sjokolade ofte bare man holder seg under 15g karbo?

Jeg ser iallefall ikke noe grunn til at man ikke skal kunne spise det hver dag omså. Er jo mange som spiser et par spiseskjeer kokosolje hver dag, og én bit freia 86% sjokolade inneholder bare 2 gram karbo (mener jeg å huske). Den trenger man virkelig ikke bruke mye av for å få god sjokoladesmak

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no