Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Denne osten (Atkins vs. ketolyse)

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-01-09, 09:20   #1
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Denne osten (Atkins vs. ketolyse)

Kan man spise så mye ost man vil på ketolyse? Og cottage cheese? Synes å ha lest et sted at Ketolyse = Atkins Induksjon. Og der er det jo IKKE lov!

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 09:36   #2
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Denne osten,,,

Ketolyse er en ketogen diett, og atkins induksjon er en ketogen diett. Det er likheten.
På atkins skal du holde deg unne dette fordi det er kjente partystoppere, og forsikre deg om at du har optimalt vekttap. Så legger du til karber og forskjellige matgrupper slik at du bedre finner ut hva du tåler og ikke tåler.
Ketolyse er beregnet for en lengre tid, og da blir det vanskeligere jo flere regler du har. Men om man ikke går ned på ketolyse, ber man de gjerne kutte ned på ost.

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 10:48   #3
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Sv: Denne osten (Atkins vs. ketolyse)

Aha! Så jeg kan egentlig spise ost uansett diett, så lenge jeg fortsatt går ned i vekt!

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 11:15   #4
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Denne osten (Atkins vs. ketolyse)

NJa. Jeg ville fulgt atkins hvis du først har valgt det. Disse reglene er ikke til uten grunn
Du kan ihvertfall ikke skylde på dietten om du ikke går ned så mye som du ønsker.

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 11:44   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Denne osten (Atkins vs. ketolyse)

Ikke bland filosofier.

Atkins = Atkins

Ketolyse = Ketolyse

Atkins Induksjon er tilnærmet lik Ketolyse, men det er IKKE det samme. Diettene har noe forskjellig oppbygging. Mer karber på Atkins, men noen matvarer man ikke skal ha.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kokosboller, er denne lov på ketolyse? miss_chica Ketolysekuren 9 14-01-09 16:56
Ketolyse, er denne retten lov? (Kjøttdeig, ost og rømme?) Superslimithink Ketolysekuren 3 24-11-08 21:39
Ketolyse og Atkins sma Ketolysekuren 3 27-04-07 00:33
Atkins Pakke I Bokklubben Denne Måned Nille Nyheter / media 1 05-09-04 12:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no