Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Matlei

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-02-09, 12:38   #1
smil!
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
Innlegg: 354
smil! er ny på veien

Matlei

himmel og hav så matlei jeg er nå!!! orker nesten ikke tanken på å spise!! og slettes ikke noe annet enn gerd sine bacon ruller. de klarer jeg i det minste å få i meg!! men ellers er det begrenset hva som frister.. og orker..
sikkert kommet inn i en slik periode hvor alt er bare ikke godt!! lager meg salater av ymse slag hver dag til lunsj.. men orker bare spise halvparten av mengden jeg spiste før!! det frister bare ikke. men det kan likesågodt være rømmedressingen.. kanskje jeg skal driste meg til å spise fetaost med oljen derfra oppi.. aldri vært spesielt glad i fetaost og oljen.. men akkurat nå kunne jeg prøvd kanskje.... jeg er så lei alt som heter mat!! men er ikke slik at det frister med den gamle maten/snopen osv heller!! det er bare generelt null matlyst!!!

noen som har noen gode råd???

__________________



min journal
smil! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 12:55   #2
Everio
Seniormedlem
 
Everio sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 46
Innlegg: 949
Everio har en fantastisk aura rundt segEverio har en fantastisk aura rundt seg

Sv: matlei

Har det igrunnen veldig likt, så jeg har ikke så mange råd desverre. Den generelle matlysten har blitt mye mindre etter at jeg begynte på ketolyse, og de få tingene jeg virkelig har lyst på kan jeg ikke spise.

__________________




Oppstart ketolyse 12.01.09 - oppstart Lindberg 11.03.09- Everio`s journal
Everio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 13:05   #3
Elephanta
Medlem
 
Elephanta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Alder: 45
Innlegg: 140
Elephanta er på en erverdig vei

Sv: matlei

Jeg hadde det sånn som du beskriver for litt siden, jeg ble faktisk kvalm av alt jeg prøvde å spise, så jeg tok pause... Men pausen varte i bare 3 dager, jeg gikk opp 2 kg, og kan ikke beskrive hvor godt det var å starte opp igjen med ketolyse!
Jeg sier ikke at pause er lurt, tvert imot, prøv heller å variere, selv om det kan virke vanskelig. Alle har perioder med dårlig matlyst, så da gjelder det å tenke kreativt, lese kokebøker, oppskrifter her inne, osv. Fikk et tips om å gå i butikken og se om det var noe som fristet i ferskvaredisken; det kan hjelpe litt å slippe å lage maten selv. Ellers spiste jeg en del vafler og lapper da det var på det verste, måtte bare få i meg noe.
Håper du finner litt inspirasjon og at matlysten er tilbake snart!

__________________




Elephanta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver South Beach Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 14:47   #4
smil!
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
Innlegg: 354
smil! er ny på veien

Sv: matlei

tror faktisk jeg skal hive meg over litt pannekaker og rømmegrøt.. iallefall for å prøve noe annet, selv om det slettes ikke frister!
men så er det det at jeg helst vil unngå disse heistad produktene da.. men skal jeg lage vafler eller pannekaker må jeg jo ha syltetøy på !!!!
skal ikke være så lett dette her når man er matlei generelt!!
men sprekke skal jeg ikke! det er helt sikkert!! da får jeg heller lage ostekake eller noe....

__________________



min journal
smil! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 15:00   #5
Everio
Seniormedlem
 
Everio sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 46
Innlegg: 949
Everio har en fantastisk aura rundt segEverio har en fantastisk aura rundt seg

Sv: matlei

Opprinnelig lagt inn av smil!, her.

tror faktisk jeg skal hive meg over litt pannekaker og rømmegrøt.. iallefall for å prøve noe annet, selv om det slettes ikke frister!
men så er det det at jeg helst vil unngå disse heistad produktene da.. men skal jeg lage vafler eller pannekaker må jeg jo ha syltetøy på !!!!
skal ikke være så lett dette her når man er matlei generelt!!
men sprekke skal jeg ikke! det er helt sikkert!! da får jeg heller lage ostekake eller noe....

Jeg laget noen rågode vafler, men tok i endel mindre søtt. Hadde så noen tinte bringebær og skviste dem sammen med litt splenda. Ble bra syltetøy det altså

__________________




Oppstart ketolyse 12.01.09 - oppstart Lindberg 11.03.09- Everio`s journal
Everio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 16:35   #6
Schnupsiii
Medlem
 
Schnupsiii sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 130
Schnupsiii er på en erverdig vei

Sv: matlei

Opprinnelig lagt inn av smil!, her.

tror faktisk jeg skal hive meg over litt pannekaker og rømmegrøt.. iallefall for å prøve noe annet, selv om det slettes ikke frister!
men så er det det at jeg helst vil unngå disse heistad produktene da.. men skal jeg lage vafler eller pannekaker må jeg jo ha syltetøy på !!!!
skal ikke være så lett dette her når man er matlei generelt!!
men sprekke skal jeg ikke! det er helt sikkert!! da får jeg heller lage ostekake eller noe....


Men det er jo så godt med bare meierismør på vaflene!!

__________________
Schnupsiii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 20:18   #7
smil!
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
Innlegg: 354
smil! er ny på veien

Sv: Matlei

ja det er sant! vafler med meierismør på!!
hihi.. men nå har jeg stappet i meg en sjokolade fra sukkerfritt som jeg slettes ikke hadde lyst på! men bare følte for å stappe i meg noe!! men den smakte ikke akkurat godt. så det blir lenge til neste gang kan man si!!
men er så lei av å være matlei nå... og lei av å ha tante rød på besøk i uke etter uke etter uke etter uke....

__________________



min journal
smil! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 20:29   #8
Camz
Medlem
 
Camz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
Camz er på en erverdig vei

Sv: Matlei

Jeg signerer egentlig tråden di jeg også, er temmelig matlei og nå for tiden har det blitt mye mørbradbiff og bearnaisesaus Dette er et eneste omtrent som frister for meg, også ostekaken da

__________________



Delmål 1: 70 kg - oppnådd 25.05.2010
Delmål 2: 65 kg Delmål 3: 60 kg
Camz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse igjen :) Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 22:01   #9
smil!
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
Innlegg: 354
smil! er ny på veien

Sv: Matlei

ja det er stor fare for at det lages en ostekake i løpet av helga.. bare for å få litt annen smak.... men skal også lage rømmegrøt og pannekaker. så da håper jeg det løsner! men egentlig hadde jeg lovt meg selv at jeg ikke skulle spise slik erstatningsmat.. men nå må jeg bare ta ett eller annet!! jeg har ingen planer om å skeie ut på annet vis!!

__________________



min journal
smil! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Matlei! Carisma Dr Lindbergs 12 27-01-11 22:25
Hjelp, er matlei kiril Lavkarbo generelt 5 20-01-09 07:53
matlei snupperella Ketolysekuren 22 22-11-06 09:29
Nå er jeg uttrolig matlei!!! cathrine Induksjonen 7 26-07-04 10:43
matlei joya Dr Lindbergs 2 02-06-04 17:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no