Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

I DAG har jeg

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 02-01-14, 19:24   #676
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Licota, her.

Dagen startet fint med at jeg våknet med mannen ved siden av meg i senga. Det er litt luksus enda, siden vi flyttet sammen kun for noen dager siden.

Heldiggriser!

Jeg har kastet ut jula både på jobben (jada, vi har juletre og full pakke!) og her hos Lille Gubben i dag - nå gjenstår bare jula hjemme hos meg selv...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 02-01-14, 19:50   #677
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Heldiggriser!

Jeg har kastet ut jula både på jobben (jada, vi har juletre og full pakke!) og her hos Lille Gubben i dag - nå gjenstår bare jula hjemme hos meg selv...


Der sier du no! Har bare en liten duk og et miniatyrtre fremme her, det forsvinner i helga. Hehe! Skulle ønske de ryddet bort jula på jobben min også. Pepperkakene står fremdeles fremme!

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad!
Gammel 02-01-14, 20:19   #678
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

I dag har jeg flyttet alle strikkepinner og heklenåler inn i en sånn super
verktøyveske fra Biltema:

http://biltema.no/no/Verktoy/Arbeids...oyveske-20601/



og så har jeg sortert en million rundpinner i plastlommer i 2 små ringpermer..

Så lurt!! Nå vet jeg hva mamma skal få i bursdagsgave, inkludert et bilde av din. .

I dag har jeg tatt metformin for første gang på alt for lenge, noe jeg tydeligvis burde gjort for lenge siden... Har tilbragt en time skjelvende på sofaen med svimmelhet og feberfølelse... Som vanlig når jeg begynner mao.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 02-01-14, 20:24   #679
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Så lurt!! Nå vet jeg hva mamma skal få i bursdagsgave, inkludert et bilde av din. .

I dag har jeg tatt metformin for første gang på alt for lenge, noe jeg tydeligvis burde gjort for lenge siden... Har tilbragt en time skjelvende på sofaen med svimmelhet og feberfølelse... Som vanlig når jeg begynner mao.

:-)

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 03-01-14, 08:00   #680
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I DAG har jeg

siste dag på jobb før ferie
2 uker med sommer og sol

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 03-01-14, 15:09   #681
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av mereo, her.

siste dag på jobb før ferie
2 uker med sommer og sol

Ikke misunnelig i det hele tatt

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 03-01-14, 18:27   #682
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: I DAG har jeg

I dag har jeg fått bekreftet at den leiligheten jeg skal flytte inn i, er klar for innflytting neste helg! Hurra

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad!
Gammel 05-01-14, 12:48   #683
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Ikke misunnelig i det hele tatt

Thailand i januar er skikkelig fælt, kan nevnes at reisefølget (samboeren min) har nå da sovet store deler av dagen siden vi kom til hotellet..... Her blir det liv! Skyldes vel bare fordi han ikke sov på flyet, etc.

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 05-01-14, 13:31   #684
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

-og arvingen vært på tur med trehjulsykkel og lekt i sandkassa. Ikke helt vanlig aktivitet 6. Januar.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-01-14, 14:32   #685
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

allerede pakket kofferten til vi skal Australia, om to måneder.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 05-01-14, 14:34   #686
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Endelig fått tatt i bruk den nye laptopen!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 09-01-14, 18:49   #687
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Klippet håret kort, veeeldig kort.... Og farget det mahogni. Jeg har dessuten kjøpt nytt undertøy; halvpris av halvpris. Sambo vil få hakeslepp når han ser meg.... Av begeistring seff! Nå skal jeg ha en fotpleieseanse. Fotpleieseanser innebærer 1-2 episoder av en serie jeg følger med på, et glass hvitvin og en sånn liten 86% (?) sjokkis. Gottegott.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 09-01-14, 19:28   #688
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Klippet håret kort, veeeldig kort.... Og farget det mahogni. Jeg har dessuten kjøpt nytt undertøy; halvpris av halvpris. Sambo vil få hakeslepp når han ser meg.... Av begeistring seff! Nå skal jeg ha en fotpleieseanse. Fotpleieseanser innebærer 1-2 episoder av en serie jeg følger med på, et glass hvitvin og en sånn liten 86% (?) sjokkis. Gottegott.

Herlig, herlig :-)

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 09-01-14, 20:21   #689
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

I dag har jeg irritert meg over folk.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 09-01-14, 21:25   #690
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

funnet min 85. geocache. Lette i et kvarter uten å finne den, så sikkert lynende smart ut der jeg krabbet rundt ved en sånn strømboks i veikanten med lykta på mobilen og lyste i vei for se om jeg fant noe! Etter å ha lest loggen til cachen tok det meg 2 sekunder å finne den og jeg hadde faktisk hatt hendene på den to ganger mens jeg lette! Og den lå selvfølgelig ikke på bakkenivå...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 30-01-14, 02:03   #691
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I DAG har jeg

I dag har jeg lett etter nøkkelen til loftsboden, der krykkene står. Har bare en kvart fot igjen å gå på av de to, så jeg er litt uelegant på mine tåballer.
Og jeg har vært på røykeavslutning, det var positivt og ok.

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 30-01-14, 17:45   #692
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

I dag har jeg blitt PLAN-fadder!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 02-02-14, 22:12   #693
Humla76
Juniormedlem
 
Humla76 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Nord-Trøndelag
Innlegg: 31
Humla76 er ny på veien

Sv: I DAG har jeg

Gjort: Gjort fjøs for en ny bonde. Blir faste helger der. Men lei meg da jeg ser hvor syke kalvene er pga dårlig klima i fjøset.

Sett: Negativ graviditetstest. Men det er enda noen dager til evnt mensen kommer, så håpet er enda ikke ute.

Sagt: Gitt rapport til bonden etter helga og bedt han om å slå ihjel to kalver som er for syke til å reddes.

Hørt: På katta mi som er veldig til å snakke til meg og Gubben for å når motivet er å få oppmerksomhet.

__________________


Humla76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Normalt LCHF
Gammel 13-02-14, 04:39   #694
Camilla82
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 208
Camilla82 er ny på veien

Sv: I DAG har jeg

-gjort : Vært i møte på jobben og levert sykemelding. Fått feber. Saumfart dette forumet, da jeg skal starte med lavkarbo igjen

__________________
Mamma til to gutter 05 og 08

Camilla82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på lavkarbo :)
Gammel 13-02-14, 09:13   #695
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

I dag har jeg flyttet alle strikkepinner og heklenåler inn i en sånn super
verktøyveske fra Biltema:

http://biltema.no/no/Verktoy/Arbeids...oyveske-20601/



og så har jeg sortert en million rundpinner i plastlommer i 2 små ringpermer..

I tillegg har jeg fått somla meg til legen og fått ny B12-sprøyte + en tur til frisøren.. + gjort et kupp på vedbriketter for 10 kroner pakka hos Europris

Føler seg veldig fornøyd med innsatsen

Haha, du aner ikke hvor mange ganger jeg har sendt mamma inn til Biltema for å kjøpe den, og hun har kommet ut igjen uten fordi den, takket være strikkere, er helt utsolgt. Hun ville kjøpe den i bursdagsgave til meg... som var forrige måned.

Den er jo så lur! *strikkeentusiasme*

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 13-02-14, 09:13   #696
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

(eller i går egentlig) blitt foreldreutvalgsrepresentant i barnehagen

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 07-03-14, 22:58   #697
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

I dag har jeg kasta bort 90 minutter av livet mitt på å se ... "90 minutter".

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 08-03-14, 21:22   #698
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

I dag har jeg funnet ut hvorfor kalkun aldri slo an som julemiddagen i Norge... Størrelsen! Junior observerte en spurv som lå død på bakken og konstaterte: se på kalkunen har krasja a mamma!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 08-03-14, 22:59   #699
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

I dag har jeg funnet ut hvorfor kalkun aldri slo an som julemiddagen i Norge... Størrelsen! Junior observerte en spurv som lå død på bakken og konstaterte: se på kalkunen har krasja a mamma!

unger er herlige!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 09-03-14, 01:28   #700
Camilla82
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 208
Camilla82 er ny på veien

Sv: I DAG har jeg

I dag har jeg ryddet masse i kjelleren

__________________
Mamma til to gutter 05 og 08

Camilla82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på lavkarbo :)
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no