Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

NÅ begynner virkelig ting å skje!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-06, 18:49   #26
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: NÅ begynner virkelig ting å skje!

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves, min gode mann. Vi har byttet form denne uka vi...Nå er det jeg som er helt elendig.

  Svar med sitat
Gammel 03-02-06, 18:50   #27
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: NÅ begynner virkelig ting å skje!

Huff, stakkars deg.
Det er nok fordi du har vært syk, kroppen må hente seg inn igjen og det er nok ikke smertefritt på et slikt kosthold. Spis mye fett, så går det nok fortere over.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-02-06, 18:52   #28
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: NÅ begynner virkelig ting å skje!

Ops beklager, Albertine, nå leste jeg jo journalen din! Krysser fingrene for deg! Håper det går fort over, kjipt å ha det sånn!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-02-06, 18:57   #29
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: NÅ begynner virkelig ting å skje!

HAR VÆRT syk? *snøft*
Dessuten så spiser jeg masse fett (i forhold til alt det andre), bare i mindre mengder. For tenk!

  Svar med sitat
Gammel 03-02-06, 19:02   #30
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: NÅ begynner virkelig ting å skje!

Hehe. Jeg mente ER syk, jeg hadde fått for meg at du hadde blitt bedre av en eller annen grunn. Dumt jeg tok feil, at du ikke sitter og strutter av energi og friskhet nå.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-02-06, 19:02   #31
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: NÅ begynner virkelig ting å skje!

  Svar med sitat
Gammel 03-02-06, 19:53   #32
Miroslav
Medlem
 
Miroslav sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Los Angeles
Alder: 52
Innlegg: 98
Miroslav er ny på veien

Sv: NÅ begynner virkelig ting å skje!

Jeg runder 14 dager paa en mild variant av denne dietten i morgen. Med mild mener jeg at jeg ikke bryr meg om maaletall for fett og protein i det hele tatt. Grunnen er at jeg vet at det vil fungere utrolig daarlig for meg, jeg ville rett og slett ikke giddet en slik diett, i steden spiser jeg bare det jeg vil saa lenge det er nesten komplett karbohydratfritt. Jeg gjetter paa at jeg til vanlig ligger paa mellom 0 og 15 karbohydrater i loepet av en dag.

Formen har vaert snodi disse ukene, trodde jeg hold paa aa bli syk, hadde hodepine, fikk noen rare skjelvefornemmelser i musklene innemellom, men de siste to dagene har formet vaert flott. Om jeg ikke strutter av energi saa sitter jeg ogsaa med en trang til aa komme meg opp fra stolen aa loepe litt I tillegg er jeg mye varmere, bruker ikke langermet genser paa jobben lenger, noe som var paakrevet for en uke siden. Etter utflytting til USA har jeg slitt veldig med halsbrann og sure oppstoet, noe jeg har mistenkt maten jeg spiste for lenge (halsbrannmedisiner er big business her), men disse plagene er helt borte naa. I tillegg har jeg gaatt ned minst 4 kilo paa disse to ukene. Jeg er meget fornoeyd

Miroslav er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-02-06, 19:56   #33
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: NÅ begynner virkelig ting å skje!

Opprinnelig lagt inn av Miroslav

Jeg runder 14 dager paa en mild variant av denne dietten i morgen. Med mild mener jeg at jeg ikke bryr meg om maaletall for fett og protein i det hele tatt. Grunnen er at jeg vet at det vil fungere utrolig daarlig for meg, jeg ville rett og slett ikke giddet en slik diett, i steden spiser jeg bare det jeg vil saa lenge det er nesten komplett karbohydratfritt. Jeg gjetter paa at jeg til vanlig ligger paa mellom 0 og 15 karbohydrater i loepet av en dag.

Formen har vaert snodi disse ukene, trodde jeg hold paa aa bli syk, hadde hodepine, fikk noen rare skjelvefornemmelser i musklene innemellom, men de siste to dagene har formet vaert flott. Om jeg ikke strutter av energi saa sitter jeg ogsaa med en trang til aa komme meg opp fra stolen aa loepe litt I tillegg er jeg mye varmere, bruker ikke langermet genser paa jobben lenger, noe som var paakrevet for en uke siden. Etter utflytting til USA har jeg slitt veldig med halsbrann og sure oppstoet, noe jeg har mistenkt maten jeg spiste for lenge (halsbrannmedisiner er big business her), men disse plagene er helt borte naa. I tillegg har jeg gaatt ned minst 4 kilo paa disse to ukene. Jeg er meget fornoeyd

Kjempebra!! Jeg kjenner meg veldig igjen i de abstinens-symptomene dine. Endelig er jeg kvitt dem! Jeg hadde også mye halsbrann, og det forsvant etter 2 dager.
Skaldeman nevner også denne varmen! Han var jo i Oslo for en måned siden, og da skrev han at han kunne gå i tynn genser ute på Karl Johan, mens andre gikk med lue, votter og tykke jakker (om jeg skjønte svensken hans da hehe). Men det stemmer nok at dette kostholdet får kroppen til å regulere seg mye bedre ja.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ting jeg vil lære mere om! mofe Generell diskusjon 11 13-03-05 16:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no