Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ikke matlyst for tiden ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-08-08, 00:23   #1
Sense
Medlem
 
Sense sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 124
Sense er ny på veien

Ikke matlyst for tiden ...

....men fortsetter heldigvis å gå nedover....enda... Leste et sted at det er vanlig å oppleve dette fordi den maten vi faktisk spiser metter såpass godt. Dere som spiser relativt lite, når kom denne endringen? Jeg er litt nervøs, fordi jeg på langt nær får i meg 15 karbs pr. dag nå...

__________________
Sense er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 09:48   #2
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 45
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Ikke matlyst for tiden...

Hadde en periode på denne tiden i fjor jeg også. Både pga det du beskriver og pga varmen. Opplever det samme nå, er jo ikke på kur lenger, men allikevel skal jeg jo spise riktig og det er ikke like lett når man mister matlysten i varmen.

Prøv å få i deg litt av både grønnsaker og fett, feks cocosa i den perioden du er matlei i allefall. Gomle litt grønnsaker som snacks, eller surr det lett i smør. Lag enkle retter med strimlet kjøtt og grønnsaker. Dette har reddet mg flere ganger i allefall... Men det som er fint på denne kuren er jo at man kan spise når man er sulten, man ødelegger ikke med noen dager med litt mindre enn andre...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 09:56   #3
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Ikke matlyst for tiden...

Noe av poenget med dietten er at man ikke blir så ofte sulten. Jeg spiser stort sett 2 måltider om dagen, av og til 3. Tror det er viktig at du får i deg nok karbohydrater. Det skal ikke så mye til å komme opp i 15 til dagen. F.eks litt paprika eller løk gir fort litt karber. Lykke til.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 14:47   #4
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Ikke matlyst for tiden ...

Jeg har nå gått 11 uker på kuren og sliter 5 av 7 dager med å komme opp i 15 gr karbs. Spiser to, maks tre måltider for dagen men klarer det likevel ikke. Gikk bedre ibegynnelsen, men nå er jeg litt matlei og det eneste jeg orker er omtrent hamburger med salat. Men i dag skal jeg lage kylling med grønnsaker og fett. Det er bestemt

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 09:25   #5
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Ikke matlyst for tiden ...

Hvis du liker sjokolade er cocosasjokolade en deilig måte både til å få inn litt karbohydrater og godt fett.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp - blitt syk og ingen matlyst Ruska Induksjonen 7 27-01-11 10:25
Dårlig matlyst Sukkerbit Spørsmål og svar 4 02-12-07 20:21
Liten matlyst i varmen mam Lavkarbo generelt 3 07-06-07 11:03
Null matlyst? Smula Ketolysekuren 8 05-05-07 21:13
Metformin og matlyst... jeef-micro Lavkarbo generelt 12 07-11-05 11:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no