Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Landlord

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-11-11, 15:16   #1
berut
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Vestfold
Innlegg: 25
berut er på en erverdig vei

Landlord

Hei. Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg får kjøpt Landlord tomatbokser hen? Bruker ganske mye av disse, men syns det er litt for mye karb.

berut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 15:18   #2
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Landlord

Landlord får du på Rema 1000. Men jeg lurer på om tomatboksene nå bare er merket med Rema 1000.. Kanskje? Noen andre som vet?

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 15:21   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Landlord

Landlord har vært å få kjøpt på Rema 1000.
Nå er navnet byttet ut med Rema1000

Og bl.a tomater på boks har doblet karbehinnhold i forhold til det som stod på Landlords.
Antageligvis riktig nå. Andre Landlord produkter var merka feil ( med for lite karbeinnhold)

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 15:22   #4
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Landlord

Helt riktig som det sies over her - landlord har blitt til Rema 1000, og karbinnholdet er endret - det har vært feilaktig lavt tidligere - desverre.

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 17:34   #5
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Landlord

har det vært feilmerka???jeg som hamstra inn på landlord overalt jeg var når jeg fikk vite dem holdt på å bytte hehe

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 20:19   #6
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Landlord

Det er helt ulogisk at et merke skal ha et annet karb innhold enn et annet vist innhodlet er det samme. Jeg har alltid trodd at landlord var feil merket fordi det stemte ikke sammenlignet med andre..

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 21:25   #7
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Landlord

Ja, hvis det er store forskjeller så. Men nøtter har litt forskjellig innhold litt ettersom hvor de er dyrket etc. Det er nesten utrolig at noen har vært så lite nøye at de har skrevet feil. Det er/var feil på røkelaks også. Det manglet et ett-tall så det sto at det var 8 g fett og ikke 18.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 23:35   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Landlord

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Det er helt ulogisk at et merke skal ha et annet karb innhold enn et annet vist innhodlet er det samme. Jeg har alltid trodd at landlord var feil merket fordi det stemte ikke sammenlignet med andre..

Tja, det kan jo komme an på om det er blandet ut med vann f.eks.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 12:17   #9
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Landlord

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Tja, det kan jo komme an på om det er blandet ut med vann f.eks.

Riktig det, men nå har jeg sammenlignet og de var ganske like i vann/tomat innhold

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Svar

Emneord
bokstomater, landlord


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Landlord grønnsakgrateng Monen Spørsmål om matvarer og oppskrifter 14 19-09-11 17:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no