Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Hva leser du nå?

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 01-08-13, 16:53   #801
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Lewis reise av Per Olov Enquist.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 02-08-13, 10:43   #802
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Hva leser du nå?

Indias datter snart ferdig lest. Nyydelig bok Minner meg veldig om Balansekunst.
Så blir det Barnepikene som ligger for tur

__________________
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish
Gammel 02-08-13, 12:14   #803
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Carisma: Takk for at du anbefalte Theorin til meg Skal begynne på Sankta Psyko snart, men etter det er jeg tom. Har du flere forslag?

Leser forøvrig "Hundreåringen som klatret ut av vinduet og forsvant" av Jonas Jonassen(?)

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 02-08-13, 13:16   #804
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Akkurat ferdig med "Lavendelhagen" av Lucinda Riley. Nydelig!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 03-08-13, 09:48   #805
kaffedamen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 153
kaffedamen er ny på veien

Sv: Hva leser du nå?

Nattefokk av Theorin. Syns ikke den er like god som Skumringstimen, men ok.

kaffedamen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketose
Gammel 03-08-13, 13:31   #806
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

For tida går det mye i Tassen-bøkene.... Tassen på stranden er definitiv ikke det samme som Kafka på stranden!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 07-08-13, 22:56   #807
glitter80
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: vestlandet
Innlegg: 157
glitter80 er ny på veien

Sv: Hva leser du nå?

Honningfellen av Unni Lindell. Har nettopp lest Jørn Lier Horst sin " jakthundene". Gode bøker. Den neste blir Jo Nesbø " politi"

__________________
If you can dream it, you can do it



glitter80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo
Gammel 07-08-13, 23:07   #808
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Blitt anbefalt og anskaffet Flink Pike av Gillian Flynn. Mangler bare å få begynt på den....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 07-08-13, 23:11   #809
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Hva leser du nå?

The Happines Project

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert
Gammel 07-08-13, 23:13   #810
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

"Managing PCOS for Dummies"

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 08-08-13, 08:41   #811
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå?

Dead ever after av Charlaine Harris. Siste boka om Sookie.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 15-08-13, 07:54   #812
Cho
Støttemedlem
 
Cho sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 18.130
Cho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Vannmelonen av Mery Keys

__________________
Cho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingenting
Gammel 15-08-13, 09:54   #813
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå?

Akkurat ferdig med Miss Peregrine's home for peculiar children. Begynt på The Old man and the sea.

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 17-08-13, 22:12   #814
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå?

Er i innspurten av Stalins Kyr av Sofi Oksanen og beveger meg saaakte gjennom The Fall of Hyperion av Dan Simmons.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 22-08-13, 07:57   #815
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Leser forøvrig "Hundreåringen som klatret ut av vinduet og forsvant" av Jonas Jonassen(?)

Jeg fikk rare blikk på legekontoret da jeg leste den og lo høyt!

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 22-08-13, 13:57   #816
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av mereo, her.

Jeg fikk rare blikk på legekontoret da jeg leste den og lo høyt!

Haha, den er jo råbra

Nå leser jeg Gravlunden i Praha

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 22-08-13, 14:00   #817
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Akkurat ferdig med (lydboka) Den elskelige Giftbalndersken av Aato Paasilinna. Helt grei, men jeg får ikke helt taket på han jeg.... Flere har skrytt bøkene hans opp i skyene og sambo er kjemepefan, men jeg er mer sånn "nja...". Er "hundreåringen..." i samme stil? Fikk inntrykk av det da jeg begynte på den, så jeg kom liksom aldri helt i gang.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-08-13, 19:44   #818
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Nå leser jeg Gravlunden i Praha

Den leste jeg faktisk da jeg var i Praha. Uten at den handler så mye om byen, forsåvidt.

Akkurat nå har jeg brukt noen dager på å male en svær bokhylle, og underholdt meg med Joyland av Stephen King på lydbok.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 22-08-13, 20:50   #819
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Carisma: aaner ikke. Aldri lest noe av ham.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 22-08-13, 20:54   #820
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Denne sommeren har jeg underholdt meg selv med husmorporrrrrrrno. Lest alle Fifty shades og er nå snart ferdig med andre bind i Crossfire. Og jeg skal stå fram og si det: Jeg likte alle bøkene! Men jeg synes forfatterene rota seg godt bort innimellom, da...
Så mye erotikk var det jo heller ikke i Fifty Shades. Det går mer på det psykologiske spillet, synes jeg. Og det var mye spenning store deler av bøkene.

Skulle begynne på Politi i går, men gubben har for en gangs skyld rydda og den er vekk.
Håper den kommer fram snart, så jeg rekker å lese den før lånetida går ut...

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 22-08-13, 21:28   #821
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Boka: Endelig røykfri ligger klar

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 22-08-13, 21:50   #822
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Akkurat ferdig med (lydboka) Den elskelige Giftbalndersken av Aato Paasilinna. Helt grei, men jeg får ikke helt taket på han jeg.... Flere har skrytt bøkene hans opp i skyene og sambo er kjemepefan, men jeg er mer sånn "nja...". Er "hundreåringen..." i samme stil? Fikk inntrykk av det da jeg begynte på den, så jeg kom liksom aldri helt i gang.

Jeg er helt enig med deg og har samme oppfatning av både Paasilina, Hundreåringen og Erlend Loe. Jeg ser humoren i bøkene og skjønner at en del synes det er morsomt, men det fenger rett og slett ikke meg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 23-08-13, 13:55   #823
Cuddy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2013
Hvor: Grimstad
Innlegg: 41
Cuddy er på en erverdig vei

Sv: Hva leser du nå?

Sandmannen av Lars Kepler.

Elsker Kepler bøkene

__________________


Cuddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 23-08-13, 14:49   #824
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Boka: Endelig røykfri ligger klar

Blir en krim istedet

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 31-08-13, 19:16   #825
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Politi.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no