Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Six pack på lchf?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-12-13, 23:38   #1
Larkollen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 159
Larkollen er ny på veien

Six pack på lchf?

Hei igjen, nå maser jeg igjen!
Jeg ser flere skriver og i enkelte bøker står det at man når sin idealvekt og da stopper det opp.. Betyr dette teknisk sett at du ikke vil kunne få fram sixpacken på lchf? Da har man jo i utgangspunktet VELDIG lav fettprosent! ( godt under normal bmi)bare lurer altså.. Kan man bli skikkelig markert hvis man holder på lenge nok?

__________________
Jeg ønsker å være den beste versjonen av meg selv
Larkollen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf igjen- nå blir det en livsstil! Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 10:26   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Six pack på lchf?

Opprinnelig lagt inn av Larkollen, her.

Hei igjen, nå maser jeg igjen!
Jeg ser flere skriver og i enkelte bøker står det at man når sin idealvekt og da stopper det opp.. Betyr dette teknisk sett at du ikke vil kunne få fram sixpacken på lchf? Da har man jo i utgangspunktet VELDIG lav fettprosent! ( godt under normal bmi)bare lurer altså.. Kan man bli skikkelig markert hvis man holder på lenge nok?

Ja

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 18:12   #3
Larkollen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 159
Larkollen er ny på veien
Smile

Sv: Six pack på lchf?

Kjekt å vite takk takk

__________________
Jeg ønsker å være den beste versjonen av meg selv
Larkollen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf igjen- nå blir det en livsstil! Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 00:43   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Six pack på lchf?

Lchf fordriver jo vann fra kroppen, vannsamling er ofte et større problem enn fett når det gjelder å få definerte muskler.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 09:04   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Six pack på lchf?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Lchf fordriver jo vann fra kroppen, vannsamling er ofte et større problem enn fett når det gjelder å få definerte muskler.

Først må man jo langt ned i fettprosent.. I hvertfall når det gjelder magemuskler.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 18:32   #6
Larkollen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 159
Larkollen er ny på veien

Sv: Six pack på lchf?

Helt riktig nellie, som kvinne må man under 17% fett for å se dem! De som står på scenen i Fitness er nedi 10-12%! Ikke sunt og ikke et mål men 18% hadde vært moro!

__________________
Jeg ønsker å være den beste versjonen av meg selv
Larkollen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf igjen- nå blir det en livsstil! Svar med sitat
Gammel 16-12-13, 12:39   #7
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Six pack på lchf?

Musklenes fasong og fordelingen av fett har også mye å si for om sixpacken synes. Jeg er dame, og har en fettprosent på mellom 25 og 30. Musklene mine er store og definerte, og sixpacken kan skimtes, selv med såpass høy fettprosent. Dette er genetisk, tror jeg, siden jeg ikke er spesielt glad i å trene

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 16-12-13, 12:45   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Six pack på lchf?

Ja, det er genetisk hvor mye den synes. Kristine Weber f.eks får ikke "ordentlig" sixpack uansett fettprosent. Selv i kokurranseform. (Sier hun selv.)

Alle har vi magemuskler under der et sted, men generelt må man langt ned i fettprosent. Man kan jo ha en fettprosent på magen og en helt annen på underkroppen. Spørs helt hvordan fettet fordeler seg.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det noen som vi begynne på 30days shread / 6 weeks 6 pack? nisse Ketolysekuren 2 10-08-11 14:57
Jillian Michaels 6 week six-pack. EFFEKTIV magetrening! Victory Trening 2 01-05-11 20:35
Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack Idarull Trening 15 23-01-11 14:32
Ny på LCHF Virgo2 Generell diskusjon 6 26-01-10 21:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no