Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Julistarternes veietråd!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-11-10, 12:18   #376
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Julistarternes veietråd!

Hurra for Pruttilutten min... og alle andre. Stå på!

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 12:26   #377
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Ned på 93,1 fra stillestående 94-tall siste tre(!!) uker.
-18 kg p0å 18 uker, cirka. Det er finfint.

Gratulerer så mye

Vel folkens...etter mange, mange uker uten noe forum kontakt og etter en 4 ukers besøk fra famile i USA er jeg hverken i ketose eller i noe kjempe form i det hele tatt... Jeg er tilbake på fullt på jobb og det tar sit...(sp? - kanskje 2 tt?)

Jeg har ikke gått opp mer enn 300-400 gram i alle den tid så det er noe, men cm har pøst på...alt er trangt! Jeg skal ikke begynne å klage fra dag 1 - det er mer at jeg ville bare hilse igjen og jeg håper å suge litt optimisme til meg fra dere

Hvis noen har noen gode tips ang hvordan jeg kommer i ketose igjen vil jeg gjerne høre det, jeg har glemt absolute alt og jeg finner ingenting å spise enn bacon og egg....eller ost.

Ellers en STORE TAKK til min lille Pruttilutt...det er dine innleggene som kommer til min mailbox som holdte meg oppe...kjempe klem

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 12:56   #378
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Dere to, altså ...

Debbie, jeg har savnet deg! Masse! I går skrev jeg om deg i dagboka mi, for jeg hadde håpet at du skulle dukke opp igjen. Og jeg vil jo ikke mase... Man lever jo hver sine liv bak disse ketolyseskikkelsene våre, og det er ikke alltid ting er like lett.

Jeg håper, likevel, at du har fått litt motivasjon nå som du kjenner cm kommer tilbake, at du vil ha dem av og at du vil fortsette kampen om bedre liv og helse. Det er jo derfor vi er her, sant?

Jeg vet at du klarer komme deg i ketose igjen, og at du finner "guts" til å "jump back on the horse"

Nå vet du i alle fall at jeg er her, og både på epost og privatmail og alt! Vi to, Debbie, vi går hånd i hånd

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 13:08   #379
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Julistarternes veietråd!

Hmmmm... hvis dere går hånd i hånd, så betyr det jo at det er en hånd ledig på hver side. Kan holde litt jeg også

Kom igjen Debz. Dette klarer du. Les boka igjen om nødvendig. Bacon og egg får bli en begynnelse. Lag litt taco kanskje? Grøt? En flott salat med ost og olje? Ketolysepizza? Og om du er sånn bakefantast, så skryter jo alle av hvor gode disse Oopsie-rolls'ene er. Snart er du back on track.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 13:11   #380
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Ja, og en annen ting som er godt er tacopizza! Mine minipizza, feit som bare det! Og smørgrøten til Gerd er bare.... ja, den er på lik linje med mormors...!

Nissemann; klart, vi har alltid en hånd ledig

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 13:28   #381
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Julistarternes veietråd!

*holder lanken til Pruttilutten*

Mulig jeg må prøve denne grøten som du skryter sånn av

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 14:26   #382
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Takk, dere har fått meg til å smile igjen og det er "half the battle"... lol. Alle de tingene dere foreslå er kjempe godt og de er ting jeg lager til middag (unntatt grøt...det klarer jeg ikke dessverre) Jeg spiser stort sett salat på jobb - det er mest noe fort jeg mangler. Ingen tid å lage frokost så jeg spiser pålegg på jobb...men det er jo fett fritt. På kvelden blir jeg sinnssykt kjesken men jeg vet det er en overgang. Uansett, det er jo lissom ingenting å bare gå ut og ta....sukk. Damn utskeielse!! hehe

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 07:57   #383
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Nesten en liten nedtur på vekta i går... tendensen holder seg, det går nedover, men jaggu bare såvidt denne gangen. - 0,1 siden forrige søndag...

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 09:59   #384
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Ned på 93,1 fra stillestående 94-tall siste tre(!!) uker.
-18 kg p0å 18 uker, cirka. Det er finfint.

Fin tendens her, faktisk. Etter flatfyll, lapskaus og uendelig mange besøk i godterskåla, så er det nedgang fra 93,1 til 92,2.
I går, dehydrert og bakfull, 91,1. Hihi. Det var et deilig syn, men håper det er under bedre omstendigheter neste gang

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 18:46   #385
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes veietråd!

Veiedag igjen idag, og vekta viser 103,5. Dæven, jeg er fornøyd, altså!!
Har hatt en "skeie-ut-uke" og har virkelig kooooost meg med julerelatert snadder. Gløgg, peppernøtter, risgrøt og tilogmed marsipangris! Likevel har vekta gått ned, hvilket jo tyder på at jeg har vært flink sånn ellers.

I morgen går ferden til (forhåpentligvis) solfylte Fuerteventura for 2 uker. Jeg vet det blir langt mer vrient å holde seg unna såkalt "fy-mat" der nede, men det får så bare være. Motivasjonen for å fortsette den gode trenden jeg har klart å opprettholde til nå siden oppstart er virkelig på topp!
Om jeg ikke veier mer enn 2 kg mer tre dager etter at jeg er hjemme igjen skal jeg virkelig ikke klage, altså. Om jeg klarer å holde meg på nåværende vekt er det intet mindre enn fantastisk.

Det blir mye trening i løpet av denne ferien, noe jeg håper kan bidra til å stramme opp litt her og der. Oj, som jeg gleder meg. Selv med flyskrekk!!!

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 18:56   #386
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

3dje uka med relativt stabil vekt nå.... vil jo ned under tresifret, men ser ut som om det lar vente på seg. 100,5 i dag... opp 200g siden forrige søndag.

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 19:43   #387
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Julistarternes veietråd!

dæven som dere har gått ned i vekt.. Så motiverende!!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 22:16   #388
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Har vært på sjokkiskjøret hele uka, eksamen på tirsdag, så det blir ikke bedre denne uka heller :P Veiedag i morgen sløyfes!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 08:44   #389
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Nytt tall: 91,9 :P

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 08:19   #390
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Kjempebra Pruttilutt Jobber hardt for å ta deg igjen...

Skal til syden på fredag - lurer på hvordan lavkarbotilbudet er på supermarkedet ved hotellet vi skal bo på. Har ikke tenkt å la meg lede ut i fristelser nei. Heldigvis en leilighet med kjøkken, så jeg kan lage mat selv, og slipper å gå ut å spise hver gang.

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 20:38   #391
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Nytt tall: 91,9 :P

Du è så flink min kjææære Pruttilutt! Heltinnen miiin!!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 19-12-10, 12:08   #392
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Woohooooo!!!
*danse gledesdans*

Etter en herlig uke på Gran Canaria med div. utskeielser som kanariske poteter med mojo-saus, masse deilig mat med chips, ris, herlige sauser osv. tenkte jeg at dette må da gjøre utslag på vekta... og i negativ retning.

Var derfor spent når jeg gikk på vekta i dag, og ble hoppende glad når jeg så den viste 99,5!! Under 100 !! For første gang på minst 14 år tenker jeg

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-12-10, 13:59   #393
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Er på GC nå, og jeg har ikke funnet noe som er tilnærmet lavkarbo, så her går det i kvalme, svimmelhet, hete og sukkerkicks. Tipper jeg ikke skal veie meg før 1. nyttårsdag, altså!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 19-12-10, 18:47   #394
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Hvor på øya er du da??

Mye lavkarbo - men du må nok kjøpe og lage selv

Spise ute er vrient om du skal holde deg til lavkarbo ja... Vi var i Puerto Rico en uke, varmt og godt var det, mye gåing opp og ned bakker

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 12:53   #395
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Er i Puerto Rico selv Bor oppi fjellskråningen på Rocamar. Har på en måte tatt litt ferie, av mange grunner. Blir på'an igjen på torsdag, kan jeg forsikre om. Ser fram til sukkerabstinenser på julaften, men det får være lærepengen.
Kan skrive litt mer om hvorfor jeg har tatt helt av på karboen når jeg er kommet hjem - har et prosjekt på gang

I dag plasker det virkelig ned, så det spilles kort innomhus. Senere blir det britisk spa, og i morgen er det marked.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 22:13   #396
Fluffy79
Juniormedlem
 
Fluffy79 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 27
Fluffy79 er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Hallo! Har ikke sett denne tråden før jeg. Men så har jeg ikke vært så veldig aktiv heller da.

Jeg startet 26. Juli med en startvekt på hele 114,4 kg...
Gikk ned 5,5 kg første uka.
veiedag mandag.
mandag 20.12 sier vekta 80.5 kg
Så har til nå gått ned 34 kg. Dette går virkelig unna. Jeg hadde ikke ventet at det skulle gå så fort. Men det går jo ikke like fort lenger selvsagt, men går hvertfall nedover.
Er jo så mange fine oppskrifter her inne, så det er mye godt og kose seg med.
Mitt mål er 70 kg.

__________________


Fluffy79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 22:24   #397
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Fluffy79, her.

Hallo! Har ikke sett denne tråden før jeg. Men så har jeg ikke vært så veldig aktiv heller da.

Jeg startet 26. Juli med en startvekt på hele 114,4 kg...
Gikk ned 5,5 kg første uka.
veiedag mandag.
mandag 20.12 sier vekta 80.5 kg
Så har til nå gått ned 34 kg. Dette går virkelig unna. Jeg hadde ikke ventet at det skulle gå så fort. Men det går jo ikke like fort lenger selvsagt, men går hvertfall nedover.
Er jo så mange fine oppskrifter her inne, så det er mye godt og kose seg med.
Mitt mål er 70 kg.

For et resultat da ,Gratulere med stor nedgang. Hva spiser å drikker du da jeg bare spørr. Men utrrolig flink har du vært da Hurra

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 22:50   #398
Fluffy79
Juniormedlem
 
Fluffy79 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 27
Fluffy79 er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

For et resultat da ,Gratulere med stor nedgang. Hva spiser å drikker du da jeg bare spørr. Men utrrolig flink har du vært da Hurra

Takk takk! Jobber på en kafe og får mange kommentarer fra folk som nesten ikke kjenner meg igjen lenger. Veldig moro og motiverende da!
Spiser og koser meg med mye godt jeg.
En vanlig dag kan feks se slik ut: frokost: 2 av nannas supergode knekkebrød med smør eller majones noe kjøttpålegg eller ost.Spiser 3 innimellom om jeg er veldig sulten.
Lunsj: salat med kylling, bacon, egg. pesto og rømmedressing..har stort utvalg på jobben så er heldig sånn..
Middag: Noe kylling eller annen kjøtt eller fisk. med brokkoli/blomkålmos eller "jukseris".
På kvelden hender det jeg spiser litt baconsvor, eller et knekkebrød igjen..
Spiser veldig variert synes jeg og går aldri sulten. Trener en del oxo da. Sykler en time foran tv ca 4 ganger i uka og rocker med rockering
Trener sirkeltrening et par ganger i uka oxo.
Drikker stort sett vann, men kunne nok drukket mer av det.
Pepsi max eller grans julebrus uten sukker i helga

__________________


Fluffy79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 23:04   #399
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Fluffy79, her.

Takk takk! Jobber på en kafe og får mange kommentarer fra folk som nesten ikke kjenner meg igjen lenger. Veldig moro og motiverende da!
Spiser og koser meg med mye godt jeg.
En vanlig dag kan feks se slik ut: frokost: 2 av nannas supergode knekkebrød med smør eller majones noe kjøttpålegg eller ost.Spiser 3 innimellom om jeg er veldig sulten.
Lunsj: salat med kylling, bacon, egg. pesto og rømmedressing..har stort utvalg på jobben så er heldig sånn..
Middag: Noe kylling eller annen kjøtt eller fisk. med brokkoli/blomkålmos eller "jukseris".
På kvelden hender det jeg spiser litt baconsvor, eller et knekkebrød igjen..
Spiser veldig variert synes jeg og går aldri sulten. Trener en del oxo da. Sykler en time foran tv ca 4 ganger i uka og rocker med rockering
Trener sirkeltrening et par ganger i uka oxo.
Drikker stort sett vann, men kunne nok drukket mer av det.
Pepsi max eller grans julebrus uten sukker i helga

for godt resultat da, Bøyer meg i støvet for den vektnedgangen du har hatt ja. Stå på videre så er du snart i mål du

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 23:12   #400
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Fluffy79, her.

Hallo! Har ikke sett denne tråden før jeg. Men så har jeg ikke vært så veldig aktiv heller da.

Jeg startet 26. Juli med en startvekt på hele 114,4 kg...
Gikk ned 5,5 kg første uka.
veiedag mandag.
mandag 20.12 sier vekta 80.5 kg
Så har til nå gått ned 34 kg. Dette går virkelig unna. Jeg hadde ikke ventet at det skulle gå så fort. Men det går jo ikke like fort lenger selvsagt, men går hvertfall nedover.
Er jo så mange fine oppskrifter her inne, så det er mye godt og kose seg med.
Mitt mål er 70 kg.

Mein got!

Gratulerer!

__________________


Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veietråd for 30+gruppen Supramundane Mer enn 30 kg overvekt 2235 17-03-15 20:38
Julistarternes tråd Mizzme Ketolysekuren 326 26-07-11 19:31
Lørdag-veietråd supha Fysisk og mental helse 2 09-06-10 23:49
~ Juli - veietråd ~ Frk.Sunshine Ketolysekuren 91 08-02-10 09:23
Veietråd Lil@ Mer enn 30 kg overvekt 1 02-07-07 00:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no