Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Lurer på...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-11-10, 09:17   #1
Froskeprinsessen
Medlem
 
Froskeprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sandefjord
Innlegg: 58
Froskeprinsessen er på en erverdig vei

Lurer på...

dette camp kilo pulveret som blir reklamert for over på denne siden, er det noe dere anbefaler? høres jo helt vilt ut vis det funker..
og hvor får jeg kjøpt denne essensen til å lage hjemmelager bearnasesaus?
og i superdressingen du får kjøpt på rema 1000 står det ikke hva den inneholder. men sikkert full av stæsj vi ikke trenger å spise akkurat nå.. to alikevel en liten teskje forleden bare for smakens skyld. tror dere at det blir heltfeil? det var jo så lite

Froskeprinsessen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 09:32   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lurer på...

Så og si alt som høres for godt ut til å være sant, er som regel det!
Her er en tråd om det!

kjøper jeg på Meny!

Bittelitt en sjelden gang er ikke det som blir helt feil! Men ofte finnes det like gode eller bedre lavkarbo- varianter! Hvilken dressing er det du mener?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 09:35   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Lurer på...

Aner ikke hav slags pulver du snakker om, men om du har sett det i disse reklamene øverst på siden her, så er det tilfeldige reklamer og har ingen sammenheng med forumet annet enn at det er en måte å få reklameinntekter for å drifte forumet, reklamene varierer og er helt automatiske og har sjelden sammenheng med lavkarbo.no

Vet noen bruker denne dressingen fra Rema 1000, mener noen sendte mail og fikk beskjed om at karboinnhold i deres dressinger(salatmesteren) var 0-2g karbo/100g. Jeg bruker de når jeg en sjeldens gang bruker dressing på flaske.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 13:00   #4
Froskeprinsessen
Medlem
 
Froskeprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sandefjord
Innlegg: 58
Froskeprinsessen er på en erverdig vei

Sv: Lurer på...

De hvite store flaskene på rema. de er fra Kanda. og heter super dressing. de har også bearnaise saus og remulade og slikt. de er veldig gode

Froskeprinsessen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 13:06   #5
Froskeprinsessen
Medlem
 
Froskeprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sandefjord
Innlegg: 58
Froskeprinsessen er på en erverdig vei

Sv: Lurer på...

Campkilo Kickstart ketose-diett er starten på et lettere liv!




Campkilo Kickstart ketose-diett er starten på et lettere liv!

Med CampKilo Kickstart ketose-diett vil du gå ned hele 7-12 kg på 15-20 dager, uten sultfølelse og
med overskudd av energi. CampKilo Kickstart gir deg alle vitaminer og mineraler du trenger, men bare
600-800 kalorier pr dag. CampKilo Kickstart inneholder et patentert virkestoff som demper appetitten.
CampKilo Kickstart kan trygt brukes som eneste næringskilde i opptil 3 måneder ad gangen.
Dietten består av 4 daglige måltider. Jordbær eller sjokoladesmak og event. Chili-Tomat om du ønsker
et varmt måltid daglig. Bland pulveret med vann i en shaker. Chili-Tomat med varmt vann (ikke shakes)

Skal du ned mindre enn 3-5 kg, kan du bruke CampKilo Kickstart til å bytte ut ett eller flere måltider pr. dag.
CampKilo Kickstart er utviklet av norske Pharmatech og er godkjent av norske helsemyndigheter.
Disse bør ikke benytte ketose-diett KLIKK HER.

Se videoen om ketosekuren på vår forside KLIKK HER

Les hva andre sier om CampKilo Kickstart her

Prisene gjelder for et spann på 3 kg, 75 måltider. Varighet ved ketose-diett 15-20 dager.
Veil pris for medlemmer: kr 835,-. Pris per måltid kr. 11,13,- Nå gratis prøvemedlemskap!
Veil pris ikke medlem: Kr. 985,-. Pris per måltid kr. 13,33,-

Froskeprinsessen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 14:05   #6
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Lurer på...

spar pengene dine ,joda det virker sikkert ,men så mange kilo på så kort tid ,, da må nok startvekta være over 150 eller noe

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 14:38   #7
Coockie
Medlem
 
Coockie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 146
Coockie har en fantastisk aura rundt segCoockie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lurer på...

Heisann!

Dreamy har skrevet litt om denne pulverkuren på bloggen sin. Hun har til og med postet en epost hun fikk fra de.

Med tanke på hvor mye fruktose de har i pulveret vil jeg neppe tro dette er en smart kur for lavkarbere. Personlig ville jeg ALDRI brukt pengene mine på sånt tull, men om du gjør så, pass på å lese deg opp på all «liten skrift» slik at du i det minste kan kreve pengene tilbake dersom de ikke oppfyller det de lover.

http://lenabeatrice.net/overvekt-og-...fra-camp-kilo/

__________________
Livet er en dans på roser, men hvem sa at dansing på roser var lett?
Leter du etter noe? Det er ikke noe her. Hvorfor titter du her egentlig?.
Startvekt: 103,6 kg – Mål: -32 kg – Fremgang: -16 kg
Coockie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det meste med måte Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 06:57   #8
Froskeprinsessen
Medlem
 
Froskeprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sandefjord
Innlegg: 58
Froskeprinsessen er på en erverdig vei
Smile

Sv: Lurer på...

Neida, jeg bruker ikke pengene på slikt, bare lurte på om det var noe som fulgte med denne kuren,vi klarer oss godt slik vi spiser nå, gubben har mistet snart ti på 3 uker, og jeg 7,5 så vi er godt fornøyde

Froskeprinsessen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg lurer og lurer Sol Ketolysekuren 7 14-01-08 18:11
Lurer Gaigan Spørsmål om matvarer og oppskrifter 4 20-04-07 15:34
Lurer og lurer.... annann Ketolysekuren 4 19-04-07 12:05
Ny her og lurer sommertynn Spørsmål og svar 3 27-03-06 21:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no