Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hvor selger de egentlig Atkins-produkter?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-03-05, 13:37   #1
Kalorine
Medlem
 
Kalorine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 44
Innlegg: 194
Kalorine er en juvelKalorine er en juvelKalorine er en juvel

Hvor selger de egentlig Atkins-produkter?

Når de ble lansert sa de jo at de skulle komme i helsekostbutikker, dagligvare og kiosker. Men her i byen er de vanskelige å få tak i. Alle de 3 helsekostbutikkene har i beste fall begrenset utvalg, i dag fant jeg ikke advantage bar hos noen av dem (bare endulge-sjokolader). Fant til slutt en eneste advantage på en Rimi-butikk.

Fikk et Vita-reklameblad i posten i dag, visste ikke at de førte Atkins? Har de stort utvalg?

__________________















Nothing tastes as good as beeing thin feels!
Kalorine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins (the book is my bible) Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 17:29   #2
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 46
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Her selges det på

Rema 1000 (Morning shine frokost bar's, Advantage bar med hasselnøtt eller sjokolade og melkesjokoladen.)

Narvesen (Advantage bar med sjokolade og den mørke sjokoladen med nøtter i.

Ica (Morning shine frokost bar's, Advantage bar med hasselnøtt eller sjokolade og melkesjokoladen.) De har også Lindberg barene, enkeltvis og i 5pk.

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 17:49   #3
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Her selges atkinsprodukter på rema, narvesen, life, vita, rimi (bare barer). Det er jo ikke så mange atkinsproduker som er lansert i norge (er det vel??). Så vidt jeg vet er det barer (diverse), shake mixer og bake mix.

Prøv å snakk med lifebutikkene, er jo mulig det blir fort utsolgt. Det skjedde iallefall her. Jeg skulle bort å kjøpe atkinsbarer, de var utsolgte, men skulle få inn neste dag. Jeg dro bort neste dag, men da hadde det allerede vært en fyr der og kjøpt HELE esken som de hadde fått inn

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 17:54   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

deli de luca!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 18:11   #5
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Hum..ikke funnet noe som helst annen enn Nutrilett bar her i Trondheim. Men Mofe har visst (?). Er sikkert,men jeg leter bare på feil sted. Finner ikke Fedon brødet en gang, og vertfall ikke noe pizza eller pasta

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 20:13   #6
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lita84

Hum..ikke funnet noe som helst annen enn Nutrilett bar her i Trondheim. Men Mofe har visst (?). Er sikkert,men jeg leter bare på feil sted. Finner ikke Fedon brødet en gang, og vertfall ikke noe pizza eller pasta

Har ikke vært i Trondheim på mange år jeg, så... der tar du nok feil

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 20:15   #7
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Åh, det du skrev over minner meg om en cafè her i Trondheim

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 20:38   #8
Kalorine
Medlem
 
Kalorine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 44
Innlegg: 194
Kalorine er en juvelKalorine er en juvelKalorine er en juvel

Har ikke sett produkter på Rema 1000-butikkene her, bare bøkene.Kanskje det kommer etterhvert.

Har de mye på Vita da? Er jo først og fremst ute etter barer.

__________________















Nothing tastes as good as beeing thin feels!
Kalorine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins (the book is my bible) Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 21:25   #9
Tidligere bruker
Gjest
 
Innlegg: n/a

Opprinnelig lagt inn av Lita84

Hum..ikke funnet noe som helst annen enn Nutrilett bar her i Trondheim. Men Mofe har visst (?). Er sikkert,men jeg leter bare på feil sted. Finner ikke Fedon brødet en gang, og vertfall ikke noe pizza eller pasta

Men du har jo kjøpt Fedon-brødet Lita!
Tips: hvis du går LITT lengre enn Rema her, til Bunnpris, så har de "Lindberg-bar"

  Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 21:37   #10
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Har dem det der? Ja, får gå dit om jeg trenger det (men det tror jeg neppe ) Var heelt sikker på at dem hadde det på Mega (som er enda lengre bort en Bunnpris ), men neida. Bare greit, ville ikke hatt samvittighet til å kjøpe den

Ja, det var på helsekosten. Tenkte på matvarebutikker LindaSD. Har dem Lindberg brødet ferdigbakt på Bunnpris og?

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Forskjellen på Atkins Produkter? mam Atkins kosthold 0 17-09-04 20:12
Atkins Warns Consumers About Low-Carbohydrate Product Frenzy HP Nyheter / media 0 18-04-04 12:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no