Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Drikker dere pepsi max??

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-01-05, 07:15   #26
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Ulex

Som MHM sier, så er vel ikke ketose spesielt aktuelt i et Lindberg-kosthold uansett. Jeg svarte deg ut fra feil forutsetninger, jeg tenkte Atkins da jeg leste det første innlegget ditt. Lindberg kan jeg ikke nok om til å synse om, dessverre!

Men... hvis du ammer, bør du ikke unngå kunstig søtstoff uansett, da? Jeg trodde det var vanlig at nybakte mødre ble anbefalt å unngå det? Har noen ferske mammaer i vennekretsen som ikke engang tygger Extra for tiden. Er det bare en lokal jordmor som er veldig streng her nede på den bløde kyststribe, kanskje?

Vennlig hilsen
Ulex

Mange barn får kolikk at søtningstoffer. men ungen min har mage av stål tror jeg. Er svært lite han reagerer på.. og nå som han er 3,5mnd spiser jeg alt jeg vil uten at han reagerer! (men nå ammer jeg bare en tre-fire ganger om dagen da.. Og tror ikke jeg har så mye melk.. Blir mere for kosen sin skyld.. han spiser mye morsmelkerstatning ved siden av)

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 10-01-05, 07:30   #27
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

enig med deg ryli,er nok maaaange som aldri blir voksne da...ler.gikk på libra kurs en gang,,og der sa de at en halvliter med light brus om dagen gjør ingen skade,,du kan jo kansje prøve å spare brusdrikkinga til kvelden hvis du vil kutte ned litt drakk masse pepsi max før jeg også,men har blitt flinkere til å drikke vann og grønn te nå enn før.blir liksom en vane det og...

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-05, 07:31   #28
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

jøss,,kom visst litt feil denna eller...svarte jo egentlig ryli jeg nå...ler.ikke veit jeg hva som skjedde men.

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-05, 07:34   #29
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

er nok maaange med deg som aldri blir voksne da

og de som ikke drikker kaffe blir jo heller aldri voksne gitt....mange som blir evig barn da..ler.

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-05, 07:35   #30
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

skjønner ikke hva som skjer her jeg altså,,,prøvde å svare ryli en da en gang,,,,men innlegget mitt kom jo ikke under der,,,,noe MÅ være galt her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!men hva????????????????????

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-05, 07:40   #31
ryli
Danseløve
 
ryli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 46
Innlegg: 890
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av snoopygirl

jøss,,kom visst litt feil denna eller...svarte jo egentlig ryli jeg nå...ler.ikke veit jeg hva som skjedde men.

Jeg er med deg jeg, snoopygirl. Vi klarer fint å følge med selv om det kommer et innlegg eller to i mellom. Selv om du svarer på et innlegg så kommer det ikke direkte under det innlegget du svarer på. Alle nye innlegg legges sist i tråden, uansett om du svarer/siterer noen eller ikke.
Jeg drikker mye vann og grønn te også, da. Minst 2 liter vann om dagen og 3-4 kopper te. Men jeg presser inn alt i løpet av arbeidstiden. Så når jeg er hjemme blir det nesten bare pepsi max. Så jeg har ikke så godt av for mye helger og fridager.

__________________

Ryli

ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende... Svar med sitat
Gammel 10-01-05, 20:13   #32
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

ha-ha-ha..da er vi to da som aldri blir voksne..ler.og maaaange maaaange flere ...ja hver sin mening sier nå jeg da..blir nok evig barn vi da

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-05, 20:15   #33
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

okidoki,,,kjekt å vite.thank you...da har jeg lært noe i dag og...


ha en suuuper kveld folkens

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-01-05, 07:22   #34
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

jam-jam....nå har jeg vært flink å ikke drekki pepsi max i uka..men det er ikke lett å la være når den står der iskald og god i kjølaskapet og "smiler" mot meg hver gang jeg åpner den døra....men det går bra,er man stri så er man stri..men nå er det helga snart,så da skal jeg også kose meg med litt pepsi max altså....mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-01-05, 08:58   #35
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Jeg er veldig glad i pepsi-max og TabXtra men jeg har klart å bli fri nå. Jeg vil anbefale deg å droppe det av flere grunner


1) Aspartam bør ikke inntas av gravide og ammende fordi det går rett til barnet. Myndighetene sier at vi ikke vet hvor skadelig Aspartam evt. er, men boken E-nummer i maten (av Tron Soot-Ryen) hevder at det er skadelig! I noen land er produkter med aspartam merket med en advarsel og man knytter det til hjernesvulst.

2) Du ønsker sikkert ikke bare å være slank men også sunn sånn generelt. Aspartam hevdes som sagt å ikke være særlig sunt

3) Ei på Helios her hos oss (som bl.a er soneterapeut) mener at kunstige søtstoffer lurer bukspyttkjertelen og den liker ikke å bli lurt i lengden. Smakssansene kjenner mmm her kommer noe søtt.... så tenker kroppen at nå må jeg produsere insulin..... men nei det trenger den ikke.... så blir den grinete....og stadig mer grinete for hver gang. Skjønner?

Dette ble et blodig seriøst innlegg gitt

__________________
Nooria






Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 29-01-05, 23:42   #36
Ray87
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 36
Innlegg: 11
Ray87 er på en erverdig vei

jeg drikker pepsimax,spritezero og cola light innimellom, går fortsatt ned i vekt men det kan være noen som ikke går ned i vekt av og drikke sukkerfri brus

Ray87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 30-01-05, 00:31   #37
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nooria


3) Ei på Helios her hos oss (som bl.a er soneterapeut) mener at kunstige søtstoffer lurer bukspyttkjertelen og den liker ikke å bli lurt i lengden. Smakssansene kjenner mmm her kommer noe søtt.... så tenker kroppen at nå må jeg produsere insulin..... men nei det trenger den ikke.... så blir den grinete....og stadig mer grinete for hver gang. Skjønner?

En tanke slo meg... kan det være sånn med naturlige stoffer som Stevia også? Og med sukkeralkoholer?

*Undre*...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 30-01-05, 01:13   #38
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Jeg tror nøkkelen her er mengden. Forskjellige folk reagerer forskjellig, det er klart - men likevel er det nok sunt å begrense seg. Jeg drikker kanskje maks to halvlitere med lettbrus per uke, og det har ikke hatt noen efffekt på meg.

Når det gjelder amming, så var jeg ammehjelper en gang i tiden... Det vil si at jeg gav råd til mødre som spurte. Sånn ut fra det vil jeg si at man bør begrense inntak av kunstige søtstoffer generelt mens man ammer. Samtidig vet vi at melkeproduksjonen tar en del energi. Det var sagt den gangen (For 25 år siden) at den ekstra energien som amming krever, tilsvarer en brødskive med gulost og et glass melk ekstra per dag.

Nå har det skjedd mye i forhold til ernæringsspørsmål siden den gang - spesielt i forhold til karbohydrater. Likevel er det nok et faktum at amming bruker en del av energien din. Så vet vi at melkeproduksjonen tar det den trenger, og hvis du ikke spiser riktig, så er det DU - ikke melken - som lider. Mødre i den 3. verden blir underernært under amming, men ikke barna deres!

Men når jeg sier det, har jeg ikke tatt høyde for eventuelle "utslipp" i melken av stygge stoffer. Men også der er det vel generelt slik at morsmelken filtrerer ganske mye, så det som slipper ut er relativt små mengder - det vil si at du ikke burde innta noe hvis du ikke er sikker på at det er sunt , men at du heller ikke skal bekymre deg unødig. En lettbrus i ny og ne er vel ikke nødvendigvis så farlig, men det bør ikke bli hver dag, heller ikke annen hver dag!

Når det gjelder ketose under amming, vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Ammeperioden er uansett ikke rett tid å slanke seg på. De fleste går litt ned naturlig i den perioden uansett. Noen går ned MENS de ammer, andre går ned ETTER at de har sluttet. Vent til etterpå med å legge om kostholdet. Eventuelt kan man selvsagt justere litt - istedet for masse boller og cola, bør man spise mye grønnsaker og proteiner, frukt, og sunne karbohydrater i form av veldig grovt brød, f eks. Nok med kalk (kanskje i form av melk, men særlig ost) og selvsagt vitamintilskudd. Som sagt, dette gjør du for å sikre DIN helse. Melkeproduksjonen tar det den trenger fra din kropp uansett.

Vet ikke om dette er helt utdatert (MHM???), men håper det kan hjelpe litt!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-05, 21:06   #39
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Karin

Men når jeg sier det, har jeg ikke tatt høyde for eventuelle "utslipp" i melken av stygge stoffer. Men også der er det vel generelt slik at morsmelken filtrerer ganske mye, så det som slipper ut er relativt små mengder - det vil si at du ikke burde innta noe hvis du ikke er sikker på at det er sunt , men at du heller ikke skal bekymre deg unødig. En lettbrus i ny og ne er vel ikke nødvendigvis så farlig, men det bør ikke bli hver dag, heller ikke annen hver dag!

I følge forfatteren jeg henviste til slippes aspartam gjennom morkaken og til fosteret.... og ut i melken for de som ammer.

__________________
Nooria






Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-08-06, 17:48   #40
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Drikker dere pepsi max??

Jeg drikker pepsi max i helgene...og kun da!!
Det har blitt min "lørdagskos...
Vil heller ta meg et glass pepsimax, enn å bli frista til å få i meg noe annet..
Og den 1,5 liters flaska, varer fra fredag til søndag, og ofte lenger enn det også...
Også er det greit å ha noe "å by på", om det skulle komme besøk...
Jeg tror det er lurt, om du har problemer med å kutte rett av på ting, å heller ersattte det med bedre alternativer...så venner du deg heller av med ting sakte, men sikkert...
Jeg hadde ikke spist snop på mange uker, da jeg unnet meg en bit 86% sjokolade...
Samboeren rynket på nesa, og synes den smakte forferdelig, men jeg synes den var GOD!...

Og det er vel som dere sier her, at smaken blir bedre, etterhvert som du slutter med søtsaker...

Herlig!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-09-06, 00:02   #41
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Drikker dere pepsi max??

Jeg drikker Coca-Cola light.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 20:37   #42
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Drikker dere pepsi max??

To ting som gjelder med lightbrus så vidt jeg har forstått, søtningsstoff og koffein.
Koffein har visst ikke så stor effekt på så mange, men er vel greit å ta det i moderasjon uansett.

Pepsi Max og de fleste andre lightbrusene inneholder aspartam, som er et tilsynelatende farlig stoff som Atkins fraråder på det sterkeste for flere grunner, det kan ha en dårlig effekt, eller ikke ha noe å si for deg, det er inviduelt.

Cocacola light er fint fordi det inneholder sucralose istedetfor aspartam, et stoff som er tilsynelatende sunt og har ingen effekt på blodsukker, og Atkins anbefaller. Ellers er det veldig lite med produkter som bruker sucralose såvidt jeg kan se

tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 20:40   #43
Solan
Medlem
 
Solan sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Grimstad
Alder: 57
Innlegg: 288
Solan er ny på veien

Sv: Drikker dere pepsi max??

Nei, for jeg går opp i vekt av Pepsi Max. Alltid, og ganske mye på kort tid.

__________________
--Solan

Solan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen mix; utforsker Weston A Price / Mary Enig / Sally Fallon Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 20:46   #44
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Drikker dere pepsi max??

Opprinnelig lagt inn av Solan, her.

Nei, for jeg går opp i vekt av Pepsi Max. Alltid, og ganske mye på kort tid.

Jeg refererte ikke til deg egentlig.
Prøvd Cocacola light istedet da? Vet ikke om aspartam har noe innvirkning her jeg.

tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 20:57   #45
Solan
Medlem
 
Solan sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Grimstad
Alder: 57
Innlegg: 288
Solan er ny på veien

Sv: Drikker dere pepsi max??

Coca Cola light òg, og la på meg av det. Hadde forresten etter den rene CocaLight-perioden en periode hvor min drikk "på byen" var en standard Martini Bianco i et standard drikkeglass, etterfylt til toppen med Cola Light. (Gikk bedre med vekta da, for det ble så mye dansing og slikt.) Joda, originalt, og det fikk en del feterte bartendere til å heve øyenbrynene. I Skottland prøvde jeg Beatles-versjonen, som var med whisky istedet. Holdt på å bli kastet ut av puben for blasfemi, og da jeg prøvde å forsvare med med at deres landsmenn The Beatles drakk whisky slik, følte jeg kvelden hang i en tynn tråd mens jeg ble leksert om at engelskmenn og skotter slett ike var landsmenn. I alle fall ikke når man hadde drukket litt en fredags (eller lørdags, eller torsdags, onsdags eller tirsdags) kveld.

__________________
--Solan

Solan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen mix; utforsker Weston A Price / Mary Enig / Sally Fallon Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 21:09   #46
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Drikker dere pepsi max??

Jeg har drukket 6x1,5l på 2 uker nå, men har nå i det siste begynt å minske på Cocacola light og drikke mer vann istedet.
Må si at jeg er usikker på om jeg kunne gått ned mer uten brus, men jeg gikk da ned 6 kg på 2 uker, så det er flott nok for meg!

tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg trenger litt hjelp fra dere sirkel Induksjonen 7 24-02-08 09:16
Du går ikke ned pga. kaffe! Marianne Generell ernæringsdebatt 42 24-02-05 03:41
Klarer dere det! Marit Lavkarbo generelt 11 22-08-04 16:00
Pepsi Max Fleskepølsa Induksjonen 12 08-02-04 00:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no