Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg er ny og lurer på en ting ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-07, 10:32   #1
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Jeg er ny og lurer på en ting ...

Jeg har tenkt å kjøre en litt forenklet utgave av ketolyse, men bruker mange av oppskriftene osv jeg finner her inne.

Men jeg lurte på ent ing, disse stixene dere bruker, kan jeg få tak i dem på Apoteket f.eks? Eller noe annet sted enn akkurat nettbutikken? Nettbutikken tar nemmelig ikke kortet mitt.

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 10:35   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting...

Stix får du tak i på apotek også Eller viss du har men menybutikk som fører ketolyseprodukter.

Ble litt nyskjerrig: Hva er forenkla utgave av ketolyse?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 10:39   #3
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting...

Sitat:

Hva er forenkla utgave av ketolyse?

Hehe, det lurte jeg også på

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 10:40   #4
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting...

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Stix får du tak i på apotek også Eller viss du har men menybutikk som fører ketolyseprodukter.

Ble litt nyskjerrig: Hva er forenkla utgave av ketolyse?

Oki, så det er de samme ph-stixene man får kjøpt på apoteket.

Tja, si det. Jeg har kjøpt en bok som heter lavkarbomat og bruker dette forumet og oppskrifter herfra, så kanksje det er ketolyse? Hehe.. jeg er helt fersk og holder fremdeles på å sette meg inn i ting

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 10:43   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting...

Vet ikke om det er akkurat samme stix, men de har vel samme målsetning.

Viss du skal følge ketolyse, så anbefaler jeg deg på det sterkeste å få tak i boka (ev. låne på bibilioteket) Lese den godt, bruke den aktivt for å få det beste utbytte og forståelsen for kuren.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 10:52   #6
Sweetflower
Medlem
 
Sweetflower sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 166
Sweetflower har en fantastisk aura rundt segSweetflower har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting...

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Vet ikke om det er akkurat samme stix, men de har vel samme målsetning.

Viss du skal følge ketolyse, så anbefaler jeg deg på det sterkeste å få tak i boka (ev. låne på bibilioteket) Lese den godt, bruke den aktivt for å få det beste utbytte og forståelsen for kuren.

Vet du.. bare et ørlite innspill som nybegynner - jeg fikk ketolyseboka i posten i går, og jeg ble litt skuffet jeg.. Det stod egentlig ingenting der som man ikke finner her etter litt iherdig lesning. Jeg vet ikke helt hva jeg hadde forventet, kanskje mer konkret og nøyaktig hvordan gå frem for å finne måltider som passer akkurat _meg_... Men jeg innser at jeg kanskje er en smule bedagelig, for jeg må nok - som alle andre - finne frem kalkulator og regne litt før jeg finner ut av porsjoner og slikt

__________________
- Sweetflower
Sweetflower er avlogget   Min kostholdsfilosofi: . Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 10:58   #7
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting...

Opprinnelig lagt inn av Sweetflower, her.

Vet du.. bare et ørlite innspill som nybegynner - jeg fikk ketolyseboka i posten i går, og jeg ble litt skuffet jeg.. Det stod egentlig ingenting der som man ikke finner her etter litt iherdig lesning. Jeg vet ikke helt hva jeg hadde forventet, kanskje mer konkret og nøyaktig hvordan gå frem for å finne måltider som passer akkurat _meg_... Men jeg innser at jeg kanskje er en smule bedagelig, for jeg må nok - som alle andre - finne frem kalkulator og regne litt før jeg finner ut av porsjoner og slikt

Den lavkarboboka som jeg kjøpte står det eksakte ukesmenyer, og oppskrifter i. Oppskriftene er skrevet som gram og ikke antall, dessuten står det også totalt innhold av proteiner, karbohydrater etc. men det er likvel noe forskjeller fra hva jeg ser her på forumet.

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 10:58   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting...

Opprinnelig lagt inn av Sweetflower, her.

Vet du.. bare et ørlite innspill som nybegynner - jeg fikk ketolyseboka i posten i går, og jeg ble litt skuffet jeg.. Det stod egentlig ingenting der som man ikke finner her etter litt iherdig lesning. Jeg vet ikke helt hva jeg hadde forventet, kanskje mer konkret og nøyaktig hvordan gå frem for å finne måltider som passer akkurat _meg_... Men jeg innser at jeg kanskje er en smule bedagelig, for jeg må nok - som alle andre - finne frem kalkulator og regne litt før jeg finner ut av porsjoner og slikt

Jeg gjorde det omvendt jeg. Las boka først og brukte den som "mal" i starten. For å komme inn i filosofien før jeg begynte her på forumet. Jeg veide og målte og kalkulatoren gikk varm i starten. Men etter en 2-3-4 ukers tid satte det seg i fingrene.I ettertid har jeg brukt oppskriftene og erfaringene her på forumet og tilpassa det slik at det passer meg

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 11:01   #9
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting...

Sitat:

Vet du.. bare et ørlite innspill som nybegynner - jeg fikk ketolyseboka i posten i går, og jeg ble litt skuffet jeg.. Det stod egentlig ingenting der som man ikke finner her etter litt iherdig lesning. Jeg vet ikke helt hva jeg hadde forventet, kanskje mer konkret og nøyaktig hvordan gå frem for å finne måltider som passer akkurat _meg_... Men jeg innser at jeg kanskje er en smule bedagelig, for jeg må nok - som alle andre - finne frem kalkulator og regne litt før jeg finner ut av porsjoner og slikt

Helt enig med deg. Har fått mer hjelp her på forumet enn jeg noen gang har fått av boka.

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 11:18   #10
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting...

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Helt enig med deg. Har fått mer hjelp her på forumet enn jeg noen gang har fått av boka.


Ja uten forumet ville nok hele slankekuren min gått til dundas. Men for meg var det en trygghet å gå etter boka, før jeg begynte å lese om andres erfaringer... ( har så lett for å bli forvirra serru )

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 11:24   #11
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting ...

Er det noen som har noen gode tips om hvordan jeg skal sette meg inn i det, uten boka? Hva bør jeg vite, liksom? Og er det sånn at man skal spise fett og proteiner, 15-20gr karbohydrater pr dag?
Fett og proteiner, er det noen begrensning på hvor mye? Er det noen typer mat som er absolutt NEI, bortsett fra søtsaker, kaker, sukker, brød, poteter, pasta. ? Og hva er absolutt JA ?

Som ny har jeg problemer med å tro at man skal gå ned i vekt på fett og proteiner, men jeg har jo sett hvor fantastiske resultater mange andre har opnådd!

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 11:30   #12
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting ...

15-20 karber pr dag, fortrinnsvis av grønnsaker som vokser over jorda.

Reint kjøtt, fisk, kylling, kjøttdeig, egg osv...
Mye fett og masse vann (fett inn forbrenner fettet i kroppen og vannet skyller fett og avfallsstoffer ut)

jeg har bare telt karbene, og spist meg mett til hver måltid. Om du spiser 2-3-4-5 måltid dagen har ingen betydning, bare du får i deg de 15-20 karbene,, Og du skal være mett, ikke overmett. Skal ikke gå sulten på denne kuren.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 11:38   #13
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting ...

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

15-20 karber pr dag, fortrinnsvis av grønnsaker som vokser over jorda.

Reint kjøtt, fisk, kylling, kjøttdeig, egg osv...
Mye fett og masse vann (fett inn forbrenner fettet i kroppen og vannet skyller fett og avfallsstoffer ut)

jeg har bare telt karbene, og spist meg mett til hver måltid. Om du spiser 2-3-4-5 måltid dagen har ingen betydning, bare du får i deg de 15-20 karbene,, Og du skal være mett, ikke overmett. Skal ikke gå sulten på denne kuren.

Og spiser man færre karbohydrater så er ikke det bra?

Kjøttdeig er greit altså? Var litt usikker på om jeg heller burde velge karbonadedeig?

Og ost har jeg sett i mange oppskrifter og mange forteller de spiser endel av, er det pga proteiner og fettet i osten?

Ja, nå maser jeg fælt....hehe...

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 11:39   #14
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting ...

Hei snuppa! Velkommen inn hit til oss!

Ville bare ønske deg lykke til jeg.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 11:44   #15
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting ...

Det har ingen hensikt å gå under 15 karber dagen. Mange opplevar at viss vekta stanser opp så hjelper det med å øke karbene. Nå står det også i boka (har ikke den her på jobb) om å eventuelt øke karber etter 4 uker... Det gjorde ikke jeg.

Torkil anbefaler kjøttdeig, fordi det er mer fett i den enn i karbonadedeigen.

Ost har jeg spist masse av, både fordi det metter godt og har vært kjekt å ty til viss søtbehovet melder seg. Noen opplever at ost kan bremse vekta. Dette er veldig forskjellig fra person til person.

Du skal velge fet type ost, sæterrømme, kremfløte osv. Ikke lettprodukter.

Kyllingen skal spises med skinnet og velg gjerne kjøtt med mer fett på.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 11:56   #16
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting ...

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Hei snuppa! Velkommen inn hit til oss!

Ville bare ønske deg lykke til jeg.

Hallo! takk for det Fatter ikke at dette sal virke jeg, men jeg har jo sett hvor lekkersmekker du har blitt!

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 11:57   #17
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting ...

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Det har ingen hensikt å gå under 15 karber dagen. Mange opplevar at viss vekta stanser opp så hjelper det med å øke karbene. Nå står det også i boka (har ikke den her på jobb) om å eventuelt øke karber etter 4 uker... Det gjorde ikke jeg.

Torkil anbefaler kjøttdeig, fordi det er mer fett i den enn i karbonadedeigen.

Ost har jeg spist masse av, både fordi det metter godt og har vært kjekt å ty til viss søtbehovet melder seg. Noen opplever at ost kan bremse vekta. Dette er veldig forskjellig fra person til person.

Du skal velge fet type ost, sæterrømme, kremfløte osv. Ikke lettprodukter.

Kyllingen skal spises med skinnet og velg gjerne kjøtt med mer fett på.

Tusen takk for gode svar

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 12:05   #18
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting ...

Opprinnelig lagt inn av lille_flode, her.

Hallo! takk for det Fatter ikke at dette sal virke jeg, men jeg har jo sett hvor lekkersmekker du har blitt!


Lekker og lekker fru Blom...



Nei, det var jo jeg som skulle bli flinkere til å ta i mot komplimenter, så TUUUUSEN TAKK lille_flode!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 12:11   #19
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting ...

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Lekker og lekker fru Blom...



Nei, det var jo jeg som skulle bli flinkere til å ta i mot komplimenter, så TUUUUSEN TAKK lille_flode!

Ja, det må du bare ta til deg! Du er min store inspirasjon, Bee Uten deg hadd ejeg ikke vært her nå

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 12:17   #20
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting ...

Lykke til!
Håper du finner en filisofo å holde deg til, slik at du ikke vingler for mye hit og dit og til slutt gir opp

For meg var boka en eneste lang aha-opplevelse, for der fikk jeg lest hvordan kroppen fungerer og reagerer på ting. Feks insulinresistens og den onde sirkelen. Jeg fikk forklaringa på hvorfor jeg alltid gikk opp i vekt etter jeg hadde klart å gå ned noen kilo osv.

Men masse lykke til, du er ikke den eneste som stusset over at det gikk an å gå ned i vekt med så stort inntak av fett...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 13:23   #21
Lilly
Medlem
 
Lilly sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
Innlegg: 299
Lilly er ny på veien

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting ...

Masse lykke til lille_flode!

__________________
Ned 29 kg... 6,5 kg forsvant med Ketolyse...
Etter kostholdsendring uke 3: -2,4 kg, totalt -8,9 kg
20,1 kg igjen.
Syklet 193 km siden 3.mars
Min journal
Lilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon/Anne M.Lystad Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 17:44   #22
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting ...

Hei,Flode!! Du er jo allerde lekkersmekker da jeg er Milla T fra BP (trodde jeg skulle være litt anonym her inne,men den gang ei)

Ang proteiner så skal du ikke spise mer enn ca 1g protein pr kilo kroppsvekt Troor jeg det var. Er en annen tråd om det her en plass å

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 18:47   #23
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting ...

Opprinnelig lagt inn av Millsi, her.

Hei,Flode!! Du er jo allerde lekkersmekker da jeg er Milla T fra BP (trodde jeg skulle være litt anonym her inne,men den gang ei)

Ang proteiner så skal du ikke spise mer enn ca 1g protein pr kilo kroppsvekt Troor jeg det var. Er en annen tråd om det her en plass å

Neimen hallo Koselig å se "kjente" Nei, jeg har nok endel kilo fra første svangerskap på kroppen. Det er snart fire år siden og det har ikke akkurat blitt bedre... nå skal de av så jeg kan bli en litt mer elegant brud og ikke se ut som en marengs!

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 18:56   #24
Sweetflower
Medlem
 
Sweetflower sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 166
Sweetflower har en fantastisk aura rundt segSweetflower har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting...

Opprinnelig lagt inn av lille_flode, her.

Den lavkarboboka som jeg kjøpte står det eksakte ukesmenyer, og oppskrifter i. Oppskriftene er skrevet som gram og ikke antall, dessuten står det også totalt innhold av proteiner, karbohydrater etc. men det er likvel noe forskjeller fra hva jeg ser her på forumet.

Hva heter denne boka da, og av hvilken forfatter?

Jeg begynner å få et helt arsenal av bøker her nå; 4-5 av Atkins, Skaldemann og Ketolyseboka Jo mer man vet, jo mer vet man.. øh

__________________
- Sweetflower
Sweetflower er avlogget   Min kostholdsfilosofi: . Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 18:58   #25
Sweetflower
Medlem
 
Sweetflower sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 166
Sweetflower har en fantastisk aura rundt segSweetflower har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg er ny og lurer på en ting...

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Ja uten forumet ville nok hele slankekuren min gått til dundas. Men for meg var det en trygghet å gå etter boka, før jeg begynte å lese om andres erfaringer... ( har så lett for å bli forvirra serru )

Enig i det - jeg bare måtte tilegne meg så mye kunnskap som mulig før jeg turte slå meg til ro med at man faktisk _må_ prøve seg litt frem for å finne noe som funker for egen del. Det er jo ingen fasit.. bare veiledning

__________________
- Sweetflower
Sweetflower er avlogget   Min kostholdsfilosofi: . Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no