Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Mandagsveie-klubben (for alle)

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-07-08, 08:35   #276
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Det var 100 gram opp denne gangen gitt... noe jeg i den store sammenhengen anser som stillstans egentlig - så det går greit

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 08:51   #277
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Hm. Stillstand i en hel uke nå - da justerer jeg litt på maten.
Men er fornøyd likevel. Jeg har jo spist jordbær...... Og det var verdt det ja...

Men nå - fullt fokus uka som kommer. Trening og kun riktig mat.

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 11:22   #278
Samhaineve
Juniormedlem
 
Samhaineve sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 46
Innlegg: 17
Samhaineve er på en erverdig vei

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Endelig ferie. Nå skal jeg bruke litt tid på meg selv og legge en slagplan framover.
Det har gått sent, men det har skjedd litt forandring i alle fall.
God sommer alle sammen.

Samhaineve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 11:28   #279
søt uten sukker
Medlem
 
søt uten sukker sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 53
Innlegg: 214
søt uten sukker er ny på veien

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Litt opp og ned i hele sommer i grunnen.. Noget som skyldes at jeg koser meg altfor mye.. Men vekta var gått litt ned fra forrige uke, og var nå på 74.9. m.a.o under 75 og det er deilig! og Inspirerende Nå skal jeg være FLINK uka som kommer!!

__________________


søt uten sukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 11:30   #280
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Etter drøye to uker på ketolyse"ferie" og 4,4 kilo i pluss - så startet jeg på kur forrige mandag igjen. En uke etter kan jeg melde om at akkurat 3 kilo er borte! Så nå er det "bare" 1,4 kilo igjen før jeg er tilbake på laveste vekt. Ganske fornøyd med å ha vært så flink!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 12:14   #281
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei
Smile

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

da har jeg gått ned enda noen gramm,nå veier jeg 66,6 kg
er fornøyd jeg så lenge det går nedover

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 20:25   #282
Gulleline
Medlem
 
Gulleline sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Lørenskog
Alder: 53
Innlegg: 184
Gulleline er ny på veien

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Jupp - da var det min tur! Siden forrige mandag har jeg gått ned 0,9kg. Litt opp og litt ned - og så mest stillestående de siste dagene, men jeg får vel anse meg fornøyd med nedgang! Man ønsker jo så mye mer, gjør man ikke??? *ler* Men jeg fortsetter i den gode tralten jeg er, jeg holder meg komplett unna sukker - og noe annet sukkerfritt snop spises faktisk ikke. (Bortsett fra 4 små sjokkisruter på lørdag og bittelitt bacongull, da... )

__________________
GulleLine



Min-journal - besøk meg gjerne om du vil!
Ny start - uke 22 Pjuh - I'm a work in progress...
Gulleline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 09:59   #283
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Minus 100 g denne uken, det vil vel egentlig si at jeg har stått stille. Jeg har til nå gått ned 5,5 kg. siden jeg startet på ketolyse siste uken i april. Ikke det store resultatet kanskje, men jeg er likevel fornøyd med at jeg har greid å legge om kosten. Jeg har nå begynt å innstille meg på at jeg ikke kommer til å gå raskt ned i vekt, men at det skjer gradvis som en følge av det nye kostholdet. Og det er egentlig helt greit
Har slitt en del den siste tiden med magesmerter etter måltidene og i lang tid etterpå. Virker som at jeg produserer for mye magesyre, og at jeg ikke tåler egg så godt. Har tatt en kur med Pepcid og det har hjulpet.
Ja, det var en liten raport fra meg

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 14:09   #284
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Opprinnelig lagt inn av pazuza, her.

da har jeg gått ned enda noen gramm,nå veier jeg 66,6 kg
er fornøyd jeg så lenge det går nedover

jupp var nesten for bra til å være sant,hehe,gikk opp en kilo igjen etterpå, lurer på hvorfor det varierer sån, noen ganger, flere som har opplevd det samme her tro

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 09:36   #285
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

pazuza - jeg har det sånn hele veien jeg. Ned to kilo, opp igjen en kilo, en kilo til opp, en halv ned, to ned igjen, to opp igjen osv.

Men hvis jeg tegner inn alle målingene på en kurve ser man godt hvordan vekten kryper jevnt og trutt nedover hele veien selvom den svinger fra dag til dag. Det gjennomsnittlige måleresultatet synker heldigvis hele veien.

At det er en kilo opp en dag kan være feks at du har spist spekemat dagen før - da trekker kroppen litt mer vann til seg, eller om du har trent hardt, da veier ihvertfall jeg som regel en kilo mer dagen etter, eller om du har vært på do etc etc

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 00:01   #286
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

pazuza - jeg har det sånn hele veien jeg. Ned to kilo, opp igjen en kilo, en kilo til opp, en halv ned, to ned igjen, to opp igjen osv.

Men hvis jeg tegner inn alle målingene på en kurve ser man godt hvordan vekten kryper jevnt og trutt nedover hele veien selvom den svinger fra dag til dag. Det gjennomsnittlige måleresultatet synker heldigvis hele veien.

At det er en kilo opp en dag kan være feks at du har spist spekemat dagen før - da trekker kroppen litt mer vann til seg, eller om du har trent hardt, da veier ihvertfall jeg som regel en kilo mer dagen etter, eller om du har vært på do etc etc

'

hei smilefjes
godt at det ikke er bare jeg som sliter med vekten opp å ned, er nk sant det du sier, å muskler veier jo oxo litt mere en fett oxo, har jeg hørt.

jeg snik veide meg i dag tidlig å da hadde jeg gått ned til 66,8
er litt nedtur å se på vekten at man har gått opp igjen, å en lettelse når den har gått ned igjen hehe. i grunn litt forvirrende oxo synes jeg da.

etter det jeg har forstått så vil vekten ha gått ned igjen, når kroppen har stabelisert seg, med muskler å alt, får det er jo en del kroppen må vennes til å jobbe med, tror jeg når man går på denne dietten her.

jeg har nå endelig rotet meg til å bestelle boken, slank med ketolyse
den gleder jeg meg til å få i posten, naboen har akkurat fått sin, å jeg har tittet litt i den, den så kjempe fin ut.

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 28-07-08, 10:53   #287
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

-1,1 kg på meg i dag!! Er overlykkelig

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-07-08, 11:47   #288
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Opprinnelig lagt inn av Charmtassen, her.

Etter drøye to uker på ketolyse"ferie" og 4,4 kilo i pluss - så startet jeg på kur forrige mandag igjen. En uke etter kan jeg melde om at akkurat 3 kilo er borte! Så nå er det "bare" 1,4 kilo igjen før jeg er tilbake på laveste vekt. Ganske fornøyd med å ha vært så flink!

Veldig fornøyd i dag! Har gått ned akkurat 1,4 kilo denne uka og er dermed tilbake på laveste vekt igjen - akkurat som jeg håpet!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-07-08, 12:06   #289
Nivanna
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Grimstad
Alder: 42
Innlegg: 118
Nivanna er ny på veien

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Det var som jeg fryktet, kun ned 100 gram denne uken.. Men har trent MYE og spist riktig, så jeg får bare fortsette!

__________________




Nivanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-07-08, 13:42   #290
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

jeg har gått opp litt igjen, til 67,5 men skal ikke klage egentlig, vet at jeg vil gå ned igjen snart så alt i alt har jeg gått ned 4 kg tilsammen da, selv om det er litt opp å ned. har spist mye grillet kjøtt å litt jordebær med litt fløte i det siste.

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 28-07-08, 20:59   #291
Gulleline
Medlem
 
Gulleline sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Lørenskog
Alder: 53
Innlegg: 184
Gulleline er ny på veien

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Jeg har parkert baken min på samme vekt som på forrige mandag. Har vært flink og er litt lei meg...

__________________
GulleLine



Min-journal - besøk meg gjerne om du vil!
Ny start - uke 22 Pjuh - I'm a work in progress...
Gulleline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 07:34   #292
bolleboll
Seniormedlem
 
bolleboll sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: oslo
Alder: 54
Innlegg: 629
bolleboll er en juvelbolleboll er en juvelbolleboll er en juvel

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Står på det samme. Glemte å skrive i går

bolleboll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse nybegynner Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 13:19   #293
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Hm.. jeg husker ikke akkurat hva jeg veide forrige uke, men jeg har trolig gått ned 200-300 g. Og jeg er bare glad for at det går rette veien
Nå skal jeg huske å notere ned vekten min

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 19:04   #294
Karenina
Medlem
 
Karenina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 108
Karenina er på en erverdig vei

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Hei! Jeg melder meg på her jeg og! Jeg er ny på ketolysekur, og har bestemt meg for at mandager skal være min veiedag

Karenina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 21:47   #295
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Hm.. jeg husker ikke akkurat hva jeg veide forrige uke, men jeg har trolig gått ned 200-300 g. Og jeg er bare glad for at det går rette veien
Nå skal jeg huske å notere ned vekten min

300 g ned var det, ikke så vanskelig å finne ut det siden jeg hadde skrevet hvor mye jeg har gått ned totalt i forrige uke

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 17:54   #296
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Er riktignok bare søndag enda, men jeg har endelig gode nyheter så jeg starter mandagen tidlig jeg

Jeg har tatt av to kilo! Omsider!

Ser ut som om jeg ikke går ned noe hvis det er mye stress. Maten er den samme denne uka som ellers stort sett, og trimmen også. Men altså omsider noen få dager med mindre stress og mere og bedre søvn - og to hipp-hurra-kilo

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 19:30   #297
Karenina
Medlem
 
Karenina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 108
Karenina er på en erverdig vei

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Gratulerer Smilefjes! Da har du all grunn til å være glad! 2 kilo er jo helt knall!

Karenina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 21:32   #298
msplum
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 51
Innlegg: 229
msplum er ny på veien

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Gratulerer så mye!
Dette fortjente du nå!

__________________


NEI til grønnsaker og JA til bredere fortau (eller noe sånt)!
[SIGPIC][/SIGPIC]
msplum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 21:48   #299
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

æsj jeg har gått opp litt igjen, til 67,4 håper det går fort ned igjen

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 07:43   #300
Karenina
Medlem
 
Karenina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 108
Karenina er på en erverdig vei

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Jeg har gått ned 1,7 kg siden forrige mandag!Er kjempefornøyd! Dette var min første uke på ketolyse, og jeg føler virkelig jeg har fått en kickstart! Siden forrige fredag har jeg gått ned 2,6 kilo. Gleder meg til fortsettelsen!

Ha en god mandag alle sammen!

Karenina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ren mat- klubben Sugarpill Lavkarbo generelt 21 22-08-05 08:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no