Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Mister håret!

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-07-09, 21:41   #1
martine1977
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 9
martine1977 er på en erverdig vei

Mister håret!

Jeg har gått ned 22 kilo på Easy Life på ca 4 mnd. Nå har jeg begynnt å miste håret!
Jeg har tidligere hatt skikkelig tykt og fyldig hår, men nå er det tynt og jeg ser igjennom til hodebunnen.
Hva gjør jeg?
Går ut ifra at dette er pga vekttapet?

martine1977 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: EasyLife-livstilsendring. Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 21:30   #3
Lovely
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 13
Lovely er på en erverdig vei

Sv: Mister håret!

Huff, når jeg ser dette blir jeg litt skremt. Jeg gikk nemlig også på easylife....og jeg mistet så mye hår at jeg kunne se hodebunnen igjennom...startet etter ca.8 uker på kur. Jeg har også gått på lavkarbo kost før og har da ikke mistet....kan det ha noe med at easylife har alt for lite fett og heller ingen karber....det blir jo som å si til kroppen at det er krig det, ...og i tillegg så begynner man å trene hardt også på easylife. Jeg har akkurat sluttet å miste håret og det er på god vei tilbake...men jeg er jo nå livredd for å miste igjen om jeg går på lavkarbo...og er i ketose...usikker på om jeg tør å fortsette jeg nå... noen som har noen tanker rundt dette?

Lovely er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, Lindberg, lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg mister motivasjon blå blomst Lavkarbo generelt 0 19-05-09 15:18
Oppgitt og mister fokus quebec Ketolysekuren 9 20-06-08 23:47
Huden og håret ... Tone-G Generell diskusjon 25 12-06-08 08:53
Cocosa i håret?? Tiril77 Generell diskusjon 14 08-02-05 18:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no