Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Magasinet

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-03-05, 15:21   #1
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av
Wink

Magasinet

Det blir mye sofakrok på meg om dagen men jeg blir ofte litt opptatt av enkelte ting. Har akkurat vært å kjøpt dagbladet.
Bare måååå ha det hver lørdag........
Fordi jeg må bare prøve å løse kryssordet og fikse IQ testene.
Ofte klarer jeg ikke den lette,men den vanskelige går glatt,tro det den som vil.
Har nå ikke sett på den enda,men leste stykket om Mikael Persbrant. For meg er han blitt en figur i Krimserien Beck.
Men til å begynne med hadde jeg store problemer med det,i og med at jeg har lest hele serien til Sjøwall og Walløe(ikke sikker på skrivemåten da)
Der var han middelaldrene og feit,men figuren er ellers ganske lik:-) en skikkelig hissigpropp.
Er nemlig veldig glad i krim. CSI er favoritten min for tida.
Ellers sier da Mikael Persbrandt at å være kjendis er noe dritt (det tror jeg nok,med Maria Bonnevie som kjæreste)

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no