Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hjelp. Hvordan blir jeg mett, samtidig som at jeg ikke vil spise for mye protein?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-09-07, 17:27   #1
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys
Angry

Hjelp. Hvordan blir jeg mett, samtidig som at jeg ikke vil spise for mye protein?

Jeg har minket proteinnivåen slik at det nå ligger på drøyt i g protein per kilo kroppsvekt. Karbonivået ligger på 15-18 g hver dag, og fett ligger på 130-200 g.
Da er alle kategoriene helt fyllt opp, og jeg har valgt bare de tingene som gir minst karber. Grønn paprika istedet for rød, agurk istedet for squasj osv. De aller aller fleste karbene kommer fra grønnsaker. Men alikavell blir jeg ikke mett. Det er ikke nok mat for meg. Hva gjør dere med det?
Jeg kan jo bare spise 100-125 gram kjøtt/fisk til middagen, ellers så går jo proteinnivået for mye opp. Jeg kan jo altså ikke fylle opp med mer av det.

Hvordan løser jeg det da?

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 17:39   #2
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett???

Klart du skal spise mer hvis ikke du blir mett. Husk at du kan spise 50 % mer proteiner enn du gjør nå. Pekepinnen er 1 - 1 1/2 gang kroppsvekten. Vet at Torkil heller mest mot 1, men han mener nok også at du kan spise mer proteiner enn det hvis du ikke blir mett vil jeg tro. Mer fett kan du også sikkert spise, eller har du restriksjoner på kaloriene også som du må ta hensyn til?
Du sier at alle kategoriene er fylt opp, har aldri hørt den grensen når det gjelder fett jeg, og som sagt når det gjelder proteinene mener i hvert fall jeg at du har litt å gå på.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste

Sist redigert av nalana : 12-09-07 kl 17:44.
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 18:00   #3
tullann
Medlem
 
tullann sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Melhus
Innlegg: 322
tullann er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett???

Dette lurer jeg også på.

__________________


tullans journal
Første delmål: 70 kilo innen jul>6,5 kilo igjen
tullann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 18:21   #4
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett???

Står det i boken at man skal begrense proteininntaket? Det jeg har fått med meg er at du skal spise deg METT. Du skal iallefall ikke være sulten når du er ferdig å spise. Fett gir økt metthet som varer lengre.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 18:31   #5
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett???

Opprinnelig lagt inn av Lollypop!, her.

Jeg har minket proteinnivåen slik at det nå ligger på drøyt i g protein per kilo kroppsvekt. Karbonivået ligger på 15-18 g hver dag, og fett ligger på 130-200 g.
Da er alle kategoriene helt fyllt opp, og jeg har valgt bare de tingene som gir minst karber. Grønn paprika istedet for rød, agurk istedet for squasj osv. De aller aller fleste karbene kommer fra grønnsaker. Men alikavell blir jeg ikke mett. Det er ikke nok mat for meg. Hva gjør dere med det?
Jeg kan jo bare spise 100-125 gram kjøtt/fisk til middagen, ellers så går jo proteinnivået for mye opp. Jeg kan jo altså ikke fylle opp med mer av det.

Hvordan løser jeg det da?

Regner med at du opplever det samme som meg? At om man ikke tenker på mengden mat så går man ikke ned? Man er innenfor normal BMI og det virker som kroppen ikke vil videre? Man ønsker seg noen få kilo til?

Jeg har ingen gode råd, har forsøkt å gå ned på kalorier/mengden protein men opplever da å være sulten og til slutt spise det jeg kommer over i desperasjon. Jeg driver og grubler på hva jeg kan spise som ikke inneholder karber eller protein og å tygge på ren cocosa fungerer dårlig... jeg er sulten for det.

Så om du finner på noe lurt så si gjerne i fra. For min del har jeg stått tilnærmet stille i 1 år fordi jeg har soset rundt uten å finne en løsning videre, motivasjoen er noe laber. Alternativet er å akseptere at det er det antall kilo man veier som er riktig for min kropp og heller se hva man kan få ut ved styrketrening osv.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 18:45   #6
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett???

Jeg har ingen begrensninger på ckal eller slikt nei, men det var det vi regnet ut her inne at var det optimale siden vekta ikke akkurat raser nedover.

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 19:09   #7
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett???

Georgine: Godt mulig vi er smidd om samme mal ja. Torkil annbefaler jo nærmere 1 g protein, så da legger jeg med nå dær og håper på bedring. Kom frem til det sammen med nille i forsøk på å finne frem til bedring. Går ikke det så blir neste steg å kutte meieriproduktene (altså rømme og ost, det er det eneste jeg bruker av meieriprodukter).
HÅPER det løser seg nå da.

Jeg er ikke sulten når jeg er ferdig å spise, men jeg kunne godt tenke meg å spise en time før jeg gjør. Da er ikke magen helt fornøyd. Men spiser jeg alle måltider en time tidligere per måltid så blir jeg sulten på kvelden.

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 19:14   #8
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett???

Hvor mange måltider spiser du, da?

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 19:37   #9
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett???

Fire

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 19:46   #10
tullann
Medlem
 
tullann sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Melhus
Innlegg: 322
tullann er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett???

Siden du har bare 4 kilo igjen.. Hva med å droppe ketolyse, heller spise sund lavkarbo uten å tenke så mye og derfra trene MASSE. Jogging funker, pilates funker.

Når jeg har så lite igjen skal det trenes som bare F.... Pilates har jeg god erfaring med fra før. Akkurat nå er kroppen ( rumpa) så diger at noe jogging er ekkelt.


Vil nok tro trening hadde vært tingen for deg.

__________________


tullans journal
Første delmål: 70 kilo innen jul>6,5 kilo igjen
tullann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 20:15   #11
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett???

Jeg prøvde det leeeeenge før jeg begyndte med ketolyse.
Det bare funker ikke. Ketolyse er det første som har klart å fjerne noen kilo i det store hele.

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 20:39   #12
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett???

Egentlig tror jeg det har en del med vane å gjøre.
Jeg er jo ikke SULTEN egentlig, men jeg kunne godt tenkt meg å spise mer/før liksom. Jeg blir bare så lysten på alt mulig når jeg ikke er skikkelig mett.
Kanskje har det noe med at jeg ikke tar tabelettene å gjøre?
Jaja. Det går nok bra. Jeg gir det et forsøk.

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 20:55   #13
tullann
Medlem
 
tullann sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Melhus
Innlegg: 322
tullann er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett???

kjøp krom tabletter. Det funker

__________________


tullans journal
Første delmål: 70 kilo innen jul>6,5 kilo igjen
tullann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 20:56   #14
nettie
Medlem
 
nettie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 48
Innlegg: 54
nettie er på en erverdig vei
Smile

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett???

Opprinnelig lagt inn av Lollypop!, her.

Jeg har minket proteinnivåen slik at det nå ligger på drøyt i g protein per kilo kroppsvekt. Karbonivået ligger på 15-18 g hver dag, og fett ligger på 130-200 g.
Da er alle kategoriene helt fyllt opp, og jeg har valgt bare de tingene som gir minst karber. Grønn paprika istedet for rød, agurk istedet for squasj osv. De aller aller fleste karbene kommer fra grønnsaker. Men alikavell blir jeg ikke mett. Det er ikke nok mat for meg. Hva gjør dere med det?
Jeg kan jo bare spise 100-125 gram kjøtt/fisk til middagen, ellers så går jo proteinnivået for mye opp. Jeg kan jo altså ikke fylle opp med mer av det.

Hvordan løser jeg det da?


syns jeg leste man kunne spise 150 gram kjøtt til hvert måltid jeg...mulig jeg har feil men tror det er det nille anbefaler....jeg er i akkurat samme situasjon som deg....de siste kiloene vil bare ikke av...veier mer enn jeg gjorde før jeg fikk barn å vil rett og slett ikke godta det....da jeg begynte på ketolyse hadde jeg 10 kilo jeg ville ned....har gått ned fire å nå er det stopp...har begynt å trene hver dag isteden for annenhver for å se om dette kan hjelpe...

ikke lett dette her med maten...er så forskjellig fra person til person hva som funker eller ikke....men jeg tror økt treningsmengde kan hjelpe... skal teste dette ut i et par uker ...

lykke til med alt

__________________
nettie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 21:05   #15
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett???

150 g kjøtt per måltid hørtes MYE ut. Man skal ha mellom 1 og 1,5 gram protein per kilo kropssvekt. Ketolyse annbefaler nærmere 1 g per kilo.

Jeg kan ikke ta krom siden jeg ammer.

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 21:30   #16
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett???

Opprinnelig lagt inn av Lollypop!, her.

150 g kjøtt per måltid hørtes MYE ut. Man skal ha mellom 1 og 1,5 gram protein per kilo kropssvekt. Ketolyse annbefaler nærmere 1 g per kilo.

Jeg kan ikke ta krom siden jeg ammer.

Feks kyllingbryst inneholder 24 g proteiner pr 100 gram, dvs at du kan spise opptil ca 400 gram kylling pr dag... hvis du veier ca 70 kilo utifra tanken om 1 - 1.5 gram proteiner pr kilo vekt. Det blir faktisk endel kjøtt i løpet av dagen.

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 21:32   #17
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett???

Når jeg ser på oppskrifter på stekt kjøtt og kokt fisk i boka (s. 138 og 139) Står det (gjelder en porsjon): Stek ca 200g kjøtt.../ Trekk eller stek 200-300g fisk....

Hvor i boka står det at man skal ha 1-1,5 gram pr kilo kroppsvekt? Blar og blar, men finner det ikke....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 21:47   #18
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett?

Jeg veier under 70 kilo, så det blir 280 gram kylling på en dag.
Men så er det masse proteiner i eggene, osten, skalldyrene, rømmen, litt i grønnsakene osv. Når du trekker fra det så blir det ikke så innmari mange gram igjen til kyllingen...

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 21:47   #19
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett?

Man skal ha hvertfall ca 150g kjøtt i måltidet for å få dekket 30 protein i måltidet. Men dersom en ikke blir mett, så er det ikke noe i veien for å spise mer. Trappe litt opp på protein, og litt opp på fett, så metter det mer. Man skal ikke gå sulten.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 21:48   #20
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett?

Opprinnelig lagt inn av Lollypop!, her.

Jeg veier under 70 kilo, så det blir 280 gram kylling på en dag.
Men så er det masse proteiner i eggene, osten, skalldyrene, rømmen, litt i grønnsakene osv. Når du trekker fra det så blir det ikke så innmari mange gram igjen til kyllingen...

Blander du inn litt optimal ernæring sammen med ketolysen?

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 21:52   #21
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett?

Nope. Bare det at jeg ikke vil ha overskudd av proteiner som ommdannes til glucose i meg.
Hentet fra proteintråden øverst her:
For store mengder med protein i kosten fører bl.a. til at kroppen omgjør overskuddet av proteinene til glukose gjennom en prosess kalt glukogenese i leveren. Denne glukosen blir så enten benyttet som energi, eller den blir lagret som kroppsfett.
Og:
Opprinnelig lagt inn av Nille
Du trenger alt fra 1 gram til 2 gram protein pr kilo kroppsvekt, alt etter hva slags aktivitet du er i. Er du omtrent stillesittende er det sikkert nok med 1 gram x 63 = 63 gram pr dag. Trener du moderate 2-3 ganger pr uke er behovet f.eks. 1,5 x 63 = 94,5 gram per dag.

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 21:53   #22
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett?

Jeg legger meg på litt over 1 gram per dag.

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 21:54   #23
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett?

Opprinnelig lagt inn av Lollypop!, her.

Nope. Bare det at jeg ikke vil ha overskudd av proteiner som ommdannes til glucose i meg.
Hentet fra proteintråden øverst her:
For store mengder med protein i kosten fører bl.a. til at kroppen omgjør overskuddet av proteinene til glukose gjennom en prosess kalt glukogenese i leveren. Denne glukosen blir så enten benyttet som energi, eller den blir lagret som kroppsfett.
Og:
Opprinnelig lagt inn av Nille
Du trenger alt fra 1 gram til 2 gram protein pr kilo kroppsvekt, alt etter hva slags aktivitet du er i. Er du omtrent stillesittende er det sikkert nok med 1 gram x 63 = 63 gram pr dag. Trener du moderate 2-3 ganger pr uke er behovet f.eks. 1,5 x 63 = 94,5 gram per dag.

Legg merke til at Nille skrev "sikkert nok". Kan jo hende i ditt tilfelle at det IKKE ER nok da.

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 21:56   #24
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett?

Spis mer bacon; den inneholder færre proteiner og mer fett. Du kan spise mer av det da og forhåpentligvis bli mett

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 21:59   #25
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett?

I utgangspunktet en god ide, men jeg er ikke så glad i bacon.
Andre ting?

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Må jeg ta kosttilskudd? Kaja Kosttilskudd 17 23-07-07 23:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no