Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Forbudte droemmer.

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-07-06, 21:29   #1
BiggestLooser
Medlem
 
BiggestLooser sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 60
Innlegg: 130
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg
Wink

Forbudte droemmer.

Jeg er sikker paa at det er flere enn meg som har fantasier om forbudte ting. Og da snakker jeg ikke om , men om mat. I dag morges dromte jeg at jeg bakte kaker til den store gullmedalje. Jeg bakte ogsaa en deilig rosinpai.

Ikke bare bakte jeg men jeg spiste opp alt bakverket selv og jeg kunne nesten kjenne smaken i munnen da jeg vaakna. Samtidig var jeg litt fortvilet over aa ha sprukket slik totalt og litt letta da jeg oppdaga at det bare var en drom.

Det er saerlig en blotekake med marsipanlokk jeg minnes i drommen.

Noen flere som vil dele sine forbudte fantasier?

__________________
Starta livsstilsomlegging Januar 2003.





BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat
Gammel 06-07-06, 00:17   #2
Dante
Medlem
 
Dante sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Innlegg: 277
Dante har en fantastisk aura rundt segDante har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forbudte droemmer.

Jeg har i grunn ikke laget mat i drømme eller hatt så veldig lyst på noe som helst. Men, så her en dag så fikk jeg veldig lyst på Sørlands Chips med dip. Har ikke spist det på sju måneder så det var litt rart at jeg plutselig skulle få så lyst på det.Har stått i mot lysta, men det hadde vært godt, hehehe

Dante er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 06-07-06, 09:25   #3
Icerus
Medlem
 
Icerus sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Bergen
Alder: 41
Innlegg: 465
Icerus er ny på veien
Red face

Sv: Forbudte droemmer.

Drømt natt til i dag om at jeg var på familiebesøk, og de deiligste godiser sto på bordet. Jeg klarte å holde meg lenge... men til slutt sprakk jeg og puttet så mye i munnen som jeg klarte. Da våknet jeg.

Ettersom jeg er et B-menneske tok det en stund før jeg oppdaget at det bare var en drøm.

Har gått på lavkarbo flere ganger, men dette er første gangen jeg har drømt om forbudt mat.. Kan det være varmen??

Icerus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (atkins/ketolyse inspirert) Svar med sitat
Gammel 06-07-06, 15:13   #4
BiggestLooser
Medlem
 
BiggestLooser sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 60
Innlegg: 130
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forbudte droemmer.

Det kan ikke vaere varmen her. Det er faktisk ganske behagelig, men det skal visst bli ganske varmt i dag og dagene fremover. Jeg drommer relativt ofte om mat og da saerlig fy mat. Kanskje vi kan kalle det onskedrommer.

Min onskedrom er aa kunne spise akkurat det jeg vil akkurat der og da uten tanke paa kalorier, karber eller noe som helst uten at det har konsekvenser for vekten.

Men jeg lurer paa om drommer om at vi sprekker totalt paa fymat er i slekt med mareritt om at vi gaar nakne rundt paa torget og alle ser paa oss. Tanken paa aa gjore noe som er tabu. Og endel mat og ting er jo tabu naar vi legger om livstilen med tanke paa vekttap og et sunnere liv.

__________________
Starta livsstilsomlegging Januar 2003.





BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no