Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 12-07-12, 12:58   #15576
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Om man bytter forsikringsselskap så får man med seg opptjent bonus, så det er iallfall ingen grunn til å la være å bytte.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 12-07-12, 12:59   #15577
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor mye bonus du har skal så i papirene du hvert år får fra forsikringsselskapet! Enten det er på nett eller på papir!

Du kan forsikre bilen hvor du vil og bytte så ofte det passer deg! Bortsett fra når det gjelder personforsikringer, ordner selskapet du bytter til, alt for det!Personforsikringer må sies opp personlig!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 12-07-12, 14:43   #15578
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Ta en tur til kiropraktor og få han til å se på det?

Ja, jeg tenkte litt på det. For før jeg skulle legge meg i går begynte det å knekke veldig når jeg beveget på det. Jeg får se an over helgen hvordan det blir. Takk for svar.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 13-07-12, 19:47   #15579
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan lager man rømme? Tenker på med å bruke en klatt rømme man har fra før, ikke melkesyrebakterier privatpersoner ikke får kjøpt.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 14-07-12, 00:03   #15580
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hvordan lager man rømme? Tenker på med å bruke en klatt rømme man har fra før, ikke melkesyrebakterier privatpersoner ikke får kjøpt.

Fant denne linken med to forslag.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 14-07-12, 00:51   #15581
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Fant denne linken med to forslag.

ååh, takk!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 14-07-12, 13:37   #15582
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hvordan saltrister man rå pekannøtter? jeg har dårlig erfaring med å riste mandler i ovn, så det er sagt... de blir alltid ekle

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 14-07-12, 14:26   #15583
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nellie, det står i forsikringspapirene du får ved hver betaling hva du har i bonus. Ihvertfall i mine

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 15-07-12, 20:36   #15584
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har fått med seg denne rosabloggen??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 15-07-12, 23:43   #15585
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Noen som har fått med seg denne rosabloggen??

Fantastisk. Liker lavkarbonadedietten

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-07-12, 12:44   #15586
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Noen som har fått med seg denne rosabloggen??

Takk for linken, nå fikk jeg meg en god latter

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 16-07-12, 13:27   #15587
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan man ikke få vanlige smilefjes til Iphone 4 ?? Bare noe som heter Emoji, og som er japanske fjes og kun virker på iphone??

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 16-07-12, 13:54   #15588
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har registrert meg med WIMP på canal digital, og kan dermed høre på musikk på min pc uten å laste ned.
Dette skal jeg også kunne gjøre på min iphone. Men hvordan går jeg frem da for å få dette på tlf?
Må jeg koble meg til internett via tlf for å kunne høre musikk, eller kan jeg jeg høre musikken ofline? Skal gå an å sette den i en sånn høytalergreie, og så spille musikken fra tlf høyt i rommet.

Og må jeg kjøpe inn sangene via itunes?

Føler meg ganske hjelpesløs, for det er så mye med denne iphone jeg ikke forstår, og det er så mange muligheter nå som jeg ikke hadde før, som jeg ikke forstår eller kan med. Aner ikke hvordan jeg skal gå frem eller hva jeg skal gjøre. Finnes det noe sted man kan ta med tlf, og så få hjelp?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 16-07-12, 15:08   #15589
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om noen har kjøpt ketonstrimler til Precision Xtra eller Precision Xceed blodsukkermåler og vet ca hva de ketonstrimlene koster i Norge? Jeg finner ikke norske priser på nettet. Jeg fant dem på amazon, og da kostet de 51 USD for 10 strimler... 31 kr per strimmel... Stiv pris, men skulle gjerne testet ut noen.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 16-07-12, 15:13   #15590
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

hvordan saltrister man rå pekannøtter? jeg har dårlig erfaring med å riste mandler i ovn, så det er sagt... de blir alltid ekle

Jeg har ikke prøvd pekannøtter, men mandler og andre nøtter får jeg til med godt resultat.
1/2 kg mandler, 5 toppa ss med grovt salt, 1 liter vann.
Dette kokes i 5 minutt.
Renner av i dørslag, og has så på bakepapirkledd langpanne. Høvler over noe kvitseidsmør, drysser over nykvernet 5-pepper og has i ovnen ved 125 grader varmluft i ca en time (snur litt i dem av og til)
Så setter jeg ovnsdøren på gløtt, og lar de stå ved 125 grader varmluft en time til.
Avkjøles , og så er det knasende sprø og smakfulle godbiter

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 16-07-12, 21:27   #15591
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg har registrert meg med WIMP på canal digital, og kan dermed høre på musikk på min pc uten å laste ned.
Dette skal jeg også kunne gjøre på min iphone. Men hvordan går jeg frem da for å få dette på tlf?
Må jeg koble meg til internett via tlf for å kunne høre musikk, eller kan jeg jeg høre musikken ofline? Skal gå an å sette den i en sånn høytalergreie, og så spille musikken fra tlf høyt i rommet.

Og må jeg kjøpe inn sangene via itunes?

Føler meg ganske hjelpesløs, for det er så mye med denne iphone jeg ikke forstår, og det er så mange muligheter nå som jeg ikke hadde før, som jeg ikke forstår eller kan med. Aner ikke hvordan jeg skal gå frem eller hva jeg skal gjøre. Finnes det noe sted man kan ta med tlf, og så få hjelp?

Hvis du betaler for wimp kan du sannsynligvis ha spillelistene offline. Men du må velge dette i spillelisten og så laste de inn i telefonen. Wimp og iTunes er to HELT forskjellige ting, ikke begynn å blande disse.....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-07-12, 22:07   #15592
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

hvordan saltrister man rå pekannøtter? jeg har dårlig erfaring med å riste mandler i ovn, så det er sagt... de blir alltid ekle

Jeg saltrister mandler (eneste jeg har prøvd) på følgende måte:

1l lunka vann
ca 80 g salt som røres helt ut i vannet
250-300 g mandler

Lar mandlene ligge og trekke i saltlaken ca 1 time, slår av vannet og fordeler de på et brett med bakepapir. Drysser over litt salt før jeg setter de i ovnen på ca 125 grader i 35-40 min. Følg med på slutten ellers blir de raskt brent. Enkelt og greit og smaker kjempegodt. Mandlene blir ikke helt gjennomsprø men minner om ristede peanøtter.


Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

ed denne iphone jeg ikke forstår, og det er så mange muligheter nå som jeg ikke hadde før, som jeg ikke forstår eller kan med. Aner ikke hvordan jeg skal gå frem eller hva jeg skal gjøre. Finnes det noe sted man kan ta med tlf, og så få hjelp?

Bruksanvisning til tlf kan jo være til fin hjelp eller diverse Iphone forum på nettet??

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 16-07-12, 22:52   #15593
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.




Bruksanvisning til tlf kan jo være til fin hjelp eller diverse Iphone forum på nettet??

jeg har prøvd å google. Stod ikke så mye i bruksanvisningen synes jeg. men at det finnes iphoneforum det visste jeg ikke

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 17-07-12, 08:17   #15594
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

jeg har prøvd å google. Stod ikke så mye i bruksanvisningen synes jeg. men at det finnes iphoneforum det visste jeg ikke

Har du en bruksanvisning som fulgte med tlf eller har du funnet på nett? Vet ikke hvordan det er med Iphone med med samsung lastet jeg ned en manual på nesten 200 sider. I tillegg googler jeg mine spørsmål/problemer og finner som oftest svar, svært ofte på forum der sånne ting diskuteres. De er som oftest på engelsk, men det er ikke noe problem, så jeg regner med at det finnes tilsvarende for Iphone. Regner ikke med at du er den eneste med slike problemer

Her finner du Iphone forum på norsk så kan du jo se om du finner svar, evt stille dine egene spm: http://ipod1.no/forum/viewforum.php?...75e18bc699d57b

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 17-07-12, 21:12   #15595
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Barnehagegarantien er vidunderlig for oss med baby fra september -11 (dvs at garantien gjelder fra 1 aug -13) . Alt skal man passe seg for...

Hvor skaffer man dagmamma? Hva skal jeg se etter? Annet enn glade barn og fornøyde foreldre altså.
Er de på Facebook? Egne Fora? Rope i skogen? Oppslag i nærbutikken?

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 17-07-12, 22:11   #15596
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Barnehagegarantien er vidunderlig for oss med baby fra september -11 (dvs at garantien gjelder fra 1 aug -13) . Alt skal man passe seg for...

Hvor skaffer man dagmamma? Hva skal jeg se etter? Annet enn glade barn og fornøyde foreldre altså.
Er de på Facebook? Egne Fora? Rope i skogen? Oppslag i nærbutikken?

Fant noen egne fora da jeg søkte litt. Har ikke barn selv, men hvis jeg skulle leitet eter dagmamma tror jeg at jeg ville testet dagmamma.no ("Norges største register") Oppslag på nærbutikken er sikkert ikke så dumt heller Da sprer gjerne ordet seg.

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 18-07-12, 08:59   #15597
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Barnehagegarantien er vidunderlig for oss med baby fra september -11 (dvs at garantien gjelder fra 1 aug -13) . Alt skal man passe seg for...

Hvor skaffer man dagmamma? Hva skal jeg se etter? Annet enn glade barn og fornøyde foreldre altså.
Er de på Facebook? Egne Fora? Rope i skogen? Oppslag i nærbutikken?

Ikke lett situasjon, det der! Hør med barnehager i nærheten, de får jo gjerne barna etter de har vært hos dagmammaene . Eller hva med helsestasjonen?

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 18-07-12, 12:42   #15598
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg har registrert meg med WIMP på canal digital, og kan dermed høre på musikk på min pc uten å laste ned.
Dette skal jeg også kunne gjøre på min iphone. Men hvordan går jeg frem da for å få dette på tlf?
Må jeg koble meg til internett via tlf for å kunne høre musikk, eller kan jeg jeg høre musikken ofline? Skal gå an å sette den i en sånn høytalergreie, og så spille musikken fra tlf høyt i rommet.

Og må jeg kjøpe inn sangene via itunes?

Føler meg ganske hjelpesløs, for det er så mye med denne iphone jeg ikke forstår, og det er så mange muligheter nå som jeg ikke hadde før, som jeg ikke forstår eller kan med. Aner ikke hvordan jeg skal gå frem eller hva jeg skal gjøre. Finnes det noe sted man kan ta med tlf, og så få hjelp?

På PC: Installer WIMP, opprett de spillelistene du ønsker
Last ned WIMP-appen fra der Apple-brukere laster ned apper. Logg inn. Velg de spillelistene du ønsker tilgjengelig offline, last de ned via trådløst nett, koble fra nettet og vips, du kan høre på musikk overalt.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 18-07-12, 16:43   #15599
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Når sykehuset svikter og ikke gir tid når de har lovet, kan jeg da få dekket ekstra transportutgifter om jeg benytter meg av fritt sykehusvalg?
Noen som vet?

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 18-07-12, 18:03   #15600
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva er egentlig rekommandert postsending? Tror ikke jeg har fått det før. Bestilte vitaminer fra bigvits, og har fått hentelapp på rekommandert sending. Vil det koste meg noe å hente den ut?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no