Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Aprilstartere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-04-13, 11:24   #151
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.199
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av missK, her.

Folk er så flinke inne her.
Ferdig med min uke 2, og hatt veiedag, mistet litt motivasjon når den bare viste ned 200g .
Start 81,5
uke 1: 77.9
Uke 2: 77. 7
Tilsammen -3,8 kg

Ned 3,8 kg på to uker, og så mister du motivasjonen?? Det er jo kjempebra! Fortsett på samme måte, så når du målet til slutt. Du vil oppleve uker der vekten står stille, uker der du går opp og uker der du raser ned i vekt! Husk det er snittet som teller, ikke hver enkelt uke!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 11:40   #152
missK
Medlem
 
missK sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 40
Innlegg: 170
missK er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av Arwen36, her.

Jeg opprettet en bruker på ett sted, hvor jeg kan legg inn hva jeg spiser om dagen, men nå husker jeg ikke nettstedet. Vet noen her inne hva jeg tenker på? Var innom slank.no, men kan ikke se ut til at det var det heller.. hmmm..

jeg bruker diett.no

missK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 11:41   #153
missK
Medlem
 
missK sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sandvika
Alder: 40
Innlegg: 170
missK er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Ned 3,8 kg på to uker, og så mister du motivasjonen?? Det er jo kjempebra! Fortsett på samme måte, så når du målet til slutt. Du vil oppleve uker der vekten står stille, uker der du går opp og uker der du raser ned i vekt! Husk det er snittet som teller, ikke hver enkelt uke!

Jo, sant det, sammenlagt er det jo mye. Tenker uke for uke, kan bli litt feil.

missK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 11:42   #154
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Aprilstartere

MissK: for det første så veier du ikke såååå himla mye. Så nesten 4 kilo på to uker er nesten mer enn du burde forvente. Dette er ikke liten nedgang. Du må gi det MINST to uker til før du kan begynne å engang kalle det for manglende nedgang.

Husk at kropper fungerer forskjellig. Min f.eks gir i fra seg masse vann den første uka også skjer det ikke en dritt de neste 3-4. Men man må bare holde ut.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 12:56   #155
Arwen36
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: Oslo
Innlegg: 30
Arwen36 er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av missK, her.

jeg bruker diett.no

Takker, det var den det var!

__________________


Arwen36 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 13:09   #156
Djoolia123
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 1
Djoolia123 er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Begynte 8 april med startvekt på 82,9kg. Har gått ned til 78,4kg på 14 dager. Har veiedag hver mandag. Skal ned til 65kg. Heldigvis går min mann også på ketolyse, greit å gjennomføre når man er 2.

Djoolia123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 14:53   #157
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av Arwen36, her.

Jeg opprettet en bruker på ett sted, hvor jeg kan legg inn hva jeg spiser om dagen, men nå husker jeg ikke nettstedet. Vet noen her inne hva jeg tenker på? Var innom slank.no, men kan ikke se ut til at det var det heller.. hmmm..

diett.no (som nå har blitt betalingstjeneste) og vektned.no (som er gratis) er to i alle fall. Finnes flere også.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 09:08   #158
Arwen36
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: Oslo
Innlegg: 30
Arwen36 er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Jeg begynte ketolyse- kuren i går, tok en stix og den viste allerede i ketose i går kveld. Jeg drikker nok vann, den var lys- rosa.

Nå står omletten og godgjør seg på platen, skal ha på bacon og ost snart. Men merker jeg må ha spist litt for lite i går, litt svimmel og rar. Fikser seg i dag, menyen er allerede klar!

__________________


Arwen36 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 09:31   #159
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Hei, det ser ut at vi er flere som ikke går ned denne uka... jeg tror at jeg kommer til å gå opp bitte litt. kjente at jeg hadde masse vann i kroppen i dag for jeg klarte nesten ikke å holde telefon etter jeg våknet. gikk på vekta og 0,3 opp. men har veiedag i morgen. men heldivis målte jeg meg forrige uke. og vet dere hva? jeg har gått ned en god del

bryst 113 / 112
u.bryst 90 / 88
midje 99 / 95
mage 112 / 112
hofter 109 / 108
lår 65 / 64,5
legg 42,5 / 42
arm 32 / 31

så frem med målebond for å ikke miste motivasjon
god helg alle sammen

__________________



Sist redigert av nisse : 27-04-13 kl 09:58.
nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 09:44   #160
arthas_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 30
arthas_ er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Så flinke alle er Veldig motiverende å se at det går så bra med dere
Har selv mistet 1,2 kg på 4 dager

Men lurte på noe, fant et lavkarbobrød på butikken (Ingers lavkarbobrød tror jeg)
åsså så jeg at det hadde 7,6 karbo per brødskive, mens det står "hvorav sukkerarter 0,2", skal man gå ut i fra at det er 7,6 per brødskive når man regner sammen for hele dagen?

__________________
Start: 22. April 2013
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=54388 <-- Dagbok thingy :P
http://www.listigator.com/public/9818 <-- Vekttap
arthas_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 09:54   #161
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Hei aprilstartere

Eg hiver meg på her siden eg startet for snart 3 veker siden.

Eg har gått ned frå 77 til 73.7 dei første to vekene. Eg har holdt meg til 10g-20g karbohydrater om dagen, og dette fungerer fint
Har likevel veldig lyst på kanelbolle
Eg har aldri vert noe sukkerslave, men eg merker at humøret mitt er meir svingende for tida. Blir lett irritert, noe eg ikkje er vant med. Er det andre som har erfaring med dette? Går det over?

På tirsdag er deg veiedag igjen....og eg gruer med.... kjenner at eg sliter med å takle at det kanskje står stille, eller i verste fall går opp!
Setter stor pris på å kunne lese om andre som opplever dette, men likevel holder ut!

I dag skal eg ha ein eller anna form for pai til middag

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 17:37   #162
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av arthas_, her.

Så flinke alle er. Veldig motiverende å se at det går så bra med dere
Har selv mistet 1,2 kg på 4 dager

Men lurte på noe, fant et lavkarbobrød på butikken (Ingers lavkarbobrød tror jeg)
åsså så jeg at det hadde 7,6 karbo per brødskive, mens det står "hvorav sukkerarter 0,2", skal man gå ut i fra at det er 7,6 per brødskive når man regner sammen for hele dagen?

Så bra! 1,2 på 4 dager er jo en kjempestart. Når det kommer til brødet er det riktig at hver skive da inneholder 7,6 g karbohydrater. Og av disse er 0,2 gram sukker. Men det er fortsatt 7,6 g i en skive. Jeg vet ikke hvilken retning du satser på, men dette er ikke noe for en i ketose


Opprinnelig lagt inn av MajaKr, her.

Hei aprilstartere

Eg hiver meg på her siden eg startet for snart 3 veker siden.

Eg har gått ned frå 77 til 73.7 dei første to vekene. Eg har holdt meg til 10g-20g karbohydrater om dagen, og dette fungerer fint
Har likevel veldig lyst på kanelbolle
Eg har aldri vert noe sukkerslave, men eg merker at humøret mitt er meir svingende for tida. Blir lett irritert, noe eg ikkje er vant med. Er det andre som har erfaring med dette? Går det over?

På tirsdag er deg veiedag igjen....og eg gruer med.... kjenner at eg sliter med å takle at det kanskje står stille, eller i verste fall går opp!
Setter stor pris på å kunne lese om andre som opplever dette, men likevel holder ut!

I dag skal eg ha ein eller anna form for pai til middag

Hei MajaKr. Velkommen skal du være. Du har jo hatt en kjempefin start, og en super nedgang så langt. Det du beskriver om sukkersug er veldig vanlig i starten, men den beste metoden for å bli kvitt det er å bare holde ut de første ukene. Min erfaring er i allefall at det forsvinner etterhvert.

Det er også helt vanlig at det går ut over humøret og oppførselen i begynnelsen. Det er en stor omveltning for kroppen, den trenger bare tid Dette har du FULL kontroll over!

Jeg skjønner at du er redd for vekten, mange som er det. Men dersom det skulle skje at det ikke gikk ned, eller at du går opp en uke, så MÅ du tenke på helheten. Si det gjerne høyt for deg selv også. "Jeg har gått ned 3,3 kg på 2 uker" det er jo helt sinnsykt bra! Du må fokusere på det! Lykke til!

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 17:47   #163
ludviga
Medlem
 
ludviga sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 96
ludviga er ny på veien

Sv: Aprilstartere

Har veiedag på mandag, men kommer ikke til å veie meg. Mensen på vei...og merker jeg er oppblåst og full i vann!
Hvordan er det med dere? Jeg merker bivirkningene av mens mest uken FØR mensen, under selve mensuken føler jeg meg egentlig ikke så gale og merker vannet renner av....

Men, holder meg unna vekten, i hvert fall fram til jeg merker vannet har sluppet litt tak. Merker det så utrolig godt på klærne!

__________________

ludviga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 19:24   #164
Andrine84
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 60
Andrine84 er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av ludviga, her.

Jeg skjønner den, men kanskje denne linken er inspirerende?

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/o...gen/1.10945533

Ja det får en si, hun var jo blitt utrolig flott!
Ser hun hadde samme klesstørrelsen som meg, men hun er vel ganske liten ser det ut som.
Når jeg ble gravid med mitt første tvillingpar som 18åring veide jeg 83 kg, og så slank og naturlig ut. Brukte str. 42 i bukser. Bare antar at jeg med mine 177 cm vil se syk ut om jeg går ned mer enn det, men vi får se. I første omgang er målet da 85 kg, men kanskje det vil passe med litt mer ned.

__________________
Andrine84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 19:26   #165
Andrine84
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 60
Andrine84 er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av treningstina, her.

Tallene på vekta var ikke så oppmuntrende i dag På en uke har jeg ikke gått ned noen ting! Jeg har faktisk gått opp 0,1 kg. Ikke at det er så mye, men det er veldig demotiverende likevel.

Jeg må ærlig si at jeg ikke skjønner hvorfor! Men har kan det sikkert være mange grunner... Jeg har vært streng med kostholdet, å vært veldig flink med trening denne uken, så det kan det ikke være. Meeen så skal jeg ha mens over helga, så jeg velger å skylde på det Kroppen min blir i hvert fall veldig rar når tante Rød er på besøk, og kroppen samler mye vann.

Prøver å holde et positivt sinn, legge dagens vekt til side og se framover!

Hvordan går det med dere?

Kan være både det at du skal ha mensen, for mange går jo litt opp i forbindelse med den for så å gå ned igjen etterpå, eller det at du har trent. Husk at muskler veier mer enn fett!

__________________
Andrine84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 19:26   #166
Andrine84
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 60
Andrine84 er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av Arwen36, her.

Gratulerer! Så bra!

Takk

__________________
Andrine84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 19:29   #167
Andrine84
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 60
Andrine84 er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

Hei, det ser ut at vi er flere som ikke går ned denne uka... jeg tror at jeg kommer til å gå opp bitte litt. kjente at jeg hadde masse vann i kroppen i dag for jeg klarte nesten ikke å holde telefon etter jeg våknet. gikk på vekta og 0,3 opp. men har veiedag i morgen. men heldivis målte jeg meg forrige uke. og vet dere hva? jeg har gått ned en god del

bryst 113 / 112
u.bryst 90 / 88
midje 99 / 95
mage 112 / 112
hofter 109 / 108
lår 65 / 64,5
legg 42,5 / 42
arm 32 / 31

så frem med målebond for å ikke miste motivasjon
god helg alle sammen

Så bra!
Jeg glemte å måle meg første uka når jeg begynte, men målte på torsdag når jeg hadde første veiedag.

__________________
Andrine84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 20:57   #168
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av Supah, her.

Så bra! 1,2 på 4 dager er jo en kjempestart. Når det kommer til brødet er det riktig at hver skive da inneholder 7,6 g karbohydrater. Og av disse er 0,2 gram sukker. Men det er fortsatt 7,6 g i en skive. Jeg vet ikke hvilken retning du satser på, men dette er ikke noe for en i ketose




Hei MajaKr. Velkommen skal du være. Du har jo hatt en kjempefin start, og en super nedgang så langt. Det du beskriver om sukkersug er veldig vanlig i starten, men den beste metoden for å bli kvitt det er å bare holde ut de første ukene. Min erfaring er i allefall at det forsvinner etterhvert.

Det er også helt vanlig at det går ut over humøret og oppførselen i begynnelsen. Det er en stor omveltning for kroppen, den trenger bare tid Dette har du FULL kontroll over!

Jeg skjønner at du er redd for vekten, mange som er det. Men dersom det skulle skje at det ikke gikk ned, eller at du går opp en uke, så MÅ du tenke på helheten. Si det gjerne høyt for deg selv også. "Jeg har gått ned 3,3 kg på 2 uker" det er jo helt sinnsykt bra! Du må fokusere på det! Lykke til!

Tusen takk for ein inspirerande tilbakemelding

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 22:07   #169
Ziinada
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 8
Ziinada er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Begynte for fult søndag på lavkarbo, og kuttet ut snop sist helg da.. Så i dag tidlig var jeg 1,2 kg lettere. Men idag har jeg vært i konfirmasjon, og følte nesten jeg måtte være høflig å spise mat og kaker Satser på jeg ikke går opp igjenn 1 kg for det..i morra er det rett på lavkarbo igjenn.
Jeg er bare rett under overvektig i bmi, men jeg legger på meg alt rundt magen, det som er mitt problem. Så vil få vekk litt magefett Gått opp 5 kg siden før jul engang.. litt for glad i søtsaker :S Men nå er det innstramninger ja

Ziinada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-04-13, 03:34   #170
Andrine84
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 60
Andrine84 er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Lykke til

__________________
Andrine84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-13, 15:16   #171
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av Ziinada, her.

Begynte for fult søndag på lavkarbo, og kuttet ut snop sist helg da.. Så i dag tidlig var jeg 1,2 kg lettere. Men idag har jeg vært i konfirmasjon, og følte nesten jeg måtte være høflig å spise mat og kaker Satser på jeg ikke går opp igjenn 1 kg for det..i morra er det rett på lavkarbo igjenn.
Jeg er bare rett under overvektig i bmi, men jeg legger på meg alt rundt magen, det som er mitt problem. Så vil få vekk litt magefett Gått opp 5 kg siden før jul engang.. litt for glad i søtsaker :S Men nå er det innstramninger ja

Lykke til

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 28-04-13, 20:33   #172
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Ukens nedgang: ??? nedgang??? +0,2kg. he he. dette var uungåelig. jeg har gått ned så mye hver uke de siste 3 ukene at det måtte stoppe. men har gått ned 4cm rundt midje denne uka . Jeg har ikke sklied ut. jeg har kanskje spist for lite. eller er det kroppen som trenger pause eller holder på vann. samma det. har gått ned 6kg på 4 uker og det er jo gøy. Ønsker dere en fin uke

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-13, 22:15   #173
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Aprilstartere

Veiedag i morgen og har vært på middag hos svigers i dag. Men holdt meg til en potet da Og rørte ikke noe bolle til dessert Kjenner jeg er spendte til i morgen, men har en følelse jeg har gått litt ned i vekt denne uken Hvordan går det med dere andre, som har veiedag?

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 03:52   #174
Andrine84
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 60
Andrine84 er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

Ukens nedgang: ??? nedgang??? +0,2kg. he he. dette var uungåelig. jeg har gått ned så mye hver uke de siste 3 ukene at det måtte stoppe. men har gått ned 4cm rundt midje denne uka . Jeg har ikke sklied ut. jeg har kanskje spist for lite. eller er det kroppen som trenger pause eller holder på vann. samma det. har gått ned 6kg på 4 uker og det er jo gøy. Ønsker dere en fin uke

6 kg på 4 uker er kjempebra!

Opprinnelig lagt inn av Jammo, her.

Veiedag i morgen og har vært på middag hos svigers i dag. Men holdt meg til en potet da Og rørte ikke noe bolle til dessert Kjenner jeg er spendte til i morgen, men har en følelse jeg har gått litt ned i vekt denne uken Hvordan går det med dere andre, som har veiedag?

Godt gjort av deg!
..jeg lister meg ut igjen, siden jeg ikke har veiedag før på torsdag

__________________
Andrine84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-04-13, 06:26   #175
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Aprilstartere

Dagens vektnedgang minus iallefall Minus 200 g.

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva med en tråd for aprilstartere? nokia90 Ketolysekuren 599 30-04-14 18:32
Mars eller aprilstartere 2012? Elewyn Ketolysekuren 143 15-03-13 11:22
Er det noen aprilstartere igjen? sistegang Ketolysekuren 6 02-11-10 11:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no