Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Pizzabunn

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-04-08, 17:46   #26
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av Hedda:), her.

Det er en hel langpanne og bunnen er ganske tykk, så det blir reale biter, egentlig.

Oki.. Jeg har sikla litt på den pizzabunnen, men venter nok til jeg er på vedvarende...men dere har jo masse annet spennende

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 19:11   #27
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.457
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Jeg savner en ordentlig god pizzabunn. Har lagd den bak på bakemixen mange ganger, men klarer ikke få den sprø, vil gjerne holde pizastykket i handa når jeg spiser det.

Da jeg lagde Ingi-varianten sist så stekte jeg deigen 10 min før jeg hadde på fyll, og deretter en 15-20 min til. Da ble den fast og ganske så sprø. Det gikk fint å holde et stykke på 10x12 cm eller hva det er i hånden.

Til fyll hadde jeg 400g kjøttdeig, et glass saus, en god slump bacon og masse ost. Så det var godt med fyll oppå.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 20:17   #28
Betzy Boop
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 13
Betzy Boop er på en erverdig vei

Sv: Pizzabunn

Jeg støtter Hedda på den.
Får 16 reale stykker til bare 6 karber pr bit.
Nettopp spist nå i kveld. Har en deilig frisk salat ved siden av.. Mett som en plett..

__________________
Betzy Boop


Betzy Boop er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 23:18   #29
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Pizzabunn

Den må jeg prøve i helgen.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 22:09   #30
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Pizzabunn

Jeg har veldig lyst til å prøve den pizza bunnen fra lavkarbopikene
Og uansett, så spiser man ikke pizza så ofte så om man bruker 12-18 karber på pizza i en hyggelig stund, synes jeg ikke er så galt!!! Av og til må man jo kose seg litt ekstra

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 23:33   #31
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Pizzabunn

Helt enig.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 12:47   #32
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Pizzabunn

Nå har jegjo bare hørt den beste ideen da
Lavkarbo-tortillalefser
Bruke 2 stk, legge litt ost i mellom så de klistrer seg sammen og bunnen blir litt tykkere enn om man bare bruker 1 lefse. Og masse fyll og ost på toppen.
Dette må jo bare være helt genialt!!!

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pizzabunn Musti Bakst 32 12-04-12 13:48
Pizzabunn med havre, soyaflak og psylliumfrø mofe Annen mat 4 13-07-08 14:19
Pizzabunn? cilemora Dr Lindbergs 11 07-11-07 20:21
Pizzabunn Bee Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 08-05-07 12:55
Pizzabunn rsy Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 24-03-05 12:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no