Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Ryvita Musli Crunch

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-01-13, 08:19   #1
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Ryvita Musli Crunch

Fikk meg en overraskelse nå, når jeg kjøpte pakken med Ryvita Musli Crunch på butikken mener jeg at det sto at hvert knekkebrød, inneholdt 2,6 karbohydrater. Nå når jeg legger det inn på diett.no står det 9,27. Jeg har kasta papiret som knekkebrødet var innpakka i, er det noen som har en sånn pakke stående og kan hjelpe å oppklare saken?

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 08:41   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Ryvita Musli Crunch

Hjelper disse?
http://www.fatsecret.com/calories-nu.../muesli-crunch
http://www.klikk.no/foreldre/foreldr...icle803119.ece

Tipper at noen har blandet 100g og serving size...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 08:46   #3
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Ryvita Musli Crunch

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Hjelper disse?
http://www.fatsecret.com/calories-nu.../muesli-crunch
http://www.klikk.no/foreldre/foreldr...icle803119.ece

Tipper at noen har blandet 100g og serving size...

Tusen takk smgj

Jeg måtte ha sett feil, mest trolig blanda sammen karbs og protein.
Ja-ja.. spist er spist, det var kjempegodt i hvertfall
Godt at jeg bare spiste ett

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 10:29   #4
Filifjonka
Medlem
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 320
Filifjonka er en juvelFilifjonka er en juvelFilifjonka er en juvel

Sv: Ryvita Musli Crunch

Hehe, eg gjorde same feilen med rugsprø ein gong, blingsa og fekk per knekkebrød til å bli per 100 g, og vips var dei nærmast karbofrie. Trist at det ikkje var sant. Trur faktisk det var diett.no som fekk meg ut av villfarelsen også.

__________________
Filifjonkejournalen
Filifjonka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 11:02   #5
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Ryvita Musli Crunch

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hehe, eg gjorde same feilen med rugsprø ein gong, blingsa og fekk per knekkebrød til å bli per 100 g, og vips var dei nærmast karbofrie. Trist at det ikkje var sant. Trur faktisk det var diett.no som fekk meg ut av villfarelsen også.

Hi-hi

E syns diett.no e stort sett supert, men en må passe på inni mellom at en får den rette varen

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ryvita Stabukken Spørsmål og svar 2 12-07-11 08:01
Ryvita knekkebrød pernille Lavkarbo generelt 7 04-04-11 13:31
Ryvita m Sunflower seeds&Oats? retteraasen Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 13-11-10 14:01
Ryvita? leyla73 Lavkarbo generelt 2 01-07-08 21:19
Atkins musli elian Frokost og kveldsmat 9 17-01-07 00:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no